Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymys: Milloin lapselle uskaltaa antaa tikkarin?

Vierailija
12.02.2016 |

Tuli nyt vaan mieleen kun Kim Koon Northin näkee kuvissa usein tikkari suussa. Hän on alle 3-vuotias. Olen luullut että pikkulapsille ei kannattaisi antaa tikkaria, ettei ne vahingossa hönkäise sitä henkeen. En tosiaan tiedä, joten korjatkaa jos oon ihan hakoteillä :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään ikäiselle tartte opettaa, mutta jos lapsi on itse jo päässyt karkin makuun, niin jollekin 3-4 -vuotiaalle ja sitä isommalle voisin antaa tikkarin imeskeltäväksi. Kokonaista tikkaria harva sen ikäinen tosin jaksaa imeskellä loppuun, joten roskiinhan se lentää, kun on ensin kerännyt kaikki pölyt ja koirankarvat sekä tahmannut sohvan ja kaukosäätimen.

Vierailija
2/4 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata antaa ikinä ellei lapsi itse pyydä. Äitini sanoi mulle ollessani lapsi, että karkeissa on eläimen sisälmystä (viittasi liivatteeseen ;) ) enkä syönyt niitä moneeen vuoteen. Enkä ikinä oikein ole oppinut tykkäämään karkeista. Sen sijaan rakastan näin aikuisenakin kirpeitä hedelmiä.

Kai pikkulapsille voi antaa tikkaria sun muuta jos on itse vahtimassa, mutta valvomatta ei varmaan alle 5-vuotiaalle kannata antaa noin yleisellä tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

muumitikkari on menny jo parivuotiaalle, kun on ohut ja yleensä purevat sen. Pallotikkaria en uskaltaisi ennenkuin vajaa 4v antaa. Ja joo, ei tarvitse namia noin pieni mutta jätäpä antamatta jos isosisko syö.

Vierailija
4/4 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan, todella sottaista puuhaa ja hampaille myrkkyä, kun sitä sokeria on suussa pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi