Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äh oon niin pihkassa

Vierailija
15.02.2016 |

Aikanen mies naimisissa ja lapsia. Vaimoa rakastan ja himoitsen, mutta mikä on että olen aivan teinimäisen ihastunut erääseen naiseen. Ei olla edes kovin tuttuja, vaihdettu muutamia lauseita ja katseita. Nykyään moikataan pikaisesti ohimennen, jotenkin vaan sydän tykyttää kun ajattelen häntä... Töissä tämmöinen tapaus.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kohtalotovereita?

Hammasta purren koettaa tukahduttaa ihastus. Perhosia vaan vatsassa kun vain näkeekin tämän neitosen ja ei ole mikään seksipommi bimbo vaan pirtsakka luonnonlapsi tyylinen.

Vierailija
2/8 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastutko usein toisiin naisiin? Tämän palstan perusteella luulin, että vain naiset ihastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että en. Tai siis toki tsiikailen kaunottaria, mutta se on enemmän sellaista perus uuh kun hyvännäköinen typy. Ja vaimoni on mulle aina ollut ja on edelleen se unelmien nainen. Himoitsen häntä siis :)

Mutta tää ihastus on jotenkin vaan mennyt ihon alle. Ei edes siis flirttaa tms. Aina kun näen hänet niin vatsasta ottaa ja haluaisin tuijottaa häntä. Eikä edes tosiaan ole seksuaalisesti ihastusta, viisari ei värähdä :) jotain teinipojan lääpällään oloa. Jos kohdataan niin moita enempää ei irtoa kun kieli menee solmuun..

Vierailija
4/8 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas olen yksin"ongelmani" kanssa. Ei vinkkejä tai kohtalotovereita? Miksi näin pääsi käymään ja tarviiko tunteita tukahduttaa?

Vierailija
5/8 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee itsestään ohi ajan kanssa. Tunteita tulee ja menee. Älä ryhdy mihinkään tekoihin ja sen takia hajota perhettä.

Vierailija
6/8 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole tarkoitus mennä siihen. Nyt vaan tää tunne jatkunut jo kohta parisen vuotta.

Vierailija
7/8 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että olisiko tämä ollut se minulle "tarkoitettu" jos en olisi vaimooni rakastunut. Kohtaloon uskova :)

Olen myös vaimostani ajatellut samoin että meidät johdatti yhteen joku suurempi taho. Mutta sitten olen myös miettinyt että voisiko olla että vaimolle olisikin tarkoitettu joku muu ja minä satuin väliin...

Vierailija
8/8 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas olen yksin"ongelmani" kanssa. Ei vinkkejä tai kohtalotovereita? Miksi näin pääsi käymään ja tarviiko tunteita tukahduttaa?

Saman ongelman kanssa tässä painin minäkin, onneksi kohde ei ole työpaikalla niin voin vältellä ko. miestä niin halutessani. Aion kyllä tän tunteen kanssa piehtaroida ihan rauhassa, mitään ei tule tästä seuraamaan,niin miksikäs ei?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi