Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina sanotaan että puolue on oppisitiossa kasvattamassa kannatustaan?

Vierailija
14.02.2016 |

Itse äänestin vasemmistoliittoa, mutta tulevissa eduskuntavaaleissa äänestän varmasti PerusSuomalaisia. Vasemmisto näyttää oppositiossa aivan idiootilta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska tilastollisesti oppositiopuolueiden kannatus yleensä nousee, hallituspuolueiden kannatus laskee. Koetaan, että oppositiopolitiikkaa on helpompi tehdä ja silloin on helppo tehdä avauksia, joilla saa lisää kannattajia.

Sun tai kenenkään muunkaan yksittäisen henkilön mielipiteet ei siinä juuri vaikuta, vaan kyse on tilastoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä opposition kannatus nousee aina ja hallituspuolueet kärsivät hallituksessa ollessaan ja epämiellyttäviä päätöksiä tehdessään. Ei tarvitse edes muuta kuin olla hiljaa ja vältellä isompia mokia ja odotella, että hallitus tekee jotain, mistä alkaa huuto.  

Herravarjele meitä hallitukselta, jossa Rinne tytisyttää leukojaan ay-liikkeen sementtiinvalettujen etujen puolesta.

Vierailija
4/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ihmetyttää se että porukka tuntuu aina unohtavan että Kepu pettää aina

Vierailija
5/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksessa joutuu tekemään ikäviä päätöksiä ja leikkauksia. Oppositiossa voi keskittyä kritisoimaan tehtyjä päätöksiä ja kerätä pisteitä niin -> kasvattaa suosiotaan.

Vierailija
6/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ihmetyttää se että porukka tuntuu aina unohtavan että Kepu pettää aina

Näin. Miten sen voi kukaan unohtaa?

Vierailija
7/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse äänestin vasemmistoliittoa, mutta tulevissa eduskuntavaaleissa äänestän varmasti PerusSuomalaisia. Vasemmisto näyttää oppositiossa aivan idiootilta.

Moneskohan kymmenes Persuja kehuva aloitus tänään? Masinoitu kampanja.

Itse äänestäisin ennemmin vaikka Saatanaa kuin Persuja ja olen sentään entinen Persujen äänestäjä.

No, takiaispuolueena se kuivuu viiden prosentin kuoliaaksi, kunnes Soinin jälkeen hajoaa pienpuolueiksi, jotka pian katoavat rekisteristä. Ei jää jälkeäkään.

Vierailija
8/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallituksessa joutuu tekemään ikäviä päätöksiä ja leikkauksia. Oppositiossa voi keskittyä kritisoimaan tehtyjä päätöksiä ja kerätä pisteitä niin -> kasvattaa suosiotaan.

o

Mutta tämähän on vain teatteria! Teatteria johon tyhmä kansa uskoo!

Vierailija
9/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaita tässä ovat vassarit ja vihreät, jotka enste istuvat hallituksessa tekemässä päätöksiä, lipeävät sitten kesken kaiken oppositioon ja alkavat välittömästi räksyttää niistä päätöksistä, jotka itse olivat hyväksymässä. Kun ei me oikeesti haluttukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi