Hyi kuinka WT asuinalueita
Ajelimme tänään merssullamme Helsingissä pienen ystävänpäiväajelun. Oikein teki pahaa sellaisilla WT alueilla kuten Konala ja Malminkartano. Köyhää väestöä.
Itse asumme uudessa asunnossa Kivistössä.
Kommentit (17)
Se Konala ainakin on ihan ghettoa, oli kerran työmaakämppä sieltä ja asukkaat olivat aika kirjavaa ja sekavaa sakkia, villiä menoa yölläkin.
Olisitte ajellut täällä Kauniaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Ajelimme tänään merssullamme Helsingissä pienen ystävänpäiväajelun. Oikein teki pahaa sellaisilla WT alueilla kuten Konala ja Malminkartano. Köyhää väestöä.
Eikö riitä rahat lähemmäs kaupunkia? Kivistöhän on ihan keskellä peltoa.
Kivistö se vasta hevonperseessä on.
Pk-seudulla harvat alueet,jotka ei ole rannalla,on hienoja,esim.Kivistö.Se on Vantaata!
Eikö Kivistö ole Vantaata? Huonompaa seutua se silloin on kuin Konala ja Malminkartano.
Varsinkin kuin sinne muuttaneiden lapsiperheiden teinit tajuavat, että siellä ei ole mitään tekemistä. Sitten se tekeminen etsitään naapurista..
Mistä asuinalueen tunnistaa wt:ksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko semmonen merssu vielä hienompi sitten? Meilläpäin kun ne on vaan mersuja, köyhää :(
Vanha Konala on ihana, omakotialue. Vanha hämeenkyläntie mm. Ihan helmi mesta😊 Ja mersulla ajo se on kunnon "wee-teetä"...
Onneksi ette pilanneet päiväänne ajelemalla Vantaalla.
Malminkartanohan on ihan kivaa aluetta.
Tuttu hirveä oksennuksen tunne tulee suuhun, kun ajattelee Kivistöä
P-rovo.