Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen olisit muotisuunnittelijana?

Vierailija
12.02.2016 |

Minkälaisia olisivat luomuksesi?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelisin Mad Men -tyylisiä vaatteita, ei yliampuvan retroja vaan tähän päivään sopiva toimistokelpoisia, naisellisia vaatteita. Sellaisia olen yrittänyt löytää, mutta harvoin niitä on tarjolla. Vinkkejä, jos tiedät mistä löytäisi?

Vierailija
22/36 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaatteet olisi suunniteltu normaalipainoisten, pitkien ja pätkien, päärynöitten ja omenoitten ja kaikkien muidenkin käytettäväksi, niiden idea olisi saada ihminen näyttämään hyvältä, ei että ihmisen pitää olla joku henkari että se vaate näyttää hyvältä. Nappaisin ideat ihan tavallisista tallaajista, suunnittelisin vaatteen vaikka ruokakaupan kassajonossa edessäni olevalle.

Inhoan tuota ajatusta että vaatteen tarkoitus on näyttää hyvältä ilman sitä kantajaa, vaatteen pitäisi olla jotain mikä saa kantajansa näyttämään hyvältä oli se kantaja vaikka epämuodostunut kyttyräselkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin kamalia, luokattomia ja tylsiä lumppuja, joissa en itse kehtaisi edes näyttäytyä. Verhoaisin luomukseni todella näkyvillä ja mauttomilla brändini logoilla, Louis Vuittonin ja Michael Korsin tyyliin. Pääpaino tuotteissani olisi hinnalla ja huonolla hinta-laatusuhteella. Kiristäisin muutamia pintaliitojulkimoita käyttämään tuotteitani, uhkailemalla Namun vessassa kuvatulla arkaluontoisella materiaalilla. Täten markkinointi olisi kunnossa. Kun tuotteeni näkyisivät kaikkialla ja rumia veskojani roikkuisi jokaisen käsivarsilla. Antaisin julkisen lausunnon medialle, että suunnittelemissa tuotteissani oli kyse vain eräänlaisesta performanssitaiteesta, jonka tarkoitus oli paljastaa yhteiskuntamme laumasieluiset lampaat ja merkitä heidät entistä selvemmin, samoin periaattein, millä Natsi-Saksassa merkittiin juutalaiset.

Kanye West on sukulaissielu sun kanssas:

http://i0.wp.com/www.gq234.com/wp-content/uploads/2015/09/kanye-west-ne…

Vierailija
24/36 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelisin Mad Men -tyylisiä vaatteita, ei yliampuvan retroja vaan tähän päivään sopiva toimistokelpoisia, naisellisia vaatteita. Sellaisia olen yrittänyt löytää, mutta harvoin niitä on tarjolla. Vinkkejä, jos tiedät mistä löytäisi?

Et sitten googlettamalla ole löytänyt.

Riittää kun googlaa Mad Men dress....

Collectif, Vivien of Holloway, Lindy Bop, PinUp Couture, noista voit aloittaa...

Vierailija
25/36 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelisin vain lyhyille. Aikuisten naisten ei pitäisi joutua ostamaan lastenosastoilta, elleivät he itse ehdottomasti haluaisi. Vaatteissa olisi kivoja, mutta hillittyjä yksityiskohtia. Ei söpöstelyä. Ottaisin inspiraatiota eri aikakausilta.

Vierailija
26/36 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Collectif, Vivien of Holloway, Lindy Bop, PinUp Couture, noista voit aloittaa...

Et tainnut edes lukea viestiäni.

Vierailija
27/36 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin, et ole löytänyt... Noh ei tuolla lailla mitään löydäkkään.

Miksi suunnitella uudelleen jotain mikä on jo tehty?

Ei noilla merkeillä kaikki ole rockabilly-pin up vaatetta, sä et selkeesti edes tiedä mitä haet..

Tai sitten siirryt suoraan vintagevaatteisiin...

Vierailija
28/36 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin, et ole löytänyt... Noh ei tuolla lailla mitään löydäkkään.

Miksi suunnitella uudelleen jotain mikä on jo tehty?

Ei noilla merkeillä kaikki ole rockabilly-pin up vaatetta, sä et selkeesti edes tiedä mitä haet..

Tai sitten siirryt suoraan vintagevaatteisiin...

Sen verran kerron vielä että itse teen toimistohommia ja käytän kotelomekkoa, kynähametta yms juurikin noilta merkeiltä. Eipä kukaan ole vielä kuvitellut että olisin joki pinup tyttönen tms..

Vierailija
29/36 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän sellaista cos-tyyliä aidoilla luonnonmateriaaleilla ja paremmilla leikkauksilla. Unique-mallisto johon kuuluisi lisäksi printtivaatteita.

Vierailija
30/36 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 lisää vielä, suunnittelin ja ompelin nuorempana vaatteita. Jos olisin seurannut intohimoani, minusta olisi varmaan tullut vaatesuunnittelija. Sen sijaan minusta tuli arkkitehti.

Vierailija
31/36 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin pienille naisille suunniteltuja aikuisten vaatteita. Kun ei ne 180 cm malleille suunnitellut näytä miltään persjalkaisen 155-senttisen tantan päällä ja on meitä alle 160-senttisiä hoikkia aikuisikäisiä kuitenkin aika paljon. Hihat ja lahkeet aina niin pitkiä ja muoto menee, kun lähtee ompelemaan. 

Vierailija
32/36 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tekisin pienille naisille suunniteltuja aikuisten vaatteita. Kun ei ne 180 cm malleille suunnitellut näytä miltään persjalkaisen 155-senttisen tantan päällä ja on meitä alle 160-senttisiä hoikkia aikuisikäisiä kuitenkin aika paljon. Hihat ja lahkeet aina niin pitkiä ja muoto menee, kun lähtee ompelemaan. 

Ps. jos olisi lahjoja, ryhtyisin tähän oikeasti. 

Vierailija
33/36 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mustaa rikoota..

Vierailija
34/36 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelisin aika yksinkertaisia vaatteita, jotka olisivat kalliin oloisia. Osa vaatteista olisi pelkistettyjä ja osa tyttömäisempiä tai särmikkäämpiä. Tähän suuntaan

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/44/d2/45/44d2455bc4f436d93520…

http://40.media.tumblr.com/660708f986adab451f5d01577dc26da3/tumblr_o2cz…

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/58/1d/96/581d961e7cd5dba33edf…

Vierailija
35/36 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäitä ja asiallisia vaatteita suomalaisille naisille, joilla on muodot kohdallaan. Hinta-laatu-suhde olisi kohdallaan, koska mallistot olisivat ajattomia eli asukokonaisuuksien osia olisi saatavilla useamman vuoden ajan. Vaatteet olisivat myös kestäviä ja huolellisesti ommeltuja, niin että saumat eivät repeäisi ensimmäisellä käyttökerralla ja napitkin kestäisivät paikoillaan samoin kuin vetoketju kestäisi ainakin vaatteen iän. Mitäkö vaatekappaleita? Hameita, jakkuja, housuja, paitapuseroita, leninkejä ym. ym. Valikoimissa olisi aina saatavilla väreistä ainakin laivastonsininen ja musta. Joku kiljaisee nyt, että mummovaatteita. Jos niin haluat, niin sitten!

Vierailija
36/36 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. jos olisi lahjoja, ryhtyisin tähän oikeasti. 

Niin minäkin, mutta ajattelin kaikkia lyhyitä, en vain hoikkia.

-25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi