Nyt tarvisin tosissaan tukea olen niin hajalla...
Erosin tammikuun alusta todella ilkeästä miehestä jonka kanssa noin vuoden ajan ehdin olla yhdessä.
Tämä mies seurustelumme ajan yritti kokoajan enenevissä määrin alkaa kontroloimaan elämääni.
Yritti sabotoida valmistumistani kandiksi, yritti saada minut menettämään työpaikkani (soittanut pomolleni ja haukkunut minua alkoholistiksi ja narkomaaniksi) yritti saada minut luopumaan ystävistäni ja harrastuksistani ja kokoajan vain halusi saada minut mustasukkaiseksi... Viimeisempänä tekona sitten petti ja minä jätin...
Nyt kun on tuntunut että ihanaa olen päässyt eroon hänestä ja en ole niin stressaantunut enää ja kaikki alkaa menemään hyvin niin huomasinkin olevani raskaana...
Ollaan aina käytetty ehkäisyä eikä mies ikinä sanonut että kortsu olisi mennyt rikki yms... Alan epäilemään että hän on jo valmiiksi niitä kopeloinut ennen käyttöä... Nyt tämän tiedon jälkeen olen taas yhtä hajalla kuin pari kuukautta sitten...
Kertokaa miten toimin ja antakaa vähän tukea! Vaikka olenkin jo kohta kolmissakymmenissä niin en voi kertoa tästä kenellekkään koska häpeän asiaa niin kovasti ja häpeän sitä että katsoin niin hirveää ihmistä niinkin pitkään ystävieni varoitteluista huolimatta...
Perhettä minulla ei enää ole johon voisin tukeutua (olen jättänyt yhteyden pidon perheeseeni sen vuoksi koska eivät tee omalle elämälleen mitään enkä jaksa olla elättämässä äitiäni ja aikuisia sisaruksiani jotka makaavat soskurahojen turvin kotona)
Kommentit (34)
Olet itse hylännyt perheenjäsenesi ja syyttelet toisia ilkeäksi... Katsoisit peiliin, pöljä. Nolla säälipistettä sinulle.
Nyt on mentävä tämä läpi, jotta voit olla onnellinen tulevaisuudessa. Minä hoitaisin abortin ja nopeasti. Mitä nopeammin, sitä nopeammin pääset paskasta eroon.
Jokaisella lapsella on oikeus isään. Vaikka olisi ollut huono miesystävä niin ei sitä tiedä kuinka hyvä isä hän voisi olla. Törkeintä on jättää kertomatta ihan lapsenkin kannalta.
Kuinka pitkällä raskaus on? Viimeiset kuukautiset?
Älä panikoi 😌
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella lapsella on oikeus isään. Vaikka olisi ollut huono miesystävä niin ei sitä tiedä kuinka hyvä isä hän voisi olla. Törkeintä on jättää kertomatta ihan lapsenkin kannalta.
Huono?! Aika lievä ilmaisu. Luepa aloituksen viisi ensimmäistä riviä uudelleen ajatuksella ja pohdi sitten, kuinka potentiaalisesta isäehdokkaasta on kysymys.
Todella hieno juttu että pääsit miehestä eroon! Nyt joudut vielä hoitamaan abortinkin, mutta sitten olet viimein vapaa. Voit onnitella itseäsi siitä, että osasit pitää puolesi ja tunnet arvosi.
Kyllä te ootte yksinkertaisia 😀
Ajattelin, ettei huono provoni mene "läpi", mutta niin vaan tperykset käy koukkuun. 😉
Kiitoksia kaikille joilta tuli positiivisia kommentteja, ajatuksia ja myötätuntoa minulle! Olen niin sekaisin tästä uutisesta joten kaikki tuntuu siksikin niin paljon pahemmalta mutta kyllä tästäkin selvitään, varmasti -ap
Sitten te provon huutelijat ja typerien kommenttien lähettäjät! Ajatelkaapa ihan oikeasti jotain erittäin ikävää tilannetta mitä teille on sattunut ja miettikääpä kun jotkut tulis siihen vielä teitä lynkkaamaan! Ei tunnu mukavalta ei! Älkää viitsikö kommentoida kun tarkoitus on vain pahoittaa toisen mieltä... Se mieli on muutenkin maan alla jo. -ap
Vierailija kirjoitti:
Sitten te provon huutelijat ja typerien kommenttien lähettäjät! Ajatelkaapa ihan oikeasti jotain erittäin ikävää tilannetta mitä teille on sattunut ja miettikääpä kun jotkut tulis siihen vielä teitä lynkkaamaan! Ei tunnu mukavalta ei! Älkää viitsikö kommentoida kun tarkoitus on vain pahoittaa toisen mieltä... Se mieli on muutenkin maan alla jo. -ap
Provooooo, Trollololllololloolloooo
Nyt kun olen raskaana, en siis ap, niin voisiko muka kuka vain mies vaatia isyystestiä?? Siis väittää, että lapseni on varmasti hänen ja vaatia testejä?? Ihan periaatteesta kiinnostaa, kun olen "vain" avoliitossa ja isän pitää jokatapauksessa tunnustaa lapsi.
Älä pistä sekopään geenejä eteenpäin...
Jos teet lapsen,et pääse eroon miehestä.Hän saattaa myös (ja tekeekin niin?) pilata lapsenkin elämän.Tekisin abortin.