Pitäisikö jarrutella intoani uuden miehen suhteen, etten karkota häntä?
Olemme vapaita molemmat, mies minua monta vuotta vanhempi. Aluksi mies laittoi kovasti viestejä ja ehdotti tapaamisia. Enemmän kuin minä. Hyviä hetkiä on ollut aina, kun olemme yhdessä olleet. Seksiä ei vielä ole ollut, halailua, suutelua ym. kylläkin. Kaikkiaan olemme nyt tavanneet 5 x kahden viikon aikana. Olen nyt ollut aktiivisempi viestien laitossa . Kyllähän vastaus aina tulee ja kertoo haluavansa tavata. On aika stressaantunut työstään ja valvoo paljon. Pitäisikö minun jotenkin ottaa etäisyyttä ja antaa miehen huolehtia yhteydenotot jonkin aikaa? En ole ihan selvillä hänen tunteistaan, itse kerron kaipaavani. Kyllä hän sanoo pitävänsä minusta, ehkä pitäisi rauhoitella tätä omista tunteista puhumista minunkin, ettei mies mene ihan jäihin?
Kommentit (16)
Jos vastauksia tulee, niin en nyt kovasti huolisi ja miettisi. Eihän sitä joka viestissä ole pakko tapaamista kinuta, vaan laittaa väliin sellaisia mukavia juttuja. Suotta mietit siis.
5x kahden viikon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Siis kauanko olette tapailleet?
Tavattiin alussa kerran viikossa tai harvemmin. Asuminen sadan kilometrin etäisyydellä rajoitti.
Itse juuri jouduin lopettamaan erään ihmisen näkemisen kun kahden viikon tuntemisen ja tapailun jälkeen kuvitteli että seurustellaan, sanoi rakastavansa ja pommitti viesteillä/soitoilla. Tuskin olis tilannetta voinut pelastaa rajoittamalla käytöstään, ois sitten myöhemmin tullut kuitenkin ilmi että on mulle liian takertuva.
Missä vaiheessa tietää, että seurustellaan? Eikö juuri yhteydenpito ole osoitus kiinnostuksesta? Silloin, kun olen ihastunut, en osaa muuta ajatellakaan kuin olemista yhdessä ja viestit kulkee.
Mä sanoisin että hillitse vähän ihan vaan oman itsesikin takia. Sulle tulee epävarma olo, jos tuntuu, että olet itse aina aloitteentekijänä. Ota se niin, että on miehen vuoro osoittaa, että on oikeasti kiinnostunut.
Mä en kannata sellaisia pelejä, että teeskentelee välinpitämätöntä tms. Sen sijaan mulla kyllä menee hermot jos tuntuu, että toinen ei yhtään vaivaudu. Sit päätän, että en mäkään sitten ennen kuin herra ottaa ihan itse puhelimen kätöseen ja soittaa.
Jos itsestä tuntuu, että voisi rauhoitella omaa osuuttaan, niin kannattaa tehdä niin. En myöskään lähde mihinkään pelleilyihin ja esittämään välinpitämätöntä. Kyllä mies ottaa yhteyttä, jos kiinnostaa.
Jos mies on oikeasti kiinnostunut, niin ihan sama miten tiuhaan sille viestejä nakkelee.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on oikeasti kiinnostunut, niin ihan sama miten tiuhaan sille viestejä nakkelee.
Väärin. Normaalin miehen aito ihastustin haalenee, jos nainen pommittaa 247 viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Normaalin miehen aito ihastustin haalenee, jos nainen pommittaa 247 viestejä.
Voi kuule, jos se mies on ihan into pinkeänä ihastunut, niin vaikka laittaisit joka sekunti sille viestin niin ei kyllä varmasti karkaa! :D Ei nuo miehet mitään mystisiä olentoja ole, kyllä ne jää vierelle jos ne oikesti tykkää. Pelurit on sitten taas asia erikseen, niitä pitää käsitellä hellävaroen, mutta kuka nyt sellaisia haluaa?
Ohiksena vielä, että en kyllä ottais edes ystäväksi naista, joka laittaa viestiä 24/7, joten en usko että itse sellaiseen ihastuisinkaan.
minäkään en oikein ymmärrä tuota että miehiä pidetään kuin jonain kauriina, jotka säikähtävät hirveän herkästi eivätkä enää koskaan palaa. kun olette kuitenkin jo tapailleet niin viestittele vaan. eiköhän se ihan ilahduta, jos mies tykkää susta. ei mitään pelejä, että kuka tekee aloitteen - kenellä on valta tms. sk*idaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, jos se mies on ihan into pinkeänä ihastunut, niin vaikka laittaisit joka sekunti sille viestin niin ei kyllä varmasti karkaa! :D Ei nuo miehet mitään mystisiä olentoja ole, kyllä ne jää vierelle jos ne oikesti tykkää. Pelurit on sitten taas asia erikseen, niitä pitää käsitellä hellävaroen, mutta kuka nyt sellaisia haluaa?
Ohiksena vielä, että en kyllä ottais edes ystäväksi naista, joka laittaa viestiä 24/7, joten en usko että itse sellaiseen ihastuisinkaan.
Edelleen: väärin. Mietipä itse jos olisit ihastunut mieheen ja se tekstailisi sulle jatkuvalla syötöllä aivan kaikkea. Päälle vielä menojen kontrollointi ja tivaus jos et heti vastaa. Been there, done that. Ihastus meni sen siliän tien.
ps. mies vaikutti alussa normaalilta, ei enää kun yhteydenpidossa mielipiteemme olivat erisuuntaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen: väärin. Mietipä itse jos olisit ihastunut mieheen ja se tekstailisi sulle jatkuvalla syötöllä aivan kaikkea. Päälle vielä menojen kontrollointi ja tivaus jos et heti vastaa. Been there, done that. Ihastus meni sen siliän tien.
ps. mies vaikutti alussa normaalilta, ei enää kun yhteydenpidossa mielipiteemme olivat erisuuntaiset.
No jos en viesteilis into pinkeänä takaisin aina kun mahdollista, niin en kai oikeasti sitten olis siihen ihastunut?? Eli olen edelleen sitä mieltä, että jos kolahtaa niin silloin ollaan iloisia jokaisesta viestistä, jonka ihastuksen kohde lähettää :)
Älä ala pelata mitään peliä. Se saattaa kostautua.
Mä olen aidosti iloinen jokaisesta viestistä, jonka saan uudelta tuttavuudeltani.Se on ihan sama, onko sisältönä sana huomenta tai ihanaa, kun olet olemassa. Se mies kun sattuu ajattelemaan minua juuri sillä hetkellä.
Siis kauanko olette tapailleet?