Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkkaisitteko töihin sellaisen, jonka vanhemman kanssa ollut ongelmaa?

Vierailija
12.02.2016 |

Mulla olisi työntekijän valinta edessä. Meillä on pari ehdokasta, jotka on molemmat about yhtä soveltuvia tuohon työhön. Molemmat vaikuttavat oikein hyviltä siis. Toinen on ehkä hitusen parempi, mutta mä ja hänen isänsä mennään way back jolloin tuo ko. isä omalla epäreilulla toiminnallaan pilasi mun koko urheilu-uran. Tapauksesta en haluaisi sen enempää avautua, mutta itse en ollut syyllinen siihen millään tasolla. Itketti ja kiukutti asia monta vuotta, mutta ajallaan sitten jollain tasolla annoin anteeksi, vaikka edelleen harmittaa välillä. Tuo mun työntekijäehdokas ei ole tietenkään voinut valita vanhempiaan, mutta toisaalta en haluaisi nähdä elämääni ketään tai mitään joka muistuttaisi tuosta taannoisesta tapauksesta... Mitä tekisitte, ottaisitte sen himpun huonomman vai sen himpun paremman ikävästä taustasta huolimatta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se epäreilua onkin, niin itse varmaan ottaisin sen, jota kohtaan tiedän voivani olla hyvä työnantaja. Huono mäihä tietysti himpun paremman osalta, mutta en varmaan jaksaisi katsella sellaisen tyypin jälkikasvua, joka vaikuttanut koko oman elämäni rakentumiseen tavalla, jota en halunnut käyvän.

Vierailija
2/10 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaat sen paremman tietenkin, mitä noita vanhoja muistelemaan. M22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himpun paremman tietysti. Ei vanhempien tekemiset saa olla vaikuttamassa valintaan. Ja varsinkin kun sä kuitenkin näytät olevan jo toipunut tapahtuneesta.

Vierailija
4/10 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinun kuuluisi palkata se parempi. Älä laita pahaa kiertämään, hän ei ansaitse epäreilua kohtelua, kuten et olisi sinäkään ansainnut.

Vierailija
5/10 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on epäreilua, jos lapsi joutuu kärsimään vanhempansa tekemisistä.

Vierailija
6/10 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoista jutuista voi huonolla säkällä tulla uusia ja ne vaan hiertää jokapäiväistä toimintaa. Sen "ongelma faijan" tapaus muistuttaa sinua päivittäin menneestä. Itse palkkaisin sen toisen vaihtoehdon ja lähtisin puhtaalta pöydältä. Kuka nyt ehdoin tahdoin haluaa ongelmia ja ahdistusta itselleen?

Vierailija
7/10 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on epäreilua, jos lapsi joutuu kärsimään vanhempansa tekemisistä.

Onhan se epäreilua. Mutta palkkaaminen ei ole yhtään parempi vaihtoehto. Ap luultavasti syynäisi tätä lasta joka hetki etsien sieltä niitä isänsä piirteitä tai tapoja. Sillä himpun paremmalla ei siis ole alunperinkään mitään mahdollisuutta onnistua. Eli valitsisin sen himpun huonomman, jonka kanssa on mahdollisuus aloittaa puhtaalta pöydältä.

Vierailija
8/10 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ap, miksi kirjoitat englantia suomen sekaan? 

Vierailija
9/10 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikista vastauksista... Saa nähdä sitten. Kirjoitin englantia suomen sekaan, kun en keksinyt järkevämpää suomenkielistä ilmaisua tilalle siinä hetkessä.

AP 

Vierailija
10/10 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu omasta kypsyydestäsi. Jos olet sinut menneisyyden haamujen kanssa, valitset paremman. Synti on isän, ei lapsen. Jos asia vaivaa vieläkin, niin valitset sen toisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä