Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eron jälkeen uusi suhde

Vierailija
15.02.2016 |

Mieheni on eronnut muutama vuosi sitten pitkästä suhteesta. Tehdään heti alkuun selväksi, että minä en liittynyt eroon. Tutustuminen viime kesänä ja rakastuimme toisiimme nopeasti.

Miehen ero oli aika kivulias, vaikka hän olikin sitä jo suunnitellut pitkään, niinhän pitkien suhteiden erot varmaan yleensä ovat väistämättä.

Nyt on alkanut tuntua siltä, että onkohan hän sittenkään valmis uuteen suhteeseen vielä tässä vaiheessa. Luulen, että hänen olisi helpompi käsitellä eroaan ja tunteitaan ellei minua olisi.

Onko kellään kokemusta siitä, voiko tällainen lähtökohta toimia. Tiedän, että moni on menestyksekkäästi vaihtanut suhdetta ns. lennossa ja on onnellisesti yhdessä pitkään. Mitkä ovat ne seikat, jotka saavat suhteen kestämään? Kai jokainen ero täytyy saada käsitellä, onnistuuko se jos pyörittää samalla jo uutta suhdetta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauan käsittelee eroa tuo sinun mies. Jos juttelisit sen kanssa miltä hänestä tuntuu :) meillä mies ei käsitellyt eroa ollenkaan ja se oli juurikin semmonen lennosta vaihdettu. Miehen exällä on jo uusi mies joten siitä ei ole enää riesaa.

Vierailija
2/2 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi = 2014 vuoden keväällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla