Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laihtua 10 kg nopeasti?

Vierailija
14.02.2016 |

Laihduin kesäkuun alusta lokakuun loppuun mennessä 20 kg (88 kg --> 68 kg) viime vuonna. Sitten kyllästyin laihduttamiseen, enkä sen jälkeen ole jaksanut enää laihduttaa. Positiivista on kuitenkin se, ettei ole tapahtunut mitään pahaa repsahtamista, vaan paino on edelleen tuon 68 kg. Nyt pitäisi kuitenkin päästä niistä viimeisestä 10 kilosta eroon. Olisiko kellään mitään kokemuksia kuinka painosta pääsisi mahdollisimman nopeasti eroon? Liikuntaan valitettavasti ei ole aikaa, kuin viikonloppuisin. Haluaisin siis laihtua tuon 10 kg mahdollisimman nopeasti, ihanteellisesti 2 kk:ssa, mutta jos se on epärealistista, niin mieluiten kuitenkin 3 kk:ssa.

Niin, ja olen 164 cm pitkä. Tuo 58 kg olisi siis tavoitepainoni. Koska olen jo laihtunut 20 kg, niin olen 67% tavoitteessani. Nyt vain tarvitsisin vinkkejä ja motivaatiota karistaa nuo 10 kg. Kiitos etukäteen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisella tyylillä, että voit suurinpiirtein pitää sen pudotetun 10 kg pysyvästi pois.

Ota myös huomioon, että 10 kg laihdutettuasi joudut pysyvästi syömään paljon vähemmän mitä nyt 68 kg painavana.

Vierailija
2/21 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisella tyylillä, että voit suurinpiirtein pitää sen pudotetun 10 kg pysyvästi pois.

Ota myös huomioon, että 10 kg laihdutettuasi joudut pysyvästi syömään paljon vähemmän mitä nyt 68 kg painavana.

Onko sinulla kokemusta laihduttamisesta? Itse kyllä söin laihduttaessani huomattavasti vähemmän, kuin mitä syön nyt. Ja paino on pysynyt silti samana nyt 4 kk. Eli lisäys edelliseen viestiini: Toivotaan konkreettisiä vinkkejä sellaisilta, joilla on kokemusta.

En myöskään tarvitse vittuilua siitä, että 58-kiloisena täytyy syödä vähemmän, kuin 68-kiloisena. Jos ei ole mitään annettava keskusteluun, niin ei tarvitse osallistua. Kiitos.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan viisain tapa olisi tehdä jonkinlainen ruokavalio-check, mitä näin keskimäärin ylipäätään syöt, voisiko ruokavaliotasi viedä vielä terveellisempään suuntaan, tai onko sinulla säännöllisiä paheita, joista pystyisit luopumaan. En suosittele mitään nopeaa, mutta radikaalia dieettiä, koska niillä vain sekoitat ruokarytmisi, ja hintana voi olla myös tähänastiset saavutuksesi. 

Vierailija
4/21 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan viisain tapa olisi tehdä jonkinlainen ruokavalio-check, mitä näin keskimäärin ylipäätään syöt, voisiko ruokavaliotasi viedä vielä terveellisempään suuntaan, tai onko sinulla säännöllisiä paheita, joista pystyisit luopumaan. En suosittele mitään nopeaa, mutta radikaalia dieettiä, koska niillä vain sekoitat ruokarytmisi, ja hintana voi olla myös tähänastiset saavutuksesi. 

Koska haluan nopeita tuloksia, niin nimenomaan haluan vinkkejä pikadieettiin. Pelkällä terveellisellä ja niukalla ruokavaliolla saan pudotella noita kiloja vuoden. Kun olen tavoitteessani, niin minulla on sitten koko loppuelämä aikaa syödä terveellisesti.

Vierailija
5/21 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sahaa vaikka jalat irti. Vittuako kerjäät neuvoja jos ei mikään kelpaa :D

Vierailija
6/21 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahaaa, aika originaali lohkaisu! Ikinä en ole tuollaista hassuhauskaa juttua aiemmin kuullutkaan. Jospa hankkisit koulutuksen? Yliopistokoulutus on oikeasti todella hyödyllinen ja kehittävä juttu. Jos näet paljon vaivaa, niin saattaisit päästä yliopistoon joku päivä.

Ap

Vierailija
7/21 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet laihduttanut viidessä kuukaudessa 20 kg niin miksi et voi samalla tyylillä pudottaa loppuja kiloja?

Vierailija
8/21 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahaaa, aika originaali lohkaisu! Ikinä en ole tuollaista hassuhauskaa juttua aiemmin kuullutkaan. Jospa hankkisit koulutuksen? Yliopistokoulutus on oikeasti todella hyödyllinen ja kehittävä juttu. Jos näet paljon vaivaa, niin saattaisit päästä yliopistoon joku päivä.

Ap

:')

Vierailija
9/21 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilett sitten, jos pikadieetti kelpaa.  Se on nopea ja varma, pelkkiä pusseja vaan se 5 päivässä niin 10 kg on poissa 6-8 vkon jälkeen taatusti. Nimimerkillä kokenut nutraaja.

Vierailija
10/21 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet laihduttanut viidessä kuukaudessa 20 kg niin miksi et voi samalla tyylillä pudottaa loppuja kiloja?

Ei lähde enää niin helpolla valitettavasti. Nyt tarvitaan järeämpiä keinoja. Silloin oli myös aikaa liikkua vähän enemmän, nyt vain viikonloppuisin. Eli jos jollain olisi kokemuksia miten on laihduttanut nopeasti 10 kg normaalipainon sisällä, tai hyvin lievästä ylipainosta alaspäin, niin olisi kiva kuulla montako kaloria päivässä on syöty, millaisia ruokia jne.

Vierailija
11/21 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nutrilett sitten, jos pikadieetti kelpaa.  Se on nopea ja varma, pelkkiä pusseja vaan se 5 päivässä niin 10 kg on poissa 6-8 vkon jälkeen taatusti. Nimimerkillä kokenut nutraaja.

Tuota Nutrilettia olen kyllä harkinnut, mutta olen ollut vähän sitä mieltä, että eikös voisi vain syödä normaalia ruokaa saman kalorimäärän, ja vetäistä vitamiinitabletit perään? Oletko laihtunut 10 kg 6-8 viikossa? Mutta mistä painosta mihin? Kuinka paljon kaloreita päivässä? Liikuntaa?

Ja kiitos viestistäsi. Keskustelua ja vinkkejä minä kaipasin, enkä mitään vittuilua ja jo satoja kertoja kuultuja hekoheko-vitsejä, joita jotkut kirjoitustaidottomat kokevat erityisenkin naseviksi.

Ap

Vierailija
12/21 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko ap oikeasti että jollain vesidieetillä tiputetut 10kg ei tulisi äkkiä takaisin korkojen kera? :D

Itse laihdutin ihan hiilareita laskemalla 67kg->54kg muutamassa kuukaudessa, kaloreita en laskenut. Saman kaavan mukaan syön edelleen eli mikään pikadieetti ei ollut kyseessä vaan ihan pysyvä ruokavalion muutos.

Vierailija
13/21 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pään irrotus ei riitä. Jalka reidestä poikki, niin kyllä lähtee!

Vierailija
14/21 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota Nutrilettia olen kyllä harkinnut, mutta olen ollut vähän sitä mieltä, että eikös voisi vain syödä normaalia ruokaa saman kalorimäärän, ja vetäistä vitamiinitabletit perään? Oletko laihtunut 10 kg 6-8 viikossa? Mutta mistä painosta mihin? Kuinka paljon kaloreita päivässä? Liikuntaa?

Ja kiitos viestistäsi. Keskustelua ja vinkkejä minä kaipasin, enkä mitään vittuilua ja jo satoja kertoja kuultuja hekoheko-vitsejä, joita jotkut kirjoitustaidottomat kokevat erityisenkin naseviksi.

Ap

Laihdutin 71 kilosta 60 kiloon. aikaa meni tuo 6 vkoa. Ei niitä pusseja voi korvata mitenkään samalla kalorimäärällä, vaikka söisi mitä vitamiineja, sillä vitamiinit on pelkkiä vitamiineja, eivätkä sisällä kaikkia muita ravintoaineita, rasvahappoja, hivenaineita jne. Oikeaa ruokaa on syötävä paljon suurempi kalorimäärä saadakseen kaiken tarvittavan.

Vierailija
15/21 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaamalla lähtee.

t. -8kg kolmessa viikossa

Vierailija
16/21 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superdieetti, löytyy myös netistä ilmaiseksi.

Vierailija
17/21 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pudotin 67 → 58 kg ihan normisapuskalla alle 3 kk, olen 165 cm pitkä.

Mutta harrastin kyllä liikuntaa samalla. Pari kolme kertaa viikossa ryhmäliikuntaa ja sitten mahd. paljon lasten kanssa hiihtämistä, luistelua, uimista ym. Kävelylenkki aamuisin ennen aamupalaa.

Kaikki karkit ja makeat jätin pois. Limppareita ja sipsejä en ole koskaan harrastanutkaan. Mitään en laittanut suuhun muulloin kuin ruoka-aikaan, eli 4 tunnin välein. Kasvikset aterioilla aina pääosassa. Leipää max 3 palaa/päivä.

Vierailija
18/21 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Laihdutin 71 kilosta 60 kiloon. aikaa meni tuo 6 vkoa. Ei niitä pusseja voi korvata mitenkään samalla kalorimäärällä, vaikka söisi mitä vitamiineja, sillä vitamiinit on pelkkiä vitamiineja, eivätkä sisällä kaikkia muita ravintoaineita, rasvahappoja, hivenaineita jne. Oikeaa ruokaa on syötävä paljon suurempi kalorimäärä saadakseen kaiken tarvittavan.

Toisaalta 6-8 viikossa tuskin ehtii pahempia puutostiloja tullakaan. Kuinka paljon kaloreita päivässä tuolla (täys?)nutraamisella tulee? Veditkö nuo 6 viikkoa putkeen ilman mitään poikkeuksia? Söitkö muuten vihanneksia lisäksi? Ehkä melkein voisin kokeilla Nutrilettiä.

Vierailija
19/21 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karppaamalla lähtee.

t. -8kg kolmessa viikossa

Mistä painosta mihin? Melko hiilaritietoisesti kyllä syönkin...

Ap

Vierailija
20/21 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Las

Vierailija kirjoitti:

Minä pudotin 67 → 58 kg ihan normisapuskalla alle 3 kk, olen 165 cm pitkä.

Mutta harrastin kyllä liikuntaa samalla. Pari kolme kertaa viikossa ryhmäliikuntaa ja sitten mahd. paljon lasten kanssa hiihtämistä, luistelua, uimista ym. Kävelylenkki aamuisin ennen aamupalaa.

Kaikki karkit ja makeat jätin pois. Limppareita ja sipsejä en ole koskaan harrastanutkaan. Mitään en laittanut suuhun muulloin kuin ruoka-aikaan, eli 4 tunnin välein. Kasvikset aterioilla aina pääosassa. Leipää max 3 palaa/päivä.

Laskitko kaloreita?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi