Loputon epäsosiaalisuus
Olen tässä tappanut aikaa lukemalla palstaa ja on muodostunut jonkinlainen kuva palstalla vallitsevasta loputtomasta epäsosiaalisuudesta. En tiedä kuvaako tämä koko yhteiskuntaa mutta kummallista on kuinka kirjoittajille on niin vaikeaa sietää minkäänlaista elämää ympärillään.
Bussissa on täysin sietämätöntä jos kukaan tekee mitään muuta kuin istuu hiljaa patsaana, koko päivä on pilalla jos joku ei osaa käyttäytyä liukuportaissa "oikein", työkavereiden tai sukulaisten kanssa ajan viettäminen on täysin sietämätön ajatus, kanssa-autoilijat ovat jatkuva riesa, porukka haaveilee tosissaan muuttamisesta korpeen jossa ei ikinä tapaa ketään, kolme neljäsosaa palstalaisista on "introverttejä" joille mikään sosiaalinen kanssakäyminen muutenkuin tiukasti omilla ehdoilla on näännyttävä kokemus, jne. jne.
Herätkää! Ei kaikesta ole pakko tehdä noin vaikeaa.
Kommentit (6)
Ei minulle ainakaan ole vaikeaa. Olen tosiaan ääri-introvertti, mutta minä vaan sitten en harrasta sosiaalista elämää, ja kaikki on hyvin. Esim. työni teen etänä, asun syrjässä, ei ole ihmissuhteita.
No aina ei vaan jaksa muita ihmisiä.
Näinpä! Paljon mukavampaa elellä kun katsoo asioita positiiviselta kantilta :)
Ja sitten vielä lietsotaan omaa ja kanssapalstailijoiden raivoa uusilla 'mikä ärsyttää eniten' -avauksia.
Vierailija kirjoitti:
No aina ei vaan jaksa muita ihmisiä.
Suuri osa palstailijoista ei tunnu jaksavan muita ihmisiä ikinä. Ehkä he sen vuoksi notkuvatkin palstalla känisemässä eivätkä elä elämäänsä todellisessa maailmassa. Toivotaan ettei palsta ole kattava otos suomalaisuutta.
Niinpä.