Miten saa tyttölapsia
Niin, siinäpä se tulikin. Poikia saa helposti mutta tyttöjä ei näy, onko meissä joku vika ettei siunaannu kumpaakin sukupuolta?vinkkejä otetaan vastaan!
Kommentit (12)
siemenet sisään pari päivää ennen ovulaatiota.
Koeputkihedelmöityksellä ja valitsemalla se alkio, jonka sukupuolikromosomit ovat XX. Ei ole mitään vikaa, vaikka luonnollisilla menetelmillä tulisi vain poikia tai tyttöjä.
Vanha taika on, että sängyn alle pitää laittaa aktin ajaksi kirja.
Tehokkaampi taika on sellainen, jossa laitetaan muna pilluun
Ingender sivusto, siellä girl sway- osastolla kotikonsteja. Ainut oikeasti varma tapa on siirtää suoraan kohtuun alkio, joka on hedelmöitetty x siittiöllä.
pureskele muskottipähkinää ja laita kolme kenkää sängyn alle.
Tyttösiittiöt ovat kestävämpiä ja pojat nopeampia. Meillä on tehty tyttö niin että yhdyntä joitakin päiviä ennen ovulaatiota, sanotaan kp 8-10. Ja poika taas tärppäsi yhdestä kerrasta niin että tuntia paria aiemmin tunsin munasolun irtoamisen kipuna. Ei ole huuhaata tämä.
-2
Tätä on mietitty joskus meidänkin suvussa. Tässä laskeskelin että 70-luvulta lähtien tähän sukuun on syntynyt 20 poikaa ja 2 tyttöä, minä näistä toinen. Ei ole ihan tasapainossa ei. Ja jos tyttöjä halutaan, niin taitaa olla mulla ainoat mahdollisuudet kun ei nuo serkkupojat muita osaa tehdä ku lisää poikia :'D
Terve sille joka nyt tästä tunnistaa :D
Vierailija kirjoitti:
Tätä on mietitty joskus meidänkin suvussa. Tässä laskeskelin että 70-luvulta lähtien tähän sukuun on syntynyt 20 poikaa ja 2 tyttöä, minä näistä toinen. Ei ole ihan tasapainossa ei. Ja jos tyttöjä halutaan, niin taitaa olla mulla ainoat mahdollisuudet kun ei nuo serkkupojat muita osaa tehdä ku lisää poikia :'D
Terve sille joka nyt tästä tunnistaa :D
Öö, ei kai se susta riipu? Onko sun miehelläs useita siskoja, se vois olla lupaavampi merkki kun että sä oot nainen.
Itse rakasteltiin sillee että joka kolmas, neljäs kerta ilman kondoomia. Tyttösiittiöt kun on niitä hitaita mutta pitkäikäisiä. Mutta kaipa se ihan tuuria oli. Poika on entuudestaan.
Meille tuli tyttö kun harrastettiin seksiä joka päivä kuukauden ajan:)
Voisko olla että jotenki vajavaiset saa tyttöjä jos tyttösiittiöt on sitkeempiä
Syö sitruunaa tai hae netistä!