Missä iässä nainen alkaa rupsahtamaan?
Mietin vaan, että kuinka paljon nuorempi vaimon tulisi olla. Kohta pitäisi alkaa tekemään valinta. Juu kyllä minulla on kysyntää.
Kommentit (24)
Nykyään ei kaikki tunnu rupsahtavan ollenkaan. Johtuu varmaan säilytysaineista.
Sitten, kun on saanu lapsen! Ainakin minulle kävi niin. Paino on ihan sama, kuin ennen raskautta (54kg) ja olen hoikka, MUTTA rinnat meni sen silijän tien. Ryppyiset pienet rusinat jäljellä. Plääh. Että silleen. Itse vastaisin, että lapsen jälkeen. No mutta halusin vaan olla kerrankin rehellinen..
komppaan, geenit ja elintavat määräävät rupsahtamistahdin. Pienileukaisilla kasvavat kasoisleuka ja bulldogit jo varhain, hoikka isoleukainen hyväryhtinen käy nuoremmasta pitkään.
Miehen ikääntyminen ei ehkä näy kaljuuntumista lukuunottamatta niin selvästi negatiiviseen sävyyn päällepäin, esim harmaat ohimot voivat olla seksikkäät kolmekymppiselläkin.
Sen sijaan miehen ikääntyminen tapahtuu usein sisälläpäin, eli jos aikuinen nainen etsii pitkäaikaista kumppania, kannattaa valita reilusti nuorempi niin todennäköisyys lerpahtaneeseen seksielämään ja sydänvaivoihin pienenevät.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu elintavoista ja geeneistä. Tähän mennessä en ole rupsahtanut. 45N
Nyt katse peiliin :). Tällä palstalla vilisee 40+ naisia, jotka eivät ole omien sanojensa mukaan yhtään rups' tai "näyttävät kolmikymppisiltä", muka. Tapaan työssä jatkuvasti tuon ikäisiä naisia, ja ei, kenestäkään ei todellakaan voi sanoa etteikö kilsat näy. Herätyyys!
Nainen on kauneimmillaan 16-vuotiaana ja kiihkeimmillään 18-vuotiaana. Sen jälkeen on vain pelkkää alamäkeä.
Samaan aikaan kuin samanikäinen mies.
No jonkinlainen huippu saavutetaan siinä 20-vuotiaana ja sen jälkeen alkaa hienoinen alamäki. Kunnolla rupsahtaminen alkaa kuitenkin vasta joskus yli 30-vuotiaana.
jokainen voi hankkia seuransa itte jos ei kelpaa !
Vierailija kirjoitti:
komppaan, geenit ja elintavat määräävät rupsahtamistahdin. Pienileukaisilla kasvavat kasoisleuka ja bulldogit jo varhain, hoikka isoleukainen hyväryhtinen käy nuoremmasta pitkään.
Miehen ikääntyminen ei ehkä näy kaljuuntumista lukuunottamatta niin selvästi negatiiviseen sävyyn päällepäin, esim harmaat ohimot voivat olla seksikkäät kolmekymppiselläkin.
Sen sijaan miehen ikääntyminen tapahtuu usein sisälläpäin, eli jos aikuinen nainen etsii pitkäaikaista kumppania, kannattaa valita reilusti nuorempi niin todennäköisyys lerpahtaneeseen seksielämään ja sydänvaivoihin pienenevät.
Taidat olla itse isoleukainen nainen.
Minä aloin 24-vuotiaana. Nyt 27v.
No mulla rupsahtaminen alkoi kuin taikaiskusta heti 45-v synttäreiden jälkeen. Siihen asti olin sellainen babyface, että oikein ärsytti. Mutta nyt ärsyttää nuo buldogit, jotka oikeesti tulee just tämmöselle pienileukaiselle ja tyttömäisen näköiselle naiselle, kaksoisleukaa ei sentään ole. Ryppyjä mulla ei ole nimeksikään ja ihmettelen usein esim. missien silmien ympäryksiä, kun lähikuvissa näkyy että niillä on jo reilusti alta 30-v paljon ryppyjä. Että kaipa ne geenit aika paljon määrää ja elämäntavatkin. Vartalo mulla on vielä oikein hyvä, olen harrastanut joogaa 25 v, se pitää paitsi kiinteänä myös notkeana! Sitä osannet petipuuhissa arvostaa ;D. Raskaudet ei mua rupsahduttanut yhtään, päinvastoin, laihasta tytönrimpulasta puhkesi varsin naisellinen nainen. Mutta todellakin, kyllä ikä jo näkyy, turha sitä on kieltää.
Eli jos haluat nuorekkaan vaimon, niin ota sellainen, joka nukkuu paljon, ei tupakoi eikä juoppottele. Ja harrastaa liikuntaa kohtuulliseti, näyttää siltä että salimimmit ja muut "urheiluhullut" ryppyyntyy tosi nuorena.
Ota kuitenkin huomioon, että miehet rappeutuvat naisia nopeammin ja se alkaa miehillä aikaisemmin. Sen takia miesten elinikäkin on lyhyempi. Miehen elinikääkin on mahdollista pidentää, siihen vaikuttaa tietysti paitsi ruokavalio ja liikunta, myös parisuhde, eli parisuhteessa olevat miehet elävät pidempään ja voivat paremmin. Ja sekin kannattaa ottaa huomioon, että naisen seksuaalinen huippukausi on vasta 40-50-vuotiaana, eli minkä ikäinen itse olet silloin? Pystytkö tyydyttämään vielä vaimosi päivittäin? Erektiohäiriöitä on jo kaikilla viisikymppisillä miehillä, kuusikymppisillä ne ovat jo arkipäivää.
Tutkimus tietää kertoa että nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana, mutta hiukan armollisempana arviona sanoisin että 25-vuotispäivästä lähtien.
Vai niin. Arvatkaa te tietäväiset kuvassa olevan naisen ikä. [url]http://aijaa.com/QkNWRb[/url]
Ja onko rupsahtanut?
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Arvatkaa te tietäväiset kuvassa olevan naisen ikä. [url]http://aijaa.com/QkNWRb[/url]
Ja onko rupsahtanut?
Uusi yritys. [url]http://aijaa.com/QkNWRb[/url]
Elämäntavat vaikuttavat sekä elämä ylipäätään.
Itsellä ei ole lapsia/valvottuja öitä, en ryyppää tai biletä, harrastan liikuntaa, syön terveellisesti, nukun hyvin. Kyllähän kroppa stressittömänä ja levänneenä säilyy paremmin. Ja kyllä yleistän, vaikka on poikkeuksiakin. Olen 35, ei silmäpusseja eikä ryppyjä. Hyvässä kunnossa:) eikä kyllä ole alapääkään mikään tuulitunneli, kipeetä tekee joskus. Tai jospa olenkin tunneli ja miehelläni vaan on niin julmetun iso ;D
En haluaisi olla mikään "sametti-ihoinen 16-19 vuotias", enkä ymmärrä mistä tulee ajatus että nainen, tai siis tyttö olisi kiihkeimmillään 18v. Tuon ikäiset pitää kovaa meteliä itsestään ja seksuaalisuudestaan muttei sillä ole oikeiden himojen kanssa tekemistä. Kyllä naiset kovimmin käy kolmekymppisinä ja siitä eteenpäin. Seksuaalisuus ja oikea nautinto vaatii muutakin kun suuren haloon itsestään.
Ainakin minä ja todistettavasti moni muu elää kyltymättömiä vuosiaan 30+ ikäisenä. Kuten myös ulkoisesti naisellisempana.
Se riippuu elintavoista ja geeneistä. Tähän mennessä en ole rupsahtanut. 45N