Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****Miltä tuntuu olla äpärän äiti? ****

Vierailija
12.02.2016 |

:(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄÄKKEET

Vierailija
2/25 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on perinteisen mittapuun mukaan kaksi äpärää ja kaksi avioliitossa syntynyttä ja näiden perusteella voin vastata, että yhtä ylpeä ja onnellinen olen kaikista lapsistani.

Vierailija
4/25 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas perjantai....

Vierailija
5/25 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienolta.

Hyvä tietää, ilmeisesti et ole siis kokenut minkäänlaista väkivaltaa.

Vierailija
6/25 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne yhtään äpärän äitiä. Tunnen monia äitejä jotka eivät ole olleet naimisissa lastensa synnyttyä ja ovat olleet siis sinkkuja.

Miten joku kehtaakin kutsua lasta äpäräksi?

Vierailija
7/25 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800-luku osallistui keskusteluun.

Vierailija
8/25 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole vielä eroa entiseen.

nimim. kaksi äpärälasta ja yksi (kolmen päivän ikäinen) avioliitossa syntynyt lapsi.

Vierailija
9/25 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tunne yhtään äpärän äitiä. Tunnen monia äitejä jotka eivät ole olleet naimisissa lastensa synnyttyä ja ovat olleet siis sinkkuja.

ja äitiä huoraksi?

Vierailija
10/25 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen siitä valtavaa häpeää. Kyllä ihmisen on oltava avioliitossa kun lapsen tekee! Onhan se papin edessä lausuttu aamen ikuinen ja rikkomaton. Lapsi on aivan pilalla jos syntyy perheeseen, missä vanhemmat eivät ole naimisissa! Wanhat arvot kunniaan ja abortti pakolliseksi naimattomille!

T. tämänhän sä halusit kuulla?

Vierailija
11/25 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienolta.

Hyvä tietää, ilmeisesti et ole siis kokenut minkäänlaista väkivaltaa.

En.

Vierailija
12/25 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavalta, varmaan samalta kuin useimmista muistakin äideistä eli tykkää siitä omasta lapsestaan enimmäkseen vaikka huonojakin päiviä on. 

Lapsen isän vaimokin on muuten tutustunut lapseemme ja tulemme hyvin juttuun. Tervetuloa tänne 2010-luvulle jo! 

Vierailija
13/25 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja äitiä huoraksi?

Vierailija
14/25 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen siitä valtavaa häpeää. Kyllä ihmisen on oltava avioliitossa kun lapsen tekee! Onhan se papin edessä lausuttu aamen ikuinen ja rikkomaton. Lapsi on aivan pilalla jos syntyy perheeseen, missä vanhemmat eivät ole naimisissa! Wanhat arvot kunniaan ja abortti pakolliseksi naimattomille!

T. tämänhän sä halusit kuulla?

Miten teidän vanhemmat on antanu olla teidän yhdessä, vaikkette ole naimisissa? Eikö ne ole kuitenkin sopineet teidän avioliitosta?

Vierailija
15/25 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen äpärä.

Vierailija
16/25 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se äpärä nykyään on... meillä vois kyl olla, kun ei ole tunnustettu.

Mutta itse kysymykseen, kiitoksia, olen onnellinen kun saan elää lasteni kanssa (joista osalla on ihan tunnustettu isä) perheenä. En edes yleensä ajattele asiaa. Tai joskus mietin, olisiko pitänyt sille isälle kertoa asiasta.

Vierailija
17/25 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma ihan hyvältä.

T: Äpärän isä

Vierailija
18/25 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleeni eräs tuttavani, joka aina paheksui ja kummaksui sitä, ettemme olleet mieheni kanssa naimisissa vaikka meillä oli lapsi. Aina hän huomautteli, että eikö nyt pitäisi jo mennä naimisiin ja että miten outoa on tehdä lapsi ilman avioliittoa. Lisäksi hän ihan tosissaan uskoi, että esim. isyydentunnustuksessa kysellään kaikkien seksikumppanien nimiä ja muitakin tuollaisia asioita (siis avoparilta, joka on ollut vuosia yhdessä). Hauskaa tässä oli se, että tämä tuttava itse oli laittanut miehensä kanssa lapsen aluille n. 2kk ensitapaamisen jälkeen, ja ennen vauvan syntymää (eli alle vuosi yhdessäoloa) he menivät naimisiin. Sitten lapsen synnyttyä heillä oli kamalia riitoja joita poliisitkin kävi välillä selvittelemässä. Me oltiin mieheni kanssa oltu yhdessä 4v ennen esikoisen syntymää ja elettiin muutenkin ihan rauhallista ja seesteistä perhe-elämää. Mutta kun se avioliitto puuttui niin kyllä oli meidän lapsella paha olle, viis siitä, miten onnellinen esim. tämän tuttavan avioliitto oli... (ja siis huom. OLI) :D

Vierailija
19/25 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se ellinen yh:n lapsen isän nimestä solkottanut aloittaja?

Vierailija
20/25 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, ettei Äpärän Äidillä ole vara ainakaan pilkata muita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi