Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle kaupattiin puhelimessa D-vitamiinikapseleita

Vierailija
12.02.2016 |

Ensin pyydettiin osallistumaan tutkimukseen, jossa kysyttiin syntymävuotta, syökö D-vitamiinia tabletteina vai kapseleina, minkä verran, tietääkö suositukset jne... Ja sen jälkeen kaupattiin 39,90 euron hinnalla vuoden D-vitamiinit. Tilasin. Näissä on 14 vrk palautusaika. Oliko virhe, onko kokemuksia tästä firmasta?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko D-vitamiinia pakko syödä,itse en harrasta mitään purkkivitamiineja ja hyvin olen pärjännyt.

On pakko syödä, lakisääteinen juttu.

Juu, muuten seuraa sakkoja. Pidempiaikaisemmassa laiminlyömisessä ehdollista.

Vierailija
22/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko D-vitamiinia pakko syödä,itse en harrasta mitään purkkivitamiineja ja hyvin olen pärjännyt.

Niin, myyjälle siis jos tuommoista puhuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin Mervi sai ehdotonta kun jätti lapsensakin ilman. Olivat kerhossa huomanneet.

Vierailija
24/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin Mervi sai ehdotonta kun jätti lapsensakin ilman. Olivat kerhossa huomanneet.

Oho! :o Meidän Tauno-sedällä oli niin pitkä ja vakava laiminlyönti takana, että se sai jalkapannan. Lisäksi Rikosseuraamuslaitos tekee pistareita ja tulee satunnaisesti ja ilmoittamatta sen kotiin katsomaan, että vitamiinipurkit on kaapissa ja d-vitamiinipitoisuus veressä riittävä.

Vierailija
25/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelinmyyjä esiintyy viranomaisten edustajana niin silloin jotain on pahasti pielessä. Noista kannattaa tehdä ilmoitus. 

Vierailija
26/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puhelinmyyjä esiintyy viranomaisten edustajana niin silloin jotain on pahasti pielessä. Noista kannattaa tehdä ilmoitus. 

Pökkyytystä tuommoinen on:(  

Vierailija
27/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

D:tä purkista kirjoitti:

Minulle soittanut myyjä oli asiallinen. Sain paketin siten kuin luvattiin.

Mukana tulleessa laskussa oli kaksi viikkoa maksuaikaa ja ohje miten toimia jos haluaa muuttaa toimitusväliä tai keskeyttää (=päättää) tilauksen, ilmainen puh.nro.

Apteekissa taisi olla juuri silloin parempi tarjous, mutta sekin oli vain lyhytaikainen juttu.

Ostaapa mistä ostaakin, enitenhän kiinnostaa, imeytyykö vitamiini, siis hyvin.

Mistä muuten joku päättelee, ettei puhelimessa tehty tutkimus olisi aito? Jos sellaista epäilee, pitää itse kysyä lisää.

Täällä apteekista saan vuoden D-vitamiinit hintaan 30e. Enkä edes yrittänyt etsiä sitä halvinta vitamiinipakkausta, joten saattaa saada vielä halvemmalla.

Vierailija
28/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua reumalääkäri käski syömään D-vitamiinia, en tiedä onko hänellä sakotusoikeutta ja syön varmuuden vuoksi. Tosin käski tuo hyväkäs kerran lisäämään maitotuotteidenkin käyttöä, minä tein työtä käskettyä ja seuraavalla käynnillä paukutin henkseleitä, että syön muuten helvetisti jogurttia. Ai minkä takia kysyi äijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi