Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuvaa salaa naisten peppuja

Vierailija
14.02.2016 |

Mitä olisitte mieltä, jos huomaisitte miehen kännykästä, että on ottanut kaupoissa ym. salakuvia lähinnä naisten pepuista. Tekee tätä kaverinsa kanssa. Lähettelevät toisilleen sitten kuvia.

Onko mielestänne "normaalia" toimintaa?

Kommentit (178)

Vierailija
21/178 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei ole aviomies. Miesystävä. Ollaan vasta vähän yli vuoden oltu yhdessä.

Mut tuntuu, et koko ajan tulee pikkuhiljaa esille jotain "outoja juttuja".

Ap

No sitten varsinkin äkkiä mies vaihtoon. Vaikka osa miehistä harrastaisikin tuollaista, niin onneksi on myös toisenlaisiakin tapauksia.

Vierailija
22/178 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia. Miehet ovat salakatselu -innostuksessaan pervompia kuin osaamme ikinä kuvitella. Jollain kierolla tavalla kuvittelevat olevansa oikeutettuja loukkaamaan yksityisyyttä.

Mitä yksityisyyttä? Julkisella paikalla kuvaaminen on sallittua vaikkakin aikuiselle miehelle melko naurettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/178 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin olisi syy erota. En voisi kuvitella, että oma mies tekisi tuollaista, koska on ihan erityyppinen ja kypsä ihminen, mutta jos saisin tuollaisesta kiinni, niin kuva miehestä muuttuisi liian rajusti. Siitä varmaankin aiheutuisi ero. Tuntuisi, etten tunne miestä ollenkaan.

On tässä itselläkin oollut kriisi.

Mies jotenkin "esittää" jotain muuta kuin oikeasti on.

Olin kuvitellut, että on rehellinen, "kiltti", hyvä mies.

On käynyt myös ammattikoululla "syömässä" ja samalla kuvaillut oppilaita.

Ap

Toivottavasti tämä on provo. En haluaisi olla missään tekemisissä tai varsinkaan seurustella sellaisen miehen kanssa, jolle muiden naisten tai varsinkaan tyttöjen perseiden kyylääminen on ihan aktiivinen harrastus.

Vierailija
24/178 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt lähdetään ihan siitä, että kyseinen toiminta on paitsi keskenkasvuista, myös luvatonta. Ja halveeraavaa vielä kaverin kanssa jaella ja arvostella näitä salaa räpsittyjä kuvia. Netti on luvallisia kuvia väärällään, joten ukko vain etsii pikkupojan lailla jännitystä sellaisesta, minkä tietää olevan luvatonta. Ei kyllä jatkuisi minun kanssani suhde, jos mies paljastuisi tuollaiseksi ällöttäväksi kakaraksi, joka ei ymmärrä toisten yksityisyydestä mitään.

Vierailija
25/178 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xmasterissa on kuvia kun joku äijä ruikkasee kauppakeskuksessa naikkosten pepulle tai takin selkämykseen. Varmaan tuokin tapaus aloitti viattomasti peppuja kuvaten.

Kaveripiirisi vaikuttaa tosi oudolta :D

Vierailija
26/178 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo mies.

Ap, suosittelen, että etsit itsellesi älykkään ja sivistyneen miehen. Heitä on pakko olla jossain!

Vierailija
27/178 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupee sä ottamaan kuvia miesten etumuksista ja kato miten miehes reagoi :)

Joo, koska mies salakuvaa vieraita naisia, niin naisen pitäisi salakuvata vieraita miehiä... Mitä jos jätettäisiin ulkopuoliset ihan rauhaan, jookos? Ei ollut hauska juttu edes vitsinä. Jossain vaiheessa tuo kuvailu saattaa myös mennä lain väärälle puolelle.

Vierailija
28/178 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25, se tässä onkin kauheeta, kun tämä mies vaikutti niin "normaalilta". Sattumalta tuli ilmi...tosin oon huomannut, että  naisia tölläilee TODELLA aktiivisesti ja muakin se häiritsee. En oo kenenkää muun miehen kanssa ollessani vastaavaan törmännyt.

Mietin, että kuinkahan monen muun mies tekee tällaista, mutta nainen ei vain tiedä?

Ap

Vierailija
29/178 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika normaalia toimintaa. Esim. ylilaudalla on joka päivä ns. "creep shot" ketjuja missä miehet jakavat noita kuvia keskenään.

Onko siinä jotain väärää, että nappaa kuvan upeasta pepusta illan runkkusessiota varten? Kuvan kohde ei edes huomaa tätä, joten ei mielestäni.

M22

Entä jos miehet kuvaisivat sun tyttären, äidin tai tyttöystävän persettä? Ihan vaan runkkumatskuksi? Tai sun omat kaverit? Olisko se ok?

Vierailija
30/178 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika normaalia toimintaa. Esim. ylilaudalla on joka päivä ns. "creep shot" ketjuja missä miehet jakavat noita kuvia keskenään.

Onko siinä jotain väärää, että nappaa kuvan upeasta pepusta illan runkkusessiota varten? Kuvan kohde ei edes huomaa tätä, joten ei mielestäni.

M22

Entä jos miehet kuvaisivat sun tyttären, äidin tai tyttöystävän persettä? Ihan vaan runkkumatskuksi? Tai sun omat kaverit? Olisko se ok?

Eivät pysty asettumaan toisen ihmisen asemaan. Aina, AINA pystyvät mielessään kääntämään tekonsa oikeutetuksi. Koettu on. Empatia puuttuu.

Vierailija
31/178 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M22

Tervepä terve. Mä olen tuollainen kuvauskohde, ja olen saanut tietää siitä. Ei ollu kovin mieltä ylentävää. Mitäs jo koitettaisiin käyttäytyä ihmisiks toinen toisiamme kohtaan?

Vierailija
32/178 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta tää nykyaika, ja tuonkin ikäset ukkelit vielä kun luulin että vaan teinien juttuja. >:( Itse olen vihainen siksi että mun perseeni oli eräälläkin jätkien paskapalstalla muiden joukossa, eikö nykyään ole enää mitään oikeuksia kulkea tuolla kylillä ilman että susta räpsitään kuvia ties mistä päästä. Tekee mieli ostaa burkha.

Vierailija
33/178 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M22

Tervepä terve. Mä olen tuollainen kuvauskohde, ja olen saanut tietää siitä. Ei ollu kovin mieltä ylentävää. Mitäs jo koitettaisiin käyttäytyä ihmisiks toinen toisiamme kohtaan?

M22, toivottavasti oma kuvasi on jonkun perverssin miehen puhelimessa vastaavasta syystä.

Vierailija
34/178 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M22

Jos julkisella paikalla kuvaa, niin paha sitä on mennä kieltämäänkään. Tämä asia lienee monille täysin uutta. Yksityisyydensuoja on voimassa pääasiassa kotona, vessoissa, pukuhuoneissa jne. Muuten olet vapaata riistaa kuvattavaksi pidit siitä tai et.

Vierailija
35/178 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään kasvattaa pojistamme ihmisiä. Varsinkin kun tilanne Suomessa on nyt mikä on.

Vierailija
36/178 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M22

Jos julkisella paikalla kuvaa, niin paha sitä on mennä kieltämäänkään. Tämä asia lienee monille täysin uutta. Yksityisyydensuoja on voimassa pääasiassa kotona, vessoissa, pukuhuoneissa jne. Muuten olet vapaata riistaa kuvattavaksi pidit siitä tai et.

Aivan. Tämähän tarkoittaa sitä että naisten rinnoista ja perseestä on ihan pakko ottaa kuvia ja laittaa niitä nettiin.

Vierailija
37/178 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M22

Aivan. Tämähän tarkoittaa sitä että naisten rinnoista ja perseestä on ihan pakko ottaa kuvia ja laittaa niitä nettiin.

Kuvien julkaisu on sitten kokonaan toinen juttunsa. Arveluttavien kuvien julkaisulla saattaa lipsahtaa kunnianloukkauksen puolelle.

Ihmetyttää ettei nämä asiat ole kaikille selviä.

Vierailija
38/178 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nyt lähdetään ihan siitä, että kyseinen toiminta on paitsi keskenkasvuista, myös luvatonta. Ja halveeraavaa vielä kaverin kanssa jaella ja arvostella näitä salaa räpsittyjä kuvia. Netti on luvallisia kuvia väärällään, joten ukko vain etsii pikkupojan lailla jännitystä sellaisesta, minkä tietää olevan luvatonta. Ei kyllä jatkuisi minun kanssani suhde, jos mies paljastuisi tuollaiseksi ällöttäväksi kakaraksi, joka ei ymmärrä toisten yksityisyydestä mitään.

Kyseinen toimintahan ei ole laitonta (tästä on ollut julkisuudessakin ihan lakiasiantuntijoiden lausuntoja, jossa ovat todenneet sen olevan laillista), ellei kuvata siten, että ihan toisen iholle mennään tai toisen hameen alle mennään, silloin se vasta muuttuu laittomaksi. Mutta helvetin ällöttävää se silti joka tapauksessa on.

Vierailija
39/178 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä tästä? Painanko villaisella ja yritän unohtaa ja jatkaa suhdetta vai pitäisikö jättää mies?

Ap

Vierailija
40/178 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että sinua hämmästyttää ja inhottaakin ajatus siitä, että mies salakuvaa ja kommentoi kuviansa tavalla joka sopisi enintään teini-ikäiselle eikä kertoisi teini-ikäisestäkään kyllä mitään mairittelevaa. Kuuntele vastaus ja tee päätelmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän