Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo kosia, en aio suostua, mitä tehdä?

janna22
12.02.2016 |

Olen saanut selville, että avomieheni aikoo kosia minua tulevalla Dubain-matkallamme. On suunnitellut kaiken valmiiksi ja ostanut minulle erittäin näyttävän kihlasormuksenkin En kuitenkaan voi suostua, koska en vain näe häntä tulevaisuudessa aviomiehenäni. Haluan kuitenkin olla hänen kanssaan, mutten yksinkertaisti voi kuvitella itseäni hänen vaimonaan. Olen nyt sekaisin, enkä tiedä yhtään mitä tehdä. En nimittäin tahtoisi joutua särkemään hänen sydäntään näin kolmen ja puolen mahtavasti menneen yhdessäolomme jälkeen :( Olemme kyllä keskustelleet naimisiinmenosta, mutta minä olen tullut siihen tulokseen etten haluakaan hänen kanssaan naimisiin. Mitä minä nyt teen, hirvittää jo valmiiksi ajatus siitä että joudun kieltäytymään kosinnasta :(

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot jossain sopivassa tilanteessa, että et ymmärrä naimisiinmenijöitä, koska itse et usko avioliittoon.

Vierailija
42/45 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo tilanne eroon johda, kerrot asian ennen matkaa tai vasta kosimis tilanteessa. Mies haluaa vakiinnuttaa suhteenne ja sinä et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Srnkun suostut vaan ja ette mene koskaan naimisiin. Moni tuntuu ajattelevan, että kihlatkin jo pelkästään tuntuvat riittävän.

Vierailija
44/45 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

janna22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

janna22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et halua ollenkaan naimisiin vai et halua hänen kanssaan naimisiin?

En halua hänen kanssaan naimisiin. Haluan kuitenkin olla hänen kanssaan koko loppuelämäni.

Voisitko vielä hieman täsmentää että miksi näin.

On ehkä helpompaa antaa myötätuntoa sen jälkeen.

Minusta ei vain tunnu luontevalta olla hänen AVIOvaimonsa. Hän on aivan ihana muttei vain aviomateriaalia mielestäni :(

Kuvaile vähän, millainen on mielestäsi aviomateriaalia?

Ap, huhuu?

Vierailija
45/45 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitinkö nyt oikein; kun se aviomatskua oleva mies tulee vastaan, niin sun on silloin helpompi erota avoliitosta kuin avioliitosta? Tai haluutko mennä naimisiin vain kerran, jolloin toiset häät ei olisi enää niin erityiset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän