Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kostin narsistille

Vierailija
12.02.2016 |

kysyttävää?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras kosto narsistille on se, että lakkaa välittämästä. Ei vastaa puheluihin tai viesteihin. Osoittaa, ettei ole toisesta riippuvainen. Tätä ei todellinen narsisti voi sietää.

Tuohon pystyy vain toinen narsisti.

Vierailija
82/89 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidon naraistin kohdannut ei jää antamaan kostoa, koska on vain tyytyväinen päästessään manipuloinnin ja henkisen ehkä fyysisenkin väkivallan hampaista eroon.

Tämän vuoksi epäilen aloittajan edes kohdanneen narsistia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto voi olla suloinen, mutta en usko että sellainen ilo kestää loputtomiin. Perästä kuuluu ennemmin tai myöhemmin, muodossa tai toisessa. Joko tulee vastaisku, koska narsisti ei koskaan häviä. Tai sinä kasvat niin, että alkaa oma hölmöys myöhemmin kaduttamaan. Tai jotain muuta vastaavaa.

Vierailija
84/89 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras kosto narsistille on se, että lakkaa välittämästä. Ei vastaa puheluihin tai viesteihin. Osoittaa, ettei ole toisesta riippuvainen. Tätä ei todellinen narsisti voi sietää.

Tuohon pystyy vain toinen narsisti.

Siihen pystyy neutraalisti, kun on kasvanut korvensa välistä tarpeeksi. Silloin ei oikeasti enää välitä, eikä myöskään toivo toiselle mitään negatiivista tai muuta vastaavaa, koska asia on taakse jäänyttä elämää, joka ei enää pyöri edes mielessä.

Vierailija
85/89 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidon naraistin kohdannut ei jää antamaan kostoa, koska on vain tyytyväinen päästessään manipuloinnin ja henkisen ehkä fyysisenkin väkivallan hampaista eroon.

Näin on. Joku täällä sen sanoikin, että ne voi olla vaarallisia. Sen, jonka itse tunsin pystyi tekemään ja on tehnyt perheenjäsenilleen ja silloisille tuttavuuksilleen todella vaarallisia källejä, jotka tunnusti ja joilla retosteli jälkikäteen. En lähtisi ikinä aliarvioimaan sitä, mihin narsistinen psyyke kaikessa hulluudessaan pystyy. Näistä vaan kannattaa hankkiutua kauas ja pian.

Vierailija
86/89 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen älykäs ja olen aina tiennyt, että olisin kykenevä manipuloimaan jos haluaisin. Olen Mensan jäsen, mutta myös todella hyväntahtoinen, omaan kristilliset arvot jne. En tehnyt paljoa. Tarjoilin vain tilaisuuksia, joissa hän luuli kostavansa itse. Hän on varmasti älykkyysosamäärältään samaa luokkaa mun kanssa, mutta minä ymmärsin hänen motiivit häntä paremmin. Ap

omaan kristilliset arvot jne. En tehnyt paljoa. Tarjoilin vain tilaisuuksia, joissa hän luuli kostavansa itse.

Onneksi kerroit vain 'omaavasi kristillisiä arvoja', koska Jeesuksen seuraajalta et kyllä vaikuta. Uskova tietää, että kostot jätetään Herralle, koska niin Hän käskee tekemään Raamatussa.

Vierailija
87/89 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kuutta Herra vihaa, ja seitsemää hänen sielunsa kauhistuu: ylpeitä silmiä, valheellista kieltä, käsiä, jotka vuodattavat viatonta verta, sydäntä, joka häijyjä juonia miettii, jalkoja, jotka kiiruusti juoksevat pahaan, väärää todistajaa, joka valheita puhuu, ja riidan rakentajaa veljesten kesken.

Vierailija
88/89 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun narsisti analyysin jälkeen voidaan kysyä olet ko typerys?

sama kun tsalon tyhmö kersa huutaa "se kosti sulle."

aivottomia on katos nykyisoin yllättävän paljon.

Vierailija
89/89 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedäkö aloittaja edes mikä on narsisti?

vai katotko peiliin ja ihmettelet mikä typerys siinä näkyy?

taidat olla todella tyhmä vellihousu kun pitää rääkyä muille matkan päästä mutta punttiin menee kun olet lähempänä kun ei ole tilaa juosta karkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme