Ällöttääkö kainalokarvoitus naisella?
Ällöttääkö teitä ajatus kainalon karvoituksesta tai mitä ajattelet näystä kun naisella karvat siellä? Esimerkkinä pari kuvaa, mitä ajatuksia herättää?
http://40.media.tumblr.com/b2622733c59717cb950fa5e3b76fafa7/tumblr_o0il…
http://36.media.tumblr.com/3e70b0433efe1a2bd990efb13542105c/tumblr_nwnh…
http://40.media.tumblr.com/0769432d265f239fdf215965f0effb4c/tumblr_o2cm…
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on on kainalo-, pillu-, perse-, ja säärikarvat, kaikki löytyy! Ei sitä päällepäin varmaan uskoisikaan, kun olen tavallinen ja huolitellun siisti, meikkaava nainen. Kuulostaa varmaan oudolta, mutta minä ainakin olen seksuaalisesti ja muutenkin paljon rennompi, kun tiedän, ettei tarvitse niistä karvoista enää koskaan ottaa vähääkään päänvaivaa kun annan niiden olla vaan. N25
Hieno kuulla tällaista. Olet harvinaisuus sillä suurin osa naisista ajelee karvat pois sekä miehiä/miestä miellyttääkseen ja myös naisten painostuksen takia. Syyksi aina kerrotaan "itseni" takia, mutta ei se vaan ole uskottavaa. Miksi 20-30 vuotta sitten naiset eivät kokeneet tarvetta ajaa itsensä takia? Vielä kasarilla oli ihan normaalia että naisella sai olla luomut karvat eikä niitä yhtään kauhisteltu. Aina on "tuhero" miehille karvannut, paitsi nyt 2000 luvulla kun naisten omassa päässä on pakkomielle, että vain karvaton broilerin nahka kiehtoo miehiä ja on naisellisen haluttavaa.
Ajelen kainalot, säärikarvat hyvin epäsäännöllisesti kesäini (jos hame päällä, joka on harvinaista, vaikka niistä pidänkin) ja alakertaa vain siistin, ettei tursota alkkareista.. :D
Tällä setillä olen mennyt jo teinistä asti ja ikää nyt 26
Kertoo aika lailla ja vähän liikaakin ihmisistä nuo kommentit joissa aikuisen naisen luonnollista karvoitusta kavahdetaan ja inhotaan, kutsutaan pervoksi ja eläimelliseksi...
Vierailija kirjoitti:
Kertoo aika lailla ja vähän liikaakin ihmisistä nuo kommentit joissa aikuisen naisen luonnollista karvoitusta kavahdetaan ja inhotaan, kutsutaan pervoksi ja eläimelliseksi...
Jep, mikä saa ihmisen näkemään naisen alapää- tai kainalokarvotuksen pervona tai jos mies sellaisesta tykkää niin mies nähdään jotenkin "pervona" tai mieleltään poikkeavana.
Suurin osa miehistä tässä ketjussa muuten pisti peukut pystyyn naisten karvoitukselle. Eli miehiä lähtökohtaisesti EI KIINNOSTA posliinit niin paljon kuin naiset luulevat.
MInäkin trimmaan, joten saa nainenkin trimmata. Kainalokarvat voi olla siistit, mutta pitkinä on hienhajun hallinta aika kova homma. Kevyt trimmattu kainalokarvoitus hoitaa saman asian.
Mutta itseään varten. Niin minäkin teen.
Kaikkein kaunein on vaalean luonnollinen kiehkura alapäässä. Hurja on sitten tummankarkea sysimetsä. Täysi autiomaa on myös jännä. Kaikki käy.
Uikkareista pursuamien on vain huonoa tilannesilmää.
En halua pitää karvoja kainaloissa, reisissä ja säärissä, vaan poistan ne aina silloin tällöin.
Ei se nyt ihan tuollaisesta oo kiinni. Sais olla tuplastikin. Ja koko kehossa vaan, minne sitä sattuukin kasvamaan. On tässä jo niin monta vuosikymmentä oltu ilman naista ettei tee mieli tyhjästä nirsoilla
Jätä vaan nussimatta ja nuolematta, minä kyllä hoitelen ne karvasimmat naiset ja teen sen suurella intohimolla!
mies 37v