Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 18v ja käyn vielä yläastetta, oonko mä normaali?

Vierailija
13.02.2016 |

Mut laitettiin alunperin kouluun vuotta myöhemmin ja jäin heti ekalla luokalleni eli tulen valmistumaan peruskoulusta 2 vuotta myöhemmin kun mun oikeesti pitäis. Oon nyt ysiluokalla ja täytin viime kuussa 18. Mulla on autokortti jo taskussa koska alotin autokoulun jo viime heinäkuussa ja käyn autolla koulussa. Mulla kasvaa jo parta ja rintakarvat kunnolla. Käyn salilla ja nostan penkistä 130 kg. Mun tyttöystävä käy samaa koulua ku mä ja on seiskaluokalla. Hän täyttää ensi syksynä 14. Mitä mieltä olette musta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kutsunnat tänä vuonna ja aion mennä armeijaan ens tammikuussa jos luoja suo. Pelottaa että kestääkö mun ja mun tyttöystävän seurustelusuhde kun mä olen siellä armeijassa eikä meillä oo niin paljon yhteistä aikaa.

Vierailija
2/4 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan normaalilta .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt jo 2 kertaa baarissa ja yökerhossa. Olis kiva jos mun tyttöystävä pääsis mun kanssa yhdessä baariin. :) Laivalla pääsin baariin jo alaikäisenä kun olin 16 ja seiskalla.

Vierailija
4/4 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunta ei kustanna yli 18-vuotiaan perusopetusta, vaikka olisi suorittamatta loppuun. 

En usko, sinut olisi siirretty erityisluokalle ensimmäisen jälkeen. Olithan jo silloin vuotta vanhempi muita. Kahta vuotta vanhempaa ei pidetä normaaliluokalla. 

Joten valehtelet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi