Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mun naapuri on aina kotona?

Vierailija
14.02.2016 |

AIna valot päällä, ei koskaan käy missään. Eikä sen asunnosta edes kuulu mitään. creepy!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ap taitaa olla naapurini. Kiitos kysymästä, kaikki on hyvin. Voit lakata huolehtimasta.

Vierailija
22/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuon naapurisi tilanne vaivaa sinua niin kovasti, niin mene ja rimpauta ovikelloa. Jos ja kun hän tulee avaamaan, sano olevasi huolissasi, kun hän on aina kotona. Jos ei avaa ovea (odota, liikkuminen voi olla hankalaa), ota yhteys huoltofirmaan ja isännöitsijään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän tahallaan valoja päälle ja vetelen satunnaisesti verhoja eteen ja pois ikkunoista. Tällä annetaan kyttääjille epäselvä kuva elämänrytmistä ja he eivät osaa muodostaa kokonaiskuvaa. Ostan kaupasta myös kondomeja vain sen takia, että myyjä ja muut asiakkaat luulee minun saavan pillua säännöllisesti.

Vierailija
24/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tietää että naapuri on kyylä ja elelee siksi hiljaisesti.

Vierailija
25/37 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helevattu hanki elämä niin ei tatvitse tuntemattomien elämää vahdata.

Vierailija
26/37 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku valittaa liiasta metelistä mutta ap:n mielestä onkin liian hiljaista 🙂

Vierailija
27/37 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi tarina... Tutustuin ystävääni, kun hänen pieni poikansa oli viiden. Meistä tuli nopeasti hyvät ystävykset ja sain seurata pojan kehitystä. Hän rakenteli onnellisena robotteja ja juoksi kesäisin perhoshaavin kanssa niityllä. Kaikki oli niin hyvin... Koulussa opettajat ennustivat pojasta tulevan vielä jotain suurta, hän rakasti tarinoita Etelämantereesta ja kaukaisten saarten eläimistä. Muistan kuin eilisen päivän sen alkusyksyisen päivän kauan sitten, kun ystäväni uskoutui minulle suuren salaisuuden: Poika oli kertonut haaveilevansa omasta tyttöystävästä, jonka kanssa nukkua öitä laavulla ja mennä yhdessä luonnontieteelliseen museoon. Ne sanat saivat minut hymyilemään sisäisesti... Aika kului ja pojan lukio alkoi, yläasteella hän oli vielä saanut seurata sivusta kuinka pärinäpojat kyyditsivät kylän tyttöjä. Jokin pojassa muuttui, hänestä tuli kotona hiljaisempi ja varautunut. Poika opiskeli edelleen historiaa loistavin arvosanoin, mutta jokin oli toisin ja yritimme selvittää mitä oli tapahtunut. Lukion ollessa lopuillaan toivoimme armeija vuoden ja opiskelemaan lähdön auttavan, kenties poika oli ainoastaan uusien kuvioiden tarpeessa. Poika opiskelikin poliittista historiaa vuoden verran, mutta palattuaan kesäksi kotiin, seurasi romahdus... Nyt tuo ennen niin iloinen poika on elänyt jo vuosia vuoteen omana. Niin se elämä voi muuttua...

Vierailija
28/37 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työt etänä ja sairastan selkärankareumaa, kiitos kysymästä

Vierailija
29/37 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on MS-tauti, vuosi vuodelta vaikeampi. Tosi harvoin jaksan enää poistua täältä/omalta terassilta.

Vierailija
30/37 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn lenkillä kun muut nukkuu, ja kaupassa silloin tällöin.

Teen etätöitä kotona.

Mitäs se ap:lle kuuluu, vaikka pyörittäisin seksilinjaa kotoa käsin?

En pyöritä, mutta sekään ei kuulu hänelle.

Vierailija
31/37 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get a life AP!!

Vierailija
32/37 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on MS-tauti, vuosi vuodelta vaikeampi. Tosi harvoin jaksan enää poistua täältä/omalta terassilta.

Mulla on kuplavolkkari ja leipäkone.

Vierailija
33/37 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä voit tietää että se on aina kotona? Oletko säkin siis aina kotona?

Vierailija
34/37 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helevattu hanki elämä niin ei tatvitse tuntemattomien elämää vahdata.

Hanki sinäkin ettei tarvitse täällä nostella vanhoja aloituksia esiin.

Vierailija
35/37 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn lenkillä kun muut nukkuu, ja kaupassa silloin tällöin.

Teen etätöitä kotona.

Mitäs se ap:lle kuuluu, vaikka pyörittäisin seksilinjaa kotoa käsin?

En pyöritä, mutta sekään ei kuulu hänelle.

Kyllä kuuluu, jos huohotat ja voihkit siellä päivät pitkät! Häiritsee päiväuniani.

T. Naapuri

Vierailija
36/37 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön tukiloinen!

Vierailija
37/37 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö enää kotonakaan sais olla? Miksi minä täältä minnekään lähtisin kun on mukava kartano ja paljon tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme