Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi kiva matkakohde äidin kanssa? Äiti 70v. Syksy

Vierailija
12.02.2016 |

olisi sopivaa aikaa matkustaa jonnekin hänen kanssaan. Perus-hyväkuntoinen mummo :). Tykkää kukkasista, merestä ja kaikesta kauniista..ei saisi olla kauhean pitkä lento. Ideoita kiitos!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiaa minäkin suosittelen. Milanon kullä skippaisin, se on vähän tylsä. Firenze on kaunis ja liikkuminen helppoa. Englannilla pärjää Italiassa.

Vierailija
22/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 70v ja tuntuu hassulta nimittää tämän ikäistä vanhaksi mummoksi. Eläke-iäksi on sovittu 68v ja heti muka olisi vanha. Katri-Helena ja Paula Koivuniemi ovat jo 70v.

PS. Osallistuin mieheni kanssa Las Palmasin maratonille kolme viikkoa sitten. Nyt lähdemme juoksemaan Espoon rantaraitin Espoonlahteen ja takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islanti. Oiva matkakohde ja kaunis luonto.

Vierailija
24/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portugali tai Madeira.

Vierailija
25/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole pakko lähteä niin kauas, niin hemmotelkaa itsenne höpsöiksi Virossa kylpylälomalla! Menkää kuvankauniiseen Tarttoon, matka ei ole pitkä ja saatte rahoillenne varmasti vastinetta. Itse meinaan mennä äitini kanssa ensi vuonna, ja hän on sentään vasta kuusikymppinen :)

Vierailija
26/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis herranjumala eihän 70 ole nykyään mikään vanha! :D Omat 70-vuotiaat vanhempani tulivat juuri lomalta Keniasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän