Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Matkapojista?

sriiri
12.02.2016 |

Ajattelin ottaa matkapojilta "matkapaketin" tallinnan reissua varten. Vertailin hintoja, ja ei tule huomattavaksi kalliimmaksi antaa heidän järjestää kaiken (matkat satamaan, risteily, hotelli, paluu jne)

Mitäs kokemuksia teillä on ko. puljusta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut just tollasella Matkapoikien Tallinnan reissulla. Kaikki toimi oikein hyvin.

Vierailija
2/12 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kerrat mennyt matkapoikien risteilylle ja hyvin on sujunut kaikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri olin pari viikkoa sitten hotellimatkalla Tallinnassa isommalla porukalla. Kaikki toimi moitteetta. Lisäksi perheen kanssa käydään hotellimatkalla Tallinnassa heidän kauttaan yleensä kerran, kaksi vuodessa. Iso peukku täältä!

Vierailija
4/12 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valittamista. Varmaan lähes 20v tilattu risteilyt Matkapojilta.

Vierailija
5/12 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä matkustan mieluummin itsekseni kuin jonkun lauman mukana. Ei tullut sen kalliimmaksi kun otti vr:ltä tarjousjunaliput Treeelta Helsinkiin, laivamatkat ja hotellin pakettina laivayhtiöltä.

Vierailija
6/12 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Olit varmaan ainoa matkustaja Treelta Helsinkiin junassa ja yksin terminaalissa ja laivassa... Ei laumaa.

Vierailija
7/12 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä matkustan mieluummin itsekseni kuin jonkun lauman mukana. Ei tullut sen kalliimmaksi kun otti vr:ltä tarjousjunaliput Treeelta Helsinkiin, laivamatkat ja hotellin pakettina laivayhtiöltä.

Ei Matkapoikien matkoilla missään laumassa mennä. Bussi kerää matkustajat pysäkiltä ja liput jaetaan satamassa ja laivaan siirrytään itsenäisesti, eikä sen jälkeen muita samassa bussissa tulleita välttämättä näe ennen paluumatkaa, jos silloinkaan.

Vierailija
8/12 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereelta saa päiväristeilyn viikolla 20 eurolla meno-paluukuljetuksineen. Aika halvat liput saa VR:ltä löytää, jos aikoo halvemmalla päästä.

Vierailija
9/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti käyttänyt heidän palveluitaan Tallinnan risteilyillä. Kaikki toiminut hyvin.

Lisäksi Bonuswayn kautta bonusta matkavarauksista. Ja uusille käyttäjille 10€ liittymis bonus.

Vierailija
10/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, olen matkustanut Matkapoikien risteilyllä silloin, kun se on ollut edullisin vaihtoehto. En tiedä nähneeni ainuttakaan heidän muista matkustajistaan, vaikka luonnollisesti heitäkin laivalla on ollut. Että se siitä laumasta.

Ei kannattaisi olla noin ahdasmielinen :)

Vierailija
11/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä matkatsto. Ei muistaakseni pysähtele matkalla pitkin poikin keräämässä porukkaa kuten Ikaalisten matkatoimisto. Nopeammin siis esim treelta helsinkiin.

Vierailija
12/12 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi ollut Matkapoikien kanssa jotain ongelmaa pikkujouluristeilyä varatessa. Puuttuu aina jotain tai laskutus pielessä. Toinen virkailija ei tiedä mitään mistä toinen virkailija on sopinut. Muutokset todella hankalia järjestää. Ei kovin ammattitaitoista porukkaa, säätämistä koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä