Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan huippua olla sunnuntaina tuplapalkalla töissä ja ei mitään töitä!

Vierailija
14.02.2016 |

Olen siis tällä hetkellä töissä ison sairaalan ensiavussa. Juuri nyt ei ole yhtään uutta potilasta, joiden kanssa asioida. Nyt vaan istuskelen konella, kuuntelen radiota ja palstailen. :) En ole sairaanhoitaja tai lähihoitaja, joten en siis varsinaisesti hoida potilaita vaan asioin vain hoitajien pyynnöstä potilaiden kanssa. Yleensä ei ole näin hiljaista, mutta pitää ottaa rennosti kun siihen on tilaisuus.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis tällä hetkellä töissä ison sairaalan ensiavussa. Juuri nyt ei ole yhtään uutta potilasta, joiden kanssa asioida. Nyt vaan istuskelen konella, kuuntelen radiota ja palstailen. :) En ole sairaanhoitaja tai lähihoitaja, joten en siis varsinaisesti hoida potilaita vaan asioin vain hoitajien pyynnöstä potilaiden kanssa. Yleensä ei ole näin hiljaista, mutta pitää ottaa rennosti kun siihen on tilaisuus.

Potilaskuljettaja vai vahtimestari? 

Vierailija
2/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näytteenotossa on oikeasti ruuhkaa, joskus saa odotella kaikessa rauhassa tuntitolkulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyntä myrskyn edellä! Harvinaista nykyään, on potilasmäärät niin lisääntyneet influenssan takia.. Oletko röntgenissä vaiko labran täti?

Vierailija
4/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labrahoitaja olen. :) Hyvin arvattu! Edellisen kerran kun oli töissä samassa vuorossa tosin arki-iltana otin näytteitä n. 50-60 potilaasta illan aikana. Nyt viimeisen 40min aikana on ollut vain yksi potilas asiakkaana.

-ap

Vierailija
5/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista paska :)

Vierailija
6/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla sunnuntailisät on niin paskat, ettei niistä ole juuri mitään. Toista se on mulla, joka istun täällä vahtimassa pakkauspahvin syntymisen prosessia. Mitään ei tarvii tehdä, vahtii vain 6 eri monitoria jos jotain sattuu, niin soittaa huoltomiehille. Tosin koskaan ei viiteen vuoteen kun olen tässä ollut, ole mitään sattunut. Sunnuntait menee 300 prosentilla eikä mulla muutenkaan ole mikään kovin surkea tuntipalkka ja ainiin tästä "rankasta" 3-vuorotyöstähän saa vielä vuosilomakertymääkin tavallista enemmän eli 3 päivää kuukaudessa. Yks mun työkaveri pitää omaa pajaa ja korjaa öisin vuorossa muiden autoja ja tottakai ottaa siitä maksun. Oon miettinyt minkä bisneksen tässä voisi aloittaa niin saisi kunnolla hyödynnettyä työajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi