Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähestyminen kuntosalilla

Haarahyppy
12.02.2016 |

Noniin, eli olen tässä jokunen aika sitten aloittanut sali harrastuksen. Nyt kyselenkin teiltä arvon av-raati ohjeita sali etikettiin, saako siellä käydä höpöttelemään muille vai onko suotavampaa pitää katse tiukasti maassa ja suu supussa. Entäs jos tapaa jonkun mielenkiintoisen tyypin, onko korrektia lähteä ehdottelemaan kahvitteluja ym.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan jos on nainen tai komea mies

Vierailija
2/8 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas ensimmäinen lassukka tarrasi jo täkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkenna mikä on sali harrastus ja sali etiketti, jotta ymmärrän kysymyksesi.

Vierailija
4/8 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kiimainen katsekontakti toiseen kanssasaleilijaan kun treenaat sisäreisiä siinä laitteessa, missä avataan ja suljetaan haaroja. Voit tehostaa lähestymistä voihkimalla.

Vierailija
5/8 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Joidenkin harvojen mielestä tämä on tabu, mutta en kyllä ymmärrä yhtään mistä syystä. Kunhan et tule iholle kesken painojen noston selittämään jotain, niin aina voi kohteliaasti jotain kysäistä.

Vierailija
6/8 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän pieni läpänheitto kuuluu salille. Esim jos nainen on penkkipunnertamassa ja juuri työntämässä tankoa ylös niin saatan sieltä jalkojen puolelta huudahtaa tyyliin sulla on kivannäkönen pillu tai muuta small talkia. Mukava katella niitä ilmeitä ja aika usein sen tankokin jää rinnoille.

- IISAK SONNI

Vierailija
7/8 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Do you know so called common sense?

Vierailija
8/8 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä eli seuraavalla kerralla menenkin siis katselemaan villi ilme naamallani kaikkia vastaan tulijoita, samalla tietysti aion läähättää ja voihkia äänekkäästi. Tai sitten en. Ja joo en ole tyhmä, mutta olen hämmentynyt. Eli kun itse menen salille, en juuri juttele muille, kuitenkin minulle tullaan juttelemaan niitä näitä mikä on tietysti ihan mukavaa, mutta itselle tulisi typerä olo jos menisin heittämään samantyylisiä juttuja. Äh, taidanpa kumminkin olla vähän tyhmä kun tällaisia pohdin.