Harva varmaan tietää, ettei ratikkaa tarvi "pysäyttää", vaan se pysähtyy automaattisesti jokaisella pysäkillä.
Kommentit (19)
Jos kukaan ei ole painanut nappia ja pysäkki on tyhjä, spora saattaa ajaa ohi. Riittää kuitenkin että pysäkillä on joku eikä pysäytä niin spora pysähtyy.
Ei pysähdy. Olen itse ajanut joskus pysäkin ohi, kun väsyneenä en ole muistanut painaa nappia, eikä pysäkillä ole ollut ketään pysäyttämässä ratikkaa.
On mennyt joskus ohi - kun en coolina stadilaisena ole evääni väräyttänyt.
Ei pysähdy, joku maalainen siellä huutelee, metro pysähtyy automaattisesti joka pysäkillä.
Ei pysähdy. On mennyt joskus ohi kun seisoin pysäkillä ja en tajunnut heiluttaa pysähtymään.
Ei pysähdy. Ratikka ei ole juna. Kaikenlaisia maalaistolloja sitä, ärrinmurrin!
Ei kai sitä tyhjälle pysäkille pysähdykään jos kukaan ei ole painanut stop-nappia. Ja ei kelpaa että painaa stop-nappia kun vaunu puoleksi pysäkillä 50km/h vauhdissa: mä en ainakaan hätäjarruttele siksi että joku dorkelsson ei ole perillä reiteistään tai toiminnasta joukkoliikenteessä.
T:ratikkakuski
P.s: hallivaunu ei pysähdy jos käpälä ei nouse, ja käpälää ei kannata nostaa jos ei tiedä hallireittiä. Mikään ei saa niin palvelualttiiksi kuin känninen sönkkääjä joka ei saata uskoa että ei, Sörkkään ei olla menossa...
Ei pysähdy, oletko muuten sellainen Hesalainen? Kotoisin Hesasta?
Tampereen ratikka pysähtyy automaattisesti joka pysäkillä, mutta se ei kulje vielä ainakaan 4 vuoteen.
Korsossa se ainakin pysähtyy
T. ap
Ratikassa on siis stop-nappulat niinku mitä varten?!
No ei muuten pysähdy, tullut todistettua useaan otteesen.
Poliisin juna ei pysähdy tanpereessa
Vierailija kirjoitti:
Korsossa se ainakin pysähtyy
T. ap
Korsossa kulkee ratikka?
Miks kaikki ratikkakuskit näyttää spurguilta?
Kopioitu HSL:n sivuilta:
"Kun pysäkillä pysähtyy useita busseja tai ratikoita, pysähtymismerkki kannattaa tehdä kädellä vinkkaamalla. Ainoastaan metro ja junat pysähtyvät automaattisesti kaikilla asemilla."
Ei todellakaan pysähdy.