Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

70D tissit ovat pienet!!!

Vierailija
12.02.2016 |

Tai korkeintaan keskikokoisen alarajalla. Rinnakkaiskokoina 75C ja 80B. Ei kovin suuria siis, mutta D-kuppi hämmentää kaikkia.

Tajutkaa jo ero, 80D on isohkot tissit pullukalla, 65D pienet tissit hoikalla. Koska 80D vastaa kokoa 70F, 65D kokoa 70C.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

70D tarkoittaa, että on iso SUHTEESSA rintakehään. Joo kyllä ne teidän megautareet on isompia, jos litramitoilla mitataan.

Vierailija
22/72 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla on 65E, eivätkä ole kovin suuret. Mutta mistä moinen purkaus silti? Onko itselläsi isot rinnat ja se jotenkin harmittaisi jos minä kuvittelisin E-kuppini olevan iso vai mikä tässä oli pointtina?

Nyt kuljettiin niin pitkää ja mutkikasta ajatustenlankaa pitkin, että tämä kommentti ansaitsi juuri Vuoden Vainoharha® ykköspalkinnon!!

🎓 📝 👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo rintaliivien kuppikoot ole mitään kiveenhakattuja. Etenkin isorintaisilla paljon riippuu liivin mallista. Itselläni jotakin mallia pitää olla 65J, mutta jotakin toista riittää 65I tai hätätapauksessa jopa 70H jos jollakin valmistajalla on säännönmukaisesti tiukemmin mitoitettu ympärys tietyssä mallissa. Senpä takia pidän aina liiviostoksille mennessäni mukana tiettyjen mallien kokolaput mukanani, ettei tarvitse sovittaa kymmeniä liivejä vaan myyjä voi tarkastaa suoraan koneelta onko heillä sitä ja sitä mallia tuota ja tuota kokoa.

Aloittajalle esitän sellaisen kysymyksen, että mitä se sinua kutittaa jos jollakulla on vääränkokoiset liivit? Vahtaatko yleensäkin toisten rintavarustusta ja mittailet silmilläsi? Onko sillä jotain väliä niin kauan kuin kyseisen henkilön selkä ei ole kovilla ja ryhti kadonnut? Jollain 70A-kupin rinnoilla ei varmaan ole väliä pitääkö tiukkaa toppia vai henkkamaukan liivejä, ihan valtavaa rasitusta tuskin rintojen painosta yläselälle muodostuu. Estetiikka ja ihon venyminen on sitten asia erikseen tietenkin. Sanon tämän lievällä kateudella, koska itse saan heittää avonaisille ja selän paljastaville vaatteille kauniit hyvästit, jos ajattelin seuraavana päivänä herätä ilman lihaskramppeja.

Vierailija
24/72 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ajatellaan että kuppikokoja on AA:sta jonnekin N- tai O-kuppiin, niin eihän D nyt ole kauhean iso edes suhteessa. Oikea 70D ei ole minimaalinen, mutta aika pieni kuitenkin. Toki rintojen muoto vaikuttaa.

Tässä muutamia esimerkkejä 70D:stä: http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=32&cup=D&age=&brand=&…;

Vierailija
25/72 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon kokoa K80 ja nääkään ei nyt mitkään jäätävän valtavat ole

Vierailija
26/72 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta ainakin 70D on sirossa rintakehässä. 70 a tai B olisi pienet. 70 c ja D eivät ole pienet suhteessa rintakehään. Tämä tiedoksi miehille. Ap ei varmaan suostu totuutta kuuntelemaan. Miksiköhän...

Vierailija
27/72 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ajatellaan että kuppikokoja on AA:sta jonnekin N- tai O-kuppiin, niin eihän D nyt ole kauhean iso edes suhteessa. Oikea 70D ei ole minimaalinen, mutta aika pieni kuitenkin. Toki rintojen muoto vaikuttaa.

Tässä muutamia esimerkkejä 70D:stä: http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=32&cup=D&age=&brand=&…;

Höpö höpö. Ei noi kuvan rinnat ainakaan ole 70d. Liivit voi olla. Ei näytä siis tuolta, vaikka siinä sun linkissäsi mitä lukisi.

Vierailija
28/72 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä taulukolla nämä tisseistä kirjaimilla puhuvat ovat? Eksyin joskus lukemaan jotain ylilautaa missä usein ollaan "oo minkäkokoset tissit sul on? -No Ceet"

Joo itsellä mallistosta riippuen koko on B-E... Suurimmalti osalta se on 60DD kun samasta paikasta ostan, mutta mallista riippuen se kuppikoko voi olla eri sielläkin. Valitettavaa kyllä on että ainakaan Suomesta ei saa helposti 60 ympärystä ja ei en tykkää ostaa rinnakkaiskokoa koska se 65 venyy nopeesti isoksi ja 70 jo ostaessa liian väljä...

Vierailija
29/72 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivien koissa on jotain mätää? Olen kuvitellut että D kuppi on jo ISO, muijalla on A70 ja ne on sellaiset kiinteät pallukat mitkä sopii aikuisen miehen kouraan hyvin, pitäisihän D kupin olla silloin huomattavasti isompi,2 kouralla kannateltavat?

Eikö nuo H J K kupit ole jo järkyttävät utareet?

Voiko joku av-mamma laittaa kuvan tuollaisista tisseistä mieluiten paljaina mutta käy liiveissäkin eikä mitään netin kuvia vaan ihan oikeat itse otetut kuvat, olen kyllä hieman ihmeissäni?

Vierailija
30/72 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokoni on 70D ja karuimmat kommentit esim. ig-lomakuviini (joissa olin bikineissä) olivat "missä sun tissit on?" Tiedän olevani pienirintainen, koska selällään maatessani olen litteä. Kokoni on kuitenkin oikea, koska mitta rinnan alta on 71 cm ja C-kuppi on sovittaessa liian pieni.

Käytät liian väljää ympärysmittaa. Ympärysmitan pitäisi olla 5-10cm napakampi kuin tuo oma mitta tuolta rintojen alta. Kokeilepa ensi liiviostoksilla 65E tai 65F. 

Vierailija
31/72 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70E:kin on korkeintaan keskikokoinen, vaikka moni luulee E:tä jättimäisiksi. varmaan joku 90E onkin valtava, mutta 70E ei ole.

Kyllä minun kroppaan 70E ovat valtava. Olen 165cm/50kg ja kylkikuut näkyvät. Rinnat ovat luomut.

Vierailija
32/72 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä totta, että useimmat vertaavat suoraan, että jos on D-kuppi niin se on kaikilla D-kuppisilla saman kokoinen rintavarustus riippumatta rintojen alta mitattavasta ympäryksestä.

Minulla on 80D ja on todella jättitissit, mutta 65D ei ole ollenkaan huomiotaherättävän iso varustus.

On kyllä iso tuo rintakehäkin

Rintakehä 80 on lähinnä leveäselkäisillä urheilijoilla, pullukoilla tai hyvin pitkillä ja samassa suhteessa isoilla naisilla. Toki monet oikeasti 70-75 kokoa olevat käyttävät 80 ympärystä, mutta se on väärä koko heille.

Tiedätkö yhtään mistä kirjoitat? Ai että rinnanalusmitta 80 on vain leveäselkäisillä urheilijoilla ja pullukoilla? Mitäs, kun minä olen täysin normaalipainoinen, 169 cm/63 kg nainen jolle sopii joko 75 c tai 80 b. Ja pienehköt tosiaan ovat rinnat. Rinnanalusmittani on 78 cm, eikä ole kyllä tippaakaan leveä selkä, olen mallia päärynä, alaosa on hieman leveämpi.

Vierailija
33/72 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ennen liivejä kokoa 75C. Kävin myymälässä jossa myyjä avusti liivien ostossa ja oikea kokoni oli 65 E.

Rintani eivät ole isot.

Vierailija
34/72 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä totta, että useimmat vertaavat suoraan, että jos on D-kuppi niin se on kaikilla D-kuppisilla saman kokoinen rintavarustus riippumatta rintojen alta mitattavasta ympäryksestä.

Minulla on 80D ja on todella jättitissit, mutta 65D ei ole ollenkaan huomiotaherättävän iso varustus.

Rintakehä 80 on lähinnä leveäselkäisillä urheilijoilla, pullukoilla tai hyvin pitkillä ja samassa suhteessa isoilla naisilla. Toki monet oikeasti 70-75 kokoa olevat käyttävät 80 ympärystä, mutta se on väärä koko heille.

Tiedätkö yhtään mistä kirjoitat? Ai että rinnanalusmitta 80 on vain leveäselkäisillä urheilijoilla ja pullukoilla? Mitäs, kun minä olen täysin normaalipainoinen, 169 cm/63 kg nainen jolle sopii joko 75 c tai 80 b. Ja pienehköt tosiaan ovat rinnat. Rinnanalusmittani on 78 cm, eikä ole kyllä tippaakaan leveä selkä, olen mallia päärynä, alaosa on hieman leveämpi.

Niin.. nämä leveä selkä -huutelijat voivat tehdä vaikka pöydälle mittanauhasta ympyrän, joka on 80cm.. ei siitä kovin leveää selkää saa :)

Vierailija
35/72 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70E:kin on korkeintaan keskikokoinen, vaikka moni luulee E:tä jättimäisiksi. varmaan joku 90E onkin valtava, mutta 70E ei ole.

Kyllä minun kroppaan 70E ovat valtava. Olen 165cm/50kg ja kylkikuut näkyvät. Rinnat ovat luomut.

Onkohan sulla oikean kokoiset liivit jos oikeasti koet että rintasi on valtavat?

Merkkejä väärän kokoisista ovat ainakin olkainten valuminen ja/tai pureutuminen olkapäihin, ympärysnauhan nouseminen niskaa kohti selässä (kuuluisi kestää vaakatasossa koko päivän), kaaritukien "leijuminen" (tulisi olla tukevasti rintalastaa vasten koko matkaltaan), liivit eivät myöskään saa liikkua esim käsiä nostettaessa, rintojen pursuaminen kainaloista tai valuminen päivän mittaan kupin reunan yli on myös merkki väärästä koosta (ns tuplatissi), kiristätkö olkaimia usein kireimmilleen että saisit liiveistä riittävästi tukea?

Vierailija
36/72 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuvitellut että D kupin tissit ovat tällaiset,mutta ilmeisesti olen väärässä.

http://apina.biz/141238

Vierailija
37/72 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Ostin ennen liivejä kokoa 75C. Kävin myymälässä jossa myyjä avusti liivien ostossa ja oikea kokoni oli 65 E.

Rintani eivät ole isot.

Niin no sä varmaan kävitkin changella.

Vierailija
38/72 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 70D tissini ovat kyllä aika suuret. Hieman liian isot mieheni käteen. Muutenkin miehet huomioineet. Riippuu ihmisestä.

Vierailija
39/72 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnanalusmitalla 78 cm ei pidä käyttää 80-ympärystä! Ihan korkeintaan 75, todennäköisemmin 70.

Vierailija
40/72 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla koko oli ennen 75, ja nyt 80 kun aloin käydä salilla. Lihasta on tullut vähän lisää, mutta en ole mikään leveäselkäinen urheilija. Olen myös keskipituinen. Ennen olin laiha, nyt normaalipainoinen.

Ympärysmitalla 75 liivit pureutuu ihoon ikävästi, mutta 80B istuu kuin unelma, eli turha väittää että käytän väärn kokoisia liivejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi