Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset muuttuvat naisporukoissa idiooteiksi?

Vierailija
13.02.2016 |

Se, miten naiset käyttäytyvät isoissa naislaumoissa on kamalaa.

Yleensä sieltä nostetaan joku tai jotkut pomoiksi. Sitten on niitä, jotka pyrkii miellytämään ja olemaan jeesjees-mielellä mukana.

en viihdy yhtään tällaisissa porukoissa. olen mielummin yksin.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jbv kirjoitti:

Naiset on itsekkäitä ja siksi kaikki yritykset luoda jotain yhdessä kaatuu. Mies voi pitää kanalaumaa kurissa jos pää kestää.

Eli jos jaksaa katsella sitä jatkuvaa silmille hyppimistä.

Vierailija
22/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, olen paljon kuullut tällaista huhua, mutta en ole itse koskaan törmännyt moiseen. Kyllä esim. omalla koulu-uralla poikaporukoissa on ollut paljon julmempaa kiusaamista, juoruilua ja leikeistä ym. jättämistä kuin tytöillä. Työelämässä on mennyt mukavasti niin nais- kuin sekaporukoissa, olen hoitoalalla. Myöskään kavereiden kesken ei ole ollut mitään draamaa.

Suosittelen valitsemaan kaverit paremmin, jos tuntuu nykyisessä porukassa olevan hankalaa. Työpaikallakin voi hyvin pysyä erossa kaikenmoisista juorukerhoista käyttäytymällä itse diplomaattisesti ja asiallisesti. (Toki kiusaamisen kohteeksi joutuminen on eri juttu eikä uhrin käytöksestä riippuvaista.) Omalla kohdalla on ainakin toiminut hienosti, eikä ole tarvetta dissailla rajattua ihmisryhmää kuviteltujen ominaisuuksien vuoksi jossain vauvapalstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tommoset naiset on todennäkösesti muutenkin idiootteja.

Vierailija
24/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. En ole itse onneksi törmännyt. Mikä on sinun teoriasi ja miksi koet, ettei miesporukassa ole samaa? Onhan sielläkin prätkäjengejä sun muita.

Luehan aloitus uudestaan! Ap ei ole maininnut miesporukoista sanallakaan!

Ei osata katsoa peiliin, vaan aletaan syyttämään miehiä. Ihan yleinen tapa naisilta käsitellä asioita.

Vierailija
25/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tutkimusten mukaan ole päinvastoin niin, että poikien ja miesten porukoissa on hierarkia ja johtaja. Naisilla yleensä ei ole, vaan tyypillistä on sellaiset parin kolmen tytön ystävyyssuhteet, paras kaveri-kuviot. Naiset vierastavat hierarkioita muuallakin yhteiskunnassa ja mieille ne ovat luontevia, armeijasta alkaen.

Vierailija
26/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. En ole itse onneksi törmännyt. Mikä on sinun teoriasi ja miksi koet, ettei miesporukassa ole samaa? Onhan sielläkin prätkäjengejä sun muita.

Naiset vetävät hyvin herkästi miehet mukaan keskusteluun, jossa on puhe naisista. Miksi naiset eivät voi olla miehistä "itsenäisesti"?

Ihmiset voi jakaa kahteen osaan: miehet ja naiset. Kun joku sano "naiset tekevät sitä ja tätä" tietenkin se tarkoittaa että miehet eivät hänen mielestään sitä tee. Muuten hän olisi sanonut "ihmiset".

Ei tarkoita. Ammattikirjallisuuskin puhuu eri sukupuolista.

Naiset vetoavat hyvin usein miehiin, vaikka puhe olisi naisista.

Vierailija
27/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jbv kirjoitti:

Naiset on itsekkäitä ja siksi kaikki yritykset luoda jotain yhdessä kaatuu. Mies voi pitää kanalaumaa kurissa jos pää kestää.

Miehellä vain yleensä ei pää kestä mitään. Siksi miehet ovat yhteiskunnan varat nielevä hyväntekeväisyyskohde joka naisten ponnistuksista huolimatta johtaa onnettomuus- syrjäytymis- ja itsemurhatilastoja.

Ponnistelevat naiset, nuo yhteiskunnan ja miesten rahoja tulonsiirtoina vuosittain miljardeja euroja saava

maailmaa kannatteleva voima? Salli mun nauraa.

Vierailija
28/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vetävät hyvin herkästi miehet mukaan keskusteluun, jossa on puhe naisista. Miksi naiset eivät voi olla miehistä "itsenäisesti"?

Ihmiset voi jakaa kahteen osaan: miehet ja naiset. Kun joku sano "naiset tekevät sitä ja tätä" tietenkin se tarkoittaa että miehet eivät hänen mielestään sitä tee. Muuten hän olisi sanonut "ihmiset".

Ei tietenkään tarkoita.

Vierailija
29/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osata katsoa peiliin, vaan aletaan syyttämään miehiä. Ihan yleinen tapa naisilta käsitellä asioita.

Juurikin näin. Muttakun miehetkin! Samalla saadaan taas mitätöityä ja vähäteltyä miehiä (Heli Vaaranen)

ja omat ongelmat, epäkohdat ja luonnevikaisuudet voidaan ohittaa olankohautuksella.

Vierailija
30/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita. Ammattikirjallisuuskin puhuu eri sukupuolista.

Naiset vetoavat hyvin usein miehiin, vaikka puhe olisi naisista.

Mikä ihmeen ammattikirjallisuus?

Vierailija
31/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tarkoita.

Perustele.

Vierailija
32/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jbv kirjoitti:

Miehellä vain yleensä ei pää kestä mitään. Siksi miehet ovat yhteiskunnan varat nielevä hyväntekeväisyyskohde joka naisten ponnistuksista huolimatta johtaa onnettomuus- syrjäytymis- ja itsemurhatilastoja.

Ponnistelevat naiset, nuo yhteiskunnan ja miesten rahoja tulonsiirtoina vuosittain miljardeja euroja saava

Mitä ihmeen miesten rahoja? Mitä rahoja syrjäytyneillä juopoilla muka on? Käytkö edes töissä?

Vierailija
33/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, miten naiset käyttäytyvät isoissa naislaumoissa on kamalaa.

Yleensä sieltä nostetaan joku tai jotkut pomoiksi. Sitten on niitä, jotka pyrkii miellytämään ja olemaan jeesjees-mielellä mukana.

en viihdy yhtään tällaisissa porukoissa. olen mielummin yksin.

oletko kuullut kanalaumasta? Ei tarvitse kuin avata telkkari AVA-kanavalle niin kaakatus alkaa, onneksi sen saa suljettua mutta työpaikan marttakerho se jaksaa  koko päivän

Vierailija
34/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jbv kirjoitti:

Mitä ihmeen miesten rahoja? Mitä rahoja syrjäytyneillä juopoilla muka on? Käytkö edes töissä?

Miesvihaajatussukka voisi ottaa joskus asioista selvääkin, muualtakin kuin miesvihakanavilta.

Vierailija
35/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamapalmu.

Oletetaan maailmassa olevan vain kasveja ja eläimiä. Vaikka kasvit tekevät X, se EI tarkoita, että eläimet eivät tee X.

Vierailija
36/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset ovat älykkäitä, miksi he ovat antaneet tälle päätelmälle kuusi yläpeukkua ja yhden alapeukun?

Vierailija
37/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jbv kirjoitti:

Aika yksisilmäinen tapa tarkastella asiaa. Noihin tilastoihin päätyy eniten miehiä, koska miehet ovat kovempia ottamaan riskejä. Kolikon kääntöpuoli on se, että myös asteikon toisesta ääripäästä löytyy suhteettoman paljon miehiä. Tämän todetakseen ei tarvitse muuta kuin vilkaista esimerkiksi kasvuyritysten perustajien sukupuolijakaumaa. Rahahan joka tapauksessa liikkuu miehiltä naisille, eikä toisin päin, joten se niistä naisten ponnistuksista.

Vierailija
38/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tarkoita.

Perustele.

Pitääkö tuollainen itsestäänselvyys muka perustella?

"Appelsiini on oranssi!" "Mikä on sinun teoriasi ja miksi koet, ettei mandariini ole oranssi?"

Vierailija
39/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on yhä miehen kylkiluu - ja naiset tekevät sen ihan itse. Joten toisaalta, onko siinä jotain "pahaa"?

Tämän kylkiluu-ajatuksen hylkääminen tuntuu naisten sisäpiirin utopialta, jota eivät edes kaikki muut naiset - saati miehet - kannata. Vaikuttaisi, että kiihkeimmät feministit ajattelevat toisten naisten puolesta olevansa miehistä irti. Kun taas enemmistö naisista pitää enemmän ajatuksesta olla "miesten derivaatta".

Lisäksi kognitio toimii yleensä eri tavoin sukupuolten välillä. Tuntuu, että naiset "sortuvat" miehiä helpommin empaattisuuteen, katsomaan asioita konkreettisen ihmiselämän tasalta, mikä on ollut heidän historiallinen roolinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan