Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ripotteli ruusunlehtiä sängylle?

Vierailija
12.02.2016 |

Tulin työmatkalta ja mies oli salaperäisen näköinen heti kun astuin sisään ja riisuin takin. Mies oli hämärtänyt valot olohuoneesta ja yritti johdatella minua heti makuuhuoneeseen.

Siellä paloi joukko kynttilöitä ja mies oli repinyt ruusuista terälehdet ja ripotellut ne sängylle. Olin saada sängyn, kun tuolla tavalla tahtii meidän Stockalta ostetut lakanat! Ja oli vartioimatta jättänyt kynttilätkin, sanoin sille tiukasti, että ei sitten steariini muuten lähde yöpöydän pinnasta jos kynttilät valuttaa!

Sanoin sille myös siitä, että minä se sitten saan siivota revityt ruusunlehdet, eikö sen vertaa voi ajatella ennen kuin tuommoisia tyhmyyksiä tekee.

Nyt on alkanut kaivertaa, että mitä mies oikein halusi viestittää tuommoisilla outouksilla? Pettääkö minua ja halusi peittää jäljet, esimerkiksi hajut, sängystä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun on ruusun piikkejä niin valita...

Vierailija
2/20 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terälehtiä? Ne on kyllä ikäviä nyppiä pois lakanoista.

Kynttilät kyllä ymmärtää, äijä ei ole viitsinyt siivota, joten yritti hämätä vähällä valolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait siis sängyn ja stokan lakanat löi tahtia?

Vierailija
4/20 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi Casanovan elkeet hieman ihmetyttävät. Ei kannattaisi tuhlata hyviä ruusuja ja viettelystaitojaan keskinkertiseen ämmään. Sen kannattaisi etsiä itselleen tasokkaampaa seuraa.

Soita siivouspalveluun ja laskuta kulut mieheltä. Onhan se aika hävytöntä sotkea kaikki paikat tuolla lailla.

Vierailija
5/20 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Keksi ensi kerralla parempi

Vierailija
6/20 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee. Aloittaja on joko provo tai asperger.

Vierailija
7/20 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en antais ikinä anteeksi jos mun mies sotkis stockan lakanat. Eikä se voinu niitä terälehtiä laittaa johonkin lasiruukkuun?

Meillä ei kynttilöitä onneksi ole ollenkaan. Tutkimusten mukaan aiheuttaa syöpää.

Vierailija
8/20 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen wanhahuora täällä viinipäissään provoilee kun ei ole kullia saanut  moneen vuoteen hämähäkkiluolaansa?

Vierailija
9/20 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on ilkeitä kommentteja. Tukekaa nyt kanssasiskoa! Mieskin mököttää työhuoneessa eikä edes suostu keskustelemaan mikä sillä oikein on vialla.

ap

Vierailija
10/20 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies toi tänään mulle lahjan. Huono omatunto sillä takuulla kolkutti, jota yritti hyvittää.

Vierailija
11/20 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en tunne miestäsi, mutta mun vaimolle häämatkalla -07 ruusunlehdet Ratian desing-lakanan päällä kyllä kelpas ...

Jos sille oli joku kaveri ehdottanut että kokeilla jotain romanttista? Jos et olekaan hänelle vain ilmaa...

Vierailija
12/20 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä on ilkeitä kommentteja. Tukekaa nyt kanssasiskoa! Mieskin mököttää työhuoneessa eikä edes suostu keskustelemaan mikä sillä oikein on vialla.

ap

mitäs jos menisit vatkaamaan sen kullia, sen sijaan että itket täällä? anna meidän itkeä ja oksentaa pyllynreikiin rauhassa, please!

Vierailija
13/20 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi epäilyttävää tuollainen, kyllä kunnon suomalainen mies vetää kunnolla turpaan ja ajaa sitten lumihankeen naiset ja lapset. Siitä tietää, että se ei ole ainakaan pettänyt.

Vierailija
14/20 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille,että ensi kerralla käyttää viettelyyn ledikynttilöitä ja muovisia ruusun terälehtiä,niin ei tule sotkua!

Vierailija
15/20 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi epäilyttävää tuollainen, kyllä kunnon suomalainen mies vetää kunnolla turpaan ja ajaa sitten lumihankeen naiset ja lapset. Siitä tietää, että se ei ole ainakaan pettänyt.

mistä sen tietää? Voihan se tuollaisella miehekkäällä käytöksellä harhauttaa,jotta ei jäisi kiinni pettämisestä.

Vierailija
16/20 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en antais ikinä anteeksi jos mun mies sotkis stockan lakanat. Eikä se voinu niitä terälehtiä laittaa johonkin lasiruukkuun?

Meillä ei kynttilöitä onneksi ole ollenkaan. Tutkimusten mukaan aiheuttaa syöpää.

Mikä viettelyele olisi ruusunterälehdet lasiruukussa? :D

Vierailija
17/20 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies toi tänään mulle lahjan. Huono omatunto sillä takuulla kolkutti, jota yritti hyvittää.

Niin, esimerkiksi sitä, ettei ole useammin tuonut sulle lahjoja? :-)

No, vitsit sikseen mutta eikö kehenkään mieheen enää voi luottaa, vai?

Vierailija
18/20 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä sen tietää? Voihan se tuollaisella miehekkäällä käytöksellä harhauttaa,jotta ei jäisi kiinni pettämisestä.

Minusta on kyllä tosi pahaa feikkiä jos tuon jälkeen pystyisi vielä mököttämäänkin - voiko siis pystyä näyttelemään? Tarkoitan, että jos syyllisyytensä peittämiseksi ensin moiset kuviot järjesti, niin miten pystyisi syyllisenä näyttelemään tuohon mököttämistä?

Vierailija
19/20 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kyllä tosi pahaa feikkiä jos tuon jälkeen pystyisi vielä mököttämäänkin - voiko siis pystyä näyttelemään? Tarkoitan, että jos syyllisyytensä peittämiseksi ensin moiset kuviot järjesti, niin miten pystyisi syyllisenä näyttelemään tuohon mököttämistä?

Tuo harhauttaminen oli tarkoitettu vitsiksi.Jos avaus ei ollut provo,niin luultavasti mies yritti piristää seksielämää romanttisella eleellä,ei vain oikein ajatukset kohdanneet jos toisen mielestä ruusun terälehdet ja kynttilät ovat lakanoiden sotkemista ja tulipalovaara.Ei kovin aikuismaista mököttää,mutta ymmärrettävää että miestä harmittaa kun meni viettelysessio ihan harakoille.

Vierailija
20/20 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelles voit sanoa terveisiä että kannattaa etsiä uusi emäntä kun ei kerran romantisointia ymmärrä...