Vielä kauemmas täydellisestä fffp
Tuntuu järjettömältä kun ei tunne henkilökohtaisesti ihmistä mutta tuntuu silti niin pahalta nähdä kuinka kokoajan menee vain heikommin ja heikommin. Mikä tää on tää uusin ig kuva? Eikö äitiäkään kiinnosta vai eikö oma psyyke enää kestä yrittää auttaa ja saada muutosta tapahtumaan? Onko helpompi olla se mukava kaverimutsi joka bailaa mukana reiveissä?
Jos et tiedä kenen ig kyseessä, nou hätä, saa kommentoida asiaa yleiselläkin tasolla - vaikea äiti-tytär suhde
Kommentit (34)
Mitä niissä sekavissa päivityksissö oli?
Minusta aika outoa, että Ylilauta poistaa Jenniä koskevat keskustelut, kun siellä puhutaan päivittäin eri henkilöistä ja heidän kotipaikoistaan ja muusta henkilökohtaisesta.
Ei sillä että Jennin tekemiset kiinnostaisi, mutta mietin vain mikä logiikka ketjujen poistossa on.
musta kaikkein jännintä on se, että kuinka on olemassa ihmisiä jotka saa tehdä ihan mitä vaan haluavat, ja ihmiset SILTI on sitä mieltä että ''voi oot ihana, keep up the good work baby, oot mun idoli''.... viitaten J:n uusimman postauksen kommenteihin. Silmät vuotaa verta ku lukee joitain noita.
Vierailija kirjoitti:
Minusta aika outoa, että Ylilauta poistaa Jenniä koskevat keskustelut, kun siellä puhutaan päivittäin eri henkilöistä ja heidän kotipaikoistaan ja muusta henkilökohtaisesta.
Ei sillä että Jennin tekemiset kiinnostaisi, mutta mietin vain mikä logiikka ketjujen poistossa on.
Mä olen ymmärtänyt, että sieltä poistuu ketju, jos se kenestä keskustellaan, sanoo että ketju on hänestä ja pyytää poistoa. Eli Jenni itse käskisi poistaa ketjut ja näin ollen tiedettäisiin, että hän lukee keskusteluja itsestään. Tätä tukee myös se, että poisti ne fb-päivitykset mitä laudalla jaettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ymmärtänyt, että sieltä poistuu ketju, jos se kenestä keskustellaan, sanoo että ketju on hänestä ja pyytää poistoa. Eli Jenni itse käskisi poistaa ketjut ja näin ollen tiedettäisiin, että hän lukee keskusteluja itsestään. Tätä tukee myös se, että poisti ne fb-päivitykset mitä laudalla jaettiin.
yrittää muka tosissaan peitellä tätä todellista luonnettaan lopuilta lukijoilta jotka tuntuu olevan niin sinisilmäisiä että ihan itkettää. nehän tosiaan kyselee tuollakin blogissa että ''mikä kohu, kerro rakas'' ja ''onneks ne juorut ei ollu susta''. pakosta yrittää piilottaa kaiken paskan maton alle
Mitkä ihmiset? Haloo ne on jtn pikku teinejä, jotka palvoo Jenniä :D esim. Uino lisäs rääkyvän kaverinsa kanssa nettiin rääkymis - ja kailotusvideon, joka oli hirveen kuulosta. Silti jotkut pikkulapset on ihan lovessa ja lähettelee fanikirjeitä niille, koska tyyliin jumaloivat niitä. Niille Jennikin on ihana ihana bloggari jota katsotaan ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmiset? Haloo ne on jtn pikku teinejä, jotka palvoo Jenniä :D esim. Uino lisäs rääkyvän kaverinsa kanssa nettiin rääkymis - ja kailotusvideon, joka oli hirveen kuulosta. Silti jotkut pikkulapset on ihan lovessa ja lähettelee fanikirjeitä niille, koska tyyliin jumaloivat niitä. Niille Jennikin on ihana ihana bloggari jota katsotaan ylöspäin.
Kyllä se surullinen totuus on kuitenkin että on enemmän kuin tarpeeksi typeriä aikuisia (tai ainakin täysi-ikäisiä) ihmisiä jotka on myös samaa mieltä.. oh humanity
Niin mitä siinä kuvassa oli? Kaikki kun ei seuraa J:n instaa.
Jep minäkin haluan tietää! Ja turhaan hölötätte mistään, että äiti vahtisi lastaan, ihan yhtä sekaisin se on. Elämäm kolu kukoistaa.
Se oli selfie jossa J ja äiti. Ei varmuutta ettäkö johonkin baariin oisivat menossa mutta täydessä tällingissä olivat ja on niissä partyselfieissä oma vibansa, kaikki tietää sen. J oli myös hyvin suttuinen meikkeineen, ei mitään 'contour on point ' vaan kiiltävä naama ja liikaa meikkivoidetta huulissa. Huulet törröllä ja silmät seiso
Eikö kukaan saanut screenshottia?