Mies kuvaa salaa naisten peppuja
Mitä olisitte mieltä, jos huomaisitte miehen kännykästä, että on ottanut kaupoissa ym. salakuvia lähinnä naisten pepuista. Tekee tätä kaverinsa kanssa. Lähettelevät toisilleen sitten kuvia.
Onko mielestänne "normaalia" toimintaa?
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Lisää mielipiteitä tästä? Painanko villaisella ja yritän unohtaa ja jatkaa suhdetta vai pitäisikö jättää mies?
Ap
Ota julkisessa paikassa miehestäsi ja kaikista noista peppujen näpsijöistä naamakuvat ja laita jakoon tiedolla, että kukaavat salaa naisten takapuolia. Onko ihan aikuista toimintaa, no ei, mutta ei kyllä heilläkään. Jos eivät kypsy itsenäisti tollaisen kakaramaisuuden ohi, niin ehkäpä häpeä kasvattaa ja ainakin ihmiset tietävät kyseisiä tyyppejä varoa.
Älä jää tommoisen miehen vierelle elämään. Miksi edes kyselet sitä täällä, eikö sua tuollainen toiminta ällötä? Onko sun itsetunto nollassa?
Kakaraimaista on myös kirjoittaa keksittyjä stooreja pä'ivästä toiseen. Älä ruoki trollia, vai onko liian mehukas aihe ettei ole väliä onko todistettavissa. Parempi tuohtua varmuuden vuoksi provosta, kuin suhtautua realistisesti kirjoitukseen?
Vierailija kirjoitti:
Rupee sä ottamaan kuvia miesten etumuksista ja kato miten miehes reagoi :)
Harmi vaan ettei miehet loukkaannu naisten seksuaalisuudesta tai pervoilusta. Miehet yleensä vain pitävät tuollaisesta ja se voi huvittaa heitä.
Joo tämän aloituksen jälkeen loppuu tämä vauva palstan lukeminen. Parempi vaan kun ei tiedä millaisia häiriintyneitä miehiä on olemassa. Kuvottavaa!!!! Ap, jätä se mies. Selvästi ei kunnioita sinua. Mihin tämä maailma on mennyt. Toinen toistaan kummallisempia juttuja on saanut täältä lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupee sä ottamaan kuvia miesten etumuksista ja kato miten miehes reagoi :)
Harmi vaan ettei miehet loukkaannu naisten seksuaalisuudesta tai pervoilusta. Miehet yleensä vain pitävät tuollaisesta ja se voi huvittaa heitä.
Luulisi loukkaantuvan jos joku nelikymppinen täti menisi kuvaamaan nuoria miehiä tai ammattikouluikäisiä poikia.
Kuvitteellisia miehiä taas tarinoissa! Lisäksi sinä, olet ap itse, kirjoituksestasi helposti päätellen, nro 45. Mikään ei todista mitään muuta kuin että jollain viiraa ja pahasti päivästä toiseen. Suosittelen että haette oikeasti apua. Teidän muiden kannattaisi hieman opetella kriittistä ajattelua, ei kannata provosoitua noin helpolla. Ihan joka veiviin nähtävästi ihmiset meneekin.
Siis mitä helvettiä? Millaisia miehiä teillä nurkissa oikein pyörii? Hyi yök!
Kaikki miehet tiirailee perseitä ja tissejä mutta on siinä nyt vissi ero tekeekö sen niska ja kieli pitkällä ja ottaa kuvan kännykällä kuin huomaamattomasti vilkuillen. Eikö näillä äijillä ole käytöstapoja ollenkaan van menevät vaan viettiensä vietävänä ja tekevät mitä mieleen juolahtaa. Ei niin minkäänlaista kunnioitusta. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Kakaraimaista on myös kirjoittaa keksittyjä stooreja pä'ivästä toiseen. Älä ruoki trollia, vai onko liian mehukas aihe ettei ole väliä onko todistettavissa. Parempi tuohtua varmuuden vuoksi provosta, kuin suhtautua realistisesti kirjoitukseen?
Kyllä noita kuvaajia on oikeastikin olemassa. Ehkä niitä vastaan pitäisi taistella niitten omilla aseilla. Ei nyt tietenkään rupeamalla kuvaamaan miesten perseitä, mutta levittämällä sanaa jos joku tuollaista tekee. Paheksua. Sillä sitähän nekin tekevät ja hakevat: nolaamista.
Ei se hirveän kaukana ole mamumiesten käsiksi käymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteellisia miehiä taas tarinoissa! Lisäksi sinä, olet ap itse, kirjoituksestasi helposti päätellen, nro 45. Mikään ei todista mitään muuta kuin että jollain viiraa ja pahasti päivästä toiseen. Suosittelen että haette oikeasti apua. Teidän muiden kannattaisi hieman opetella kriittistä ajattelua, ei kannata provosoitua noin helpolla. Ihan joka veiviin nähtävästi ihmiset meneekin.
Näköjään menet itsekin. Kirjoitin tuon viestin 45 enkä ole Ap. Ihmettelen vain näitä tämän palstan juttuja, ovat ne totta tai ei. Olen jonkin aikaa näitä lukenut koska aluksi se oli hauskaa mutta nyt näitä enemmän ja enemmän oudompia juttuja saa lukea ja ei tämä enää hauskaa ole. Parempi kun ei kaikkea tiedä.
No hyi helv....,missä päin tää pervo liikkuu ja minkä näkönen että osaan varoa sitä. Ihan sairasta tollanen. Ei oo millään tavalla normaalia. Kyllä mua nyt alko ahdistamaan vähä että onko mun perse nyt jossain yleisessä jaossa. Jätä tollanen ukko,sairas ihminen että oikein pitää mennä varta vasten johonkin että saa kuvattua naisten ja tyttöjen perseitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko jonkun muun mies harrastanut tällaista?
Onko mielestänne viatonta toimintaa, siis tavallaan läpällä tekevät...vai jotain muuta?
Ap
Mun ikäset tekee ainaki läpällä. Vaikuttaa viattomalta ei miltään pervoilulta. Tosin ne kuvaa ihan kaikkea, lihavia, rumia ja hauskoja ihmisiä. Myös normityyppejä jos kommentoitavaa löytyy.
Ok nyt kun lähdin miettimään aika oudolta kuulostaa.
Minun ex kuvasi salaa naisia uimarannalla. En ymmärrä. Ja oli myös lähemmäs 40v.
Naiset tuovat nykyään niin paljon persettä esille, pitämällä esimerkiksi juoksutrikoita, että eihän sitä voi olla huomaamatta. Ja kyllä hyvästä perseestä ottaa mielellään kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Aika normaalia toimintaa...
M22
Normaalia keskenkasvuisille. Ap:n mies on jo joku vuosikymmen sitten ohittanut tilanteen, jolloin häntä iän puolesta olisi pidetty keskenkasvuisena.
Vierailija kirjoitti:
Minun ex kuvasi salaa naisia uimarannalla. En ymmärrä. Ja oli myös lähemmäs 40v.
Molemmat, sekä ap:n miehen, että exäsi toiminta menee salakatselun tunnusmerkkeihin. Laitonta teknisillä apuvälineillä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisitte mieltä, jos huomaisitte miehen kännykästä, että on ottanut kaupoissa ym. salakuvia lähinnä naisten pepuista. Tekee tätä kaverinsa kanssa. Lähettelevät toisilleen sitten kuvia.
Onko mielestänne "normaalia" toimintaa?
Lapsellista käytöstä. Todennäköisesti jostain lapsellisesta vedosta kysymys. No ottakoon minun puolesta. Eihän täällä kukaan paljaana kulje. Eikä perseen perusteella ketään tunnista.
Olen nähnyt kuinka nuret naiset ottaa komeista miehistä salaa kuvia ja laittaa niitä sitten ystävilleen. (todistus mitä ovat ponganneet kaupassa ym.) kumpi pahempi.
Varmaan hauskaa ja noloa, ei mitään ihan normaalia käytöstä, joku sairas fetissi kai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika normaalia toimintaa. Esim. ylilaudalla on joka päivä ns. "creep shot" ketjuja missä miehet jakavat noita kuvia keskenään.
Onko siinä jotain väärää, että nappaa kuvan upeasta pepusta illan runkkusessiota varten? Kuvan kohde ei edes huomaa tätä, joten ei mielestäni.
M22
Entä jos miehet kuvaisivat sun tyttären, äidin tai tyttöystävän persettä? Ihan vaan runkkumatskuksi? Tai sun omat kaverit? Olisko se ok?
Jos julkisella paikalla kuvaa, niin paha sitä on mennä kieltämäänkään. Tämä asia lienee monille täysin uutta. Yksityisyydensuoja on voimassa pääasiassa kotona, vessoissa, pukuhuoneissa jne. Muuten olet vapaata riistaa kuvattavaksi pidit siitä tai et.
----
Onhan toki laillista ottaa näistä julkisella paikalla tirkistelijöistä kuvia ja laittaa ne nettiin. Tuskin ne suuttuu, vaan pitää hyvänä vitsinä.
Tää mut tuntuu tyyppi on joka päivä keksimässä näitä tarinoita kuvitteellisista miehistä opettelisit muuttamaan edes tuon "mut tuntuu tää" tyylisen kirjoittelun koska vain sinä kirjoitat noin. Onko noin tylsä elämä. Pitää olla vauva palstalla kirjoittamassa itse keksimiään tarinoita??