Olen niin yksinäinen
etten enää kestä, haluaisin vain hirttää itseni.
Kommentit (23)
Kerro vähän enemmän tilanteestasi, niin jos vaikka keksimme jotain apua.
Oletko liikuntakykyinen fyysisesti? Oletko henkisesti terve eli sinulla ei ole esim. paniikkihäiriöitä, joka sulkee sinut neljän seinän sisälle?
Oletko töissä? Minkä ikäinen olet, onko sinulla joskus ollut perhettä tai onko sinulla peräti nyt sellainen?
Onko sinulla ollenkaan ystäviä tai edes hyvänpäivän tuttuja naapurustossa ym. ?
Täällä myös yksinäinen ja aivan samat ajatukset :( Huominen ystävänpäivä ei kyllä yhtään auta tähän oloon..
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksinäinen ja aivan samat ajatukset :( Huominen ystävänpäivä ei kyllä yhtään auta tähän oloon..
Ei auta ei. Eikä kyllä tuo ihana auringonpaistekaan, joka oli saanut perheet ja pariskunnat ulkoilemaan. Tosin niinhän se on aina, että viikonloput on kaikista pahimpia, kun näkee ihmiset viettämässä aikaa yhdessä.
Sama täällä! Kohtalontovereita näköjään riittää. :/
Eihän yksinäisyyteen mitään patenttiratkaisua ole, mutta jospa me av:läiset voisimme jotenkin auttaa. T. Eka vastaaja
Tampereelta joku yksinäinen tänään lenkille, kahville tai vaikkapa yksille? Kyselee melkein kolmekymppinen yksinäisyyteen kyllästynyt nainen.
En usko, luulen että olet narsisti.
Lopeta se itsesäälissä kieriskely ja ala suuntaamaan energiaasi kodin seinien ulkopuolelle. Uusia harrastuksia? Työkavereiden kotiin kutsumista syömään tai lasilliselle? Onko sulla perhettä? Tehkää perheen kanssa jotain kivaa?
Vierailija kirjoitti:
Tampereelta joku yksinäinen tänään lenkille, kahville tai vaikkapa yksille? Kyselee melkein kolmekymppinen yksinäisyyteen kyllästynyt nainen.
Mä oon Tampereelta ja melkein samanikänen, mutta en taida tänään jaksaa lähtee kun pitäis vielä käydä kaupassa ja laittaa ruoka ym ym... Muutenki vaikeeta tavata ihmisiä nettipalstoilta, ärh :/
Kyllä me ainakin täällä halutaan pitää seuraa sinulle ja muille ☺
Keksikää yksinäisille huomenna tekemistä Oulussa?
Ystävänpäivästä ei kannata välittää. Se on vain tavallinen päivä, jos päätät niin. Kannattaa pitää radio ja lehdet kiinni, joissa ystävänpäivästä hössötetään.
Itse muistan nuorena tehneeni juhannusaattona gradua, kun ei ollut kavereita, joiden kanssa viettää juhannusta. Yllättävän kivuttomasti se meni sitten, kun vain kieltäydyin miettimästä asiaa. Illalla korkkasin siiderin, katsoin telkkaria ja kävin ajoissa nukkumaan. Aamulla menin pitkälle pyörälenkille, kun oli ihanan rauhallista ajella, kun ei ollut paljon autoja liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon Tampereelta ja melkein samanikänen, mutta en taida tänään jaksaa lähtee kun pitäis vielä käydä kaupassa ja laittaa ruoka ym ym... Muutenki vaikeeta tavata ihmisiä nettipalstoilta, ärh :/
Älä ainakaan valita yksinäisyydestä. Seuraa tarjolla ja valitset mieluummin ruuanlaiton...
Vierailija kirjoitti:
Keksikää yksinäisille huomenna tekemistä Oulussa?
Juoskaa mereen
Ystävänpäivästä selviää kun pitää silloin mediapaaston. Aivan erityisesti somepaasto. Itse siivoan tai urheilen pitkäkestoisesti juhlapyhinä. Ja ennen kaikkea menen aikaisin nukkumaan hankalina päivinä. Aamuisin ei ahdista vaikka kuinka aikaisin heräisi, mutta illalla kymmenen jälkeen ahdistaa vaikka ei olisi mitään syytä.
Vierailija kirjoitti:
Ystävänpäivästä ei kannata välittää. Se on vain tavallinen päivä, jos päätät niin. Kannattaa pitää radio ja lehdet kiinni, joissa ystävänpäivästä hössötetään.
Itse muistan nuorena tehneeni juhannusaattona gradua, kun ei ollut kavereita, joiden kanssa viettää juhannusta. Yllättävän kivuttomasti se meni sitten, kun vain kieltäydyin miettimästä asiaa. Illalla korkkasin siiderin, katsoin telkkaria ja kävin ajoissa nukkumaan. Aamulla menin pitkälle pyörälenkille, kun oli ihanan rauhallista ajella, kun ei ollut paljon autoja liikkeellä.
Juhannuksena liikkunut usein merellä purjeveneelläni, mutta nykään lähden vasta merelle, kun muut ovat tulossa jo pois. Ei sitä älämölöä ja kännäämistä, remuamista ja radioiden soittoa luonnon keskellä jaksa kuunnella vanha enää.
Sinkkumies
Älkää välittäkö, yksinäset, noista toopeista. Toivottavasti Tampereelle ja Ouluun löytyy seuraa. : )
Minä myös. Silti päättänyt taapertaa tämän maallisen matkani päivä kerrallaan luonnolliseen loppuun asti. Korkeamman kädessä olkoon. Itseäni auttaa pahimpina hetkinä ulkoilu ja musiikki. Jos rahaa on, myös reppureissaaminen - kun on muiden keskellä yksin vieraassa kulttuurissa, se tuntuu hauskemmalta koska ei ole painetta, että pitäisi olla "ystäviä". Mun kohdalla yksinäisyys on oma vika, koska en kykene luottamaan ihmisiin. Pitäisi, mutta en enää jaksa enkä pysty koska jokainen kaivelee lopulta vain omaa napaansa, eipä heitä aidosti muut kiinnosta :) Näennaisesti kulissini ovat kunnossa. Myös Eino Leinon ja V.A. Koskenniemen runot auttavat - luulen, että he ovat eläneet omaa aikaansa myös aika yksinäisinä. Vielä tulee se viimeinenkin päivä joka antaa ikuisen levon. Ymmärrän sinua hyvin, ap. Niin on päiväs, kuin voimas, aina.
Koiran hankkiminen auttaa yksinäisyyteen.
Älä kuitenkaan tee sitä. Aina löytyy joku keino selvitä. Olin nuorena myös niin. yksinäinen, että se vei elämänhaluani. Nyt on onneksi oma perhe. Minkä ikäinen olet?