Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle kaupattiin puhelimessa D-vitamiinikapseleita

Vierailija
12.02.2016 |

Ensin pyydettiin osallistumaan tutkimukseen, jossa kysyttiin syntymävuotta, syökö D-vitamiinia tabletteina vai kapseleina, minkä verran, tietääkö suositukset jne... Ja sen jälkeen kaupattiin 39,90 euron hinnalla vuoden D-vitamiinit. Tilasin. Näissä on 14 vrk palautusaika. Oliko virhe, onko kokemuksia tästä firmasta?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi se firma kertomatta. Joku Suomen terveysravinto tai tällainen.

Vierailija
2/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan d-vitamiinit iHerbistä. Saa tarpeeksi vahvoja ja halvalla. Lisäksi ei tarvitse sitoutua mihinkään eikä kukaan terorisoi puhelimella tai muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ettei mitään pidä ostaa puhelimessa. Ette ensinäkään tiedä kuka oikeesti soittaa ja millä asialla oikeesti on. 

Vierailija
4/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, huijaavat yksinkertaisia juuri tuolla että muka tekevät tutkimusta. Niitä kapseleita tulee nyt sitten säännöllisesti koko loppuelämäsi ajan. Muistihäiriöiselle äidillenikin myivät noita ja jotain toisia kapseleita, ja piti uhkailla kuluttaja-asiamiehellä ennen kuin lopettivat.

Lähetä postilaatikkoosi tuleva paketti heti takaisin asiakaspalautuksena avaamatta sitä.

Vierailija
5/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ite sain jonkin aikaa sitten saman puhelun..oli tosi kummallinen myyjä.

Vierailija
6/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen verran, että kuukauden olen niitä puhelimessa myynyt. Suomen terveysravinnon D3-vitamiini = 39,90e maksaa vuoden annos eli 360 kapselia. Sama tuote kuin apteekissa mutta edullisempi ja toimitetaan suoraan kotiin. Lisää tietoa tuotteesta saat Suomen terveysravinnon sivuilta. Se on semmone valkone neliskulmane purkki, jossa etiketissä keltasta, punasta ja oranssia. Ei siinä mitään kusetusta ole mukana.

Vierailija
7/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHerbistä saa alle kympillä vuoden d-vitamiinit.

Vierailija
8/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän sen verran, että kuukauden olen niitä puhelimessa myynyt. Suomen terveysravinnon D3-vitamiini = 39,90e maksaa vuoden annos eli 360 kapselia. Sama tuote kuin apteekissa mutta edullisempi ja toimitetaan suoraan kotiin. Lisää tietoa tuotteesta saat Suomen terveysravinnon sivuilta. Se on semmone valkone neliskulmane purkki, jossa etiketissä keltasta, punasta ja oranssia. Ei siinä mitään kusetusta ole mukana.

Mutta se on kusetus, että ensin kysytään puhelimessa halua osallistua tutkimukseen. Ei niitä tutkimustuloksia edes kirjata mihinkään ylös, se on ihan vain keino saada puhelu jatkumaan mainostusvaiheeseen asti. Eihä lehtimyyjätkään soittele, että hei me tehdään nyt tällästä mediatutkimusta että onko pari minuuttia aikaa vastata kysymyksiin, ja sitten tuputetaankin jotain akuankkaa.

Sinänsä inhottavaa jos tuollainen mainostus tutkimuksen varjolla yleistyy, että sitten OIKEAT tutkimuksetkin leimataan helposti mainostamisen yrityksiksi. Kun tuleehan niitäkin puheluita, joissa ihan oikeasti kerätään aineistoa johonkin oikeaan tutkimukseen.

Vierailija
9/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittivat ainakin kahdesti minullekin ja suuttuivat, kun sanoin lääkärin kieltäneen vähäksi aikaa kalsiumin ja d-vitamiinin syönnin.

Vierailija
10/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tilannu sieltä vitamiinit ja kun soitin sinne kun halusin lopettaa tilauksen niin se tyyppi melkein suuttui mulle :D "mistä meinaat vitamiinit nyt saada?!?" "Ei suomessa aurinko paista" :D en tilaa sieltä enää ikinä mitään!

Vierailija
11/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se on kusetus, että ensin kysytään puhelimessa halua osallistua tutkimukseen. Ei niitä tutkimustuloksia edes kirjata mihinkään ylös, se on ihan vain keino saada puhelu jatkumaan mainostusvaiheeseen asti. Eihä lehtimyyjätkään soittele, että hei me tehdään nyt tällästä mediatutkimusta että onko pari minuuttia aikaa vastata kysymyksiin, ja sitten tuputetaankin jotain akuankkaa.

Sinänsä inhottavaa jos tuollainen mainostus tutkimuksen varjolla yleistyy, että sitten OIKEAT tutkimuksetkin leimataan helposti mainostamisen yrityksiksi. Kun tuleehan niitäkin puheluita, joissa ihan oikeasti kerätään aineistoa johonkin oikeaan tutkimukseen.

Sinänsä ihan totta, mutta tosi monella suomalaisella ei ole käsitystäkään D-vitamiinin suositusmääristä tai mistä sitä saadaan. Puhelun alussa myös avataan niitä asioita.

Vierailija
12/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sieltäkös ne ovatkin kotoisin. Ostin nimittäin kirpputorilta korkkaamattoman purkin, sellaisen litteän. Ainakaan minuun niillä ei ole ollut mitään vaikutusta vaikka olen ottanut 2 päivässä jo useamman kuukauden.

Vierailija
13/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko D-vitamiinia pakko syödä,itse en harrasta mitään purkkivitamiineja ja hyvin olen pärjännyt.

Vierailija
14/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijausta koko homma

Vierailija
15/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittivat ainakin kahdesti minullekin ja suuttuivat, kun sanoin lääkärin kieltäneen vähäksi aikaa kalsiumin ja d-vitamiinin syönnin.

Heh, tota pitää kokeilla seuraavan kerran:D 

Vierailija
16/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyntiähän todella monet suuret firmat harrastaa. Yks keino markkinoida ja myydä tuotteita. Samaahan teidän puhelinoperaattoritkin tekee päivittäin ja kyllä teidän mielestä on mukavaa soitella ja vähän whatsappailla.

Vierailija
17/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soittanut myyjä oli asiallinen. Sain paketin siten kuin luvattiin.

Mukana tulleessa laskussa oli kaksi viikkoa maksuaikaa ja ohje miten toimia jos haluaa muuttaa toimitusväliä tai keskeyttää (=päättää) tilauksen, ilmainen puh.nro.

Apteekissa taisi olla juuri silloin parempi tarjous, mutta sekin oli vain lyhytaikainen juttu.

Ostaapa mistä ostaakin, enitenhän kiinnostaa, imeytyykö vitamiini, siis hyvin.

Mistä muuten joku päättelee, ettei puhelimessa tehty tutkimus olisi aito? Jos sellaista epäilee, pitää itse kysyä lisää.

Vierailija
18/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko D-vitamiinia pakko syödä,itse en harrasta mitään purkkivitamiineja ja hyvin olen pärjännyt.

On pakko syödä, lakisääteinen juttu.

Vierailija
19/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyntiähän todella monet suuret firmat harrastaa. Yks keino markkinoida ja myydä tuotteita. Samaahan teidän puhelinoperaattoritkin tekee päivittäin ja kyllä teidän mielestä on mukavaa soitella ja vähän whatsappailla.

Eikä kukaan siitä tykkää. Mä laitankin aina numeron muistiin " myyjä älä vastaa"  tai sitten pistän puhelun poikki heti alkuun 

Vierailija
20/28 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko D-vitamiinia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä