Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lipuntarkastaja on maailman noloin "ammatti"

Vierailija
15.02.2016 |

Kuvittelevat olevansa suuriakin auktoriteetteja ::D

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa olla työttömänä mielestäni. Tai jos nyt ei noloa, niin vähintäänkin tyhmää.

Vierailija
2/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa on jäädä laadukas puku päällä ja uusin iphone korvalla lässyttäen jotain super tärkeää työasiaa kovaan ääneen ja uusi läppäri kainalossa kiinni metrosta ilman matkalippua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sakkomaksu nousee vaikka 400 euroon.

Vierailija
4/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. Matkustamisen pitäisi maksaa kaikille yhtä paljon. Lintsareiden vuoksi lippujen hinnat nousevat.

Hyvä, että tarkastajat hoitavat tehtävänsä. Arvostettava ammatti.

Harmi, että ääliöt yrittävät valehdella heille ja pahimmat aivokääpiöt käyvät jopa käsiksi.

Vierailija
5/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa on olla poliitikko. Mahtavatkohan itsekään muistaa lupauksiaan ja periaatteitaan. Limaista.

Vierailija
6/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Matkustamisen pitäisi maksaa kaikille yhtä paljon. Lintsareiden vuoksi lippujen hinnat nousevat.

Harmi, että ääliöt yrittävät valehdella heille ja pahimmat aivokääpiöt käyvät jopa käsiksi.

Arvostettava ammatti... Siihen vaaditaankin niin paljon ponnisteluja. Matkustaa vaan metrolla päivästä toiseen. Itse ainakin arvostan hieman toisenlaisten ammattikuntien edustajia, kuten vaikkapa kirurgeja. Heiltä sentään vaaditaankin jotain.

Vierailija
7/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostettava ammatti... Siihen vaaditaankin niin paljon ponnisteluja. Matkustaa vaan metrolla päivästä toiseen. Itse ainakin arvostan hieman toisenlaisten ammattikuntien edustajia, kuten vaikkapa kirurgeja. Heiltä sentään vaaditaankin jotain.

Monella kirurgilla ei kuuppa kestäisi päivästä toiseen riehuvien narkkien, kusenhajuisten juoppojen, ylimielisten parempien ihmisten ym mt-ongelmaisten kanssa tappeleminen.

Vierailija
8/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan siltä, että joku pummi on jäänyt nalkkiin ja nyt purkaa pahaa mieltään palstalle.

Vierailija
9/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan ole. Lipuntarkastajissa on ihan samalla lailla mu**kuja kuin muissakin ammattiryhmissä, suurin osa kuitenkin on asiallisia. Veroviraston ämmät ne vasta tyhmiä ja ärsyttäviä ovat.

Vierailija
10/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait just sakot ja piti päästä purkamaan mieltä?

Vierailija
11/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelevat olevansa suuriakin auktoriteetteja ::D

He tekevät vain työtään. Heidän tulee tarkistaa matkustajien liput ja jos ei ole maksanut matkaansa kirjoittaa rikesakko. Koitetaan ymmärtää että kyseinen työ ei ole helpoimmasta päästä. Ei siis vaikeuteta heidän työtään huonolla käytöksellä.

Vierailija
12/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait just sakot ja piti päästä purkamaan mieltä?

En oo persaukinen, mulla on varaa maksaa lippuni. Töiden takia joutuu muutenkin olemaan koko ajan lippu voimassa. Ap

Vierailija
13/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä on vielä nolompi ja kaiken lisäksi täysin turha ammatti.

Vierailija
14/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ajatellu vaihtaa alaa ja hakee sinne duuniin, kun niit seur kerran haetaan.

Vierailija
15/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa on haukkua työtä jota ihminen tekee elääkseen..ihan sama mitä työtä kukin tekee.

Vierailija
16/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla olis kauppa niin antaisit jengin hakea sieltä kamat ilmaiseksi? Vai palkkaisitko jonkun sortin vaksin? Arvostaisitko vaksia?

Vierailija
17/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua enemmän hävettää pikaruokalan kassalla.

Vierailija
18/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työ on arvokasta. Hlvetti jos ei sitä tajua. Nolompaa on olla työtön _omasta halustaan_. Pelkkä työttömänä olo ei ole mitään noloa enää nykypäivänä koska kaikille ei vaan sitä työtä löydy!

Vierailija
19/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään rehellinen työ ei ole noloa, oli se mitä hyvänsä!