70D tissit ovat pienet!!!
Tai korkeintaan keskikokoisen alarajalla. Rinnakkaiskokoina 75C ja 80B. Ei kovin suuria siis, mutta D-kuppi hämmentää kaikkia.
Tajutkaa jo ero, 80D on isohkot tissit pullukalla, 65D pienet tissit hoikalla. Koska 80D vastaa kokoa 70F, 65D kokoa 70C.
Kommentit (72)
Tuo on kyllä totta, että useimmat vertaavat suoraan, että jos on D-kuppi niin se on kaikilla D-kuppisilla saman kokoinen rintavarustus riippumatta rintojen alta mitattavasta ympäryksestä.
Minulla on 80D ja on todella jättitissit, mutta 65D ei ole ollenkaan huomiotaherättävän iso varustus.
Pakko myöntää, että hämmennys oli suuri, kun sain tietää olevani kokoa 70D 10v jälkeen. Ostin 12-13-vuotiaana rintsikat kokoa 80A, koska olen pienirintainen ja mielikuvissani vain A on pieni koko. Joskus siirryin kokoon 80B ja nekään eivät oikein istuneet. 70D-koko oli heti täydellinen, ei ollut väljä eikä kireä mistään!
Miten sinä kuvailet 70A-koon tissejä sitten?
Juu, tiedetään, olen 70D ja ylpeä siitä. 👙
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti väärää kokoa käyttävä, oikeasti kokoa 65B tai jopa 65C-kokoa oleva hoikka ja pienirintainen nainen. Kantsii käydä kokeilemassa.
Toki mahdollista, että olet urheilullinen ja litteärintainen, jolloin 70A on oikea koko.
This is getting way too complicated! Tissit on tissit.
Joo, 70D rinnakkaiskoko on 80B mutta jos jälkimmäinen laihduttaisi ensimmäisen mittoihin niin jäljelle jäisi A/AA. Ei joku 70D kroppaan suhteutettuna (kun sitä rasvaa ei juuri muualla kun tisseissä ole) kovin pieni mielestäni ole, vaikkei mitkään vesimelonit nyt olekaan.
70E:kin on korkeintaan keskikokoinen, vaikka moni luulee E:tä jättimäisiksi. varmaan joku 90E onkin valtava, mutta 70E ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä totta, että useimmat vertaavat suoraan, että jos on D-kuppi niin se on kaikilla D-kuppisilla saman kokoinen rintavarustus riippumatta rintojen alta mitattavasta ympäryksestä.
Minulla on 80D ja on todella jättitissit, mutta 65D ei ole ollenkaan huomiotaherättävän iso varustus.
On kyllä iso tuo rintakehäkin
Kyllä mun mielestä 70D on iso! Yhtään isompia en ainakaan haluaisi. Mutta että suuruus on suhteellista.
Oma kokoni on 70D ja karuimmat kommentit esim. ig-lomakuviini (joissa olin bikineissä) olivat "missä sun tissit on?" Tiedän olevani pienirintainen, koska selällään maatessani olen litteä. Kokoni on kuitenkin oikea, koska mitta rinnan alta on 71 cm ja C-kuppi on sovittaessa liian pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti väärää kokoa käyttävä, oikeasti kokoa 65B tai jopa 65C-kokoa oleva hoikka ja pienirintainen nainen. Kantsii käydä kokeilemassa.
Toki mahdollista, että olet urheilullinen ja litteärintainen, jolloin 70A on oikea koko.
Kysyin ihan yleisesti ja täällä on muuten miehiäkin kommentoimassa.
Etkä vastannut kysymykseen.
Sinulle siis 70D = pieni, mutta 70A = oikea koko. :)
Onko nykyisin pieni - keskikokoinen - suuri -asteikko saanut uuden lisäyksen, eli "oikean koon". Eivätkö muut koot olekaan oikeita, vai etkö kehtaa sanoa, että 70A on sinusta minimaalinen tai olematon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä iso tuo rintakehäkin
Rintakehä 80 on lähinnä leveäselkäisillä urheilijoilla, pullukoilla tai hyvin pitkillä ja samassa suhteessa isoilla naisilla. Toki monet oikeasti 70-75 kokoa olevat käyttävät 80 ympärystä, mutta se on väärä koko heille.
Siis eikös tissit näytä sitä pienemmältä, mitä isompi tuo luku on? Silloinhan nainen on rotevampi ja tissit suhteessa vartaloon pienemmän näköiset.
Joo, mulla on 65E, eivätkä ole kovin suuret. Mutta mistä moinen purkaus silti? Onko itselläsi isot rinnat ja se jotenkin harmittaisi jos minä kuvittelisin E-kuppini olevan iso vai mikä tässä oli pointtina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin ihan yleisesti ja täällä on muuten miehiäkin kommentoimassa.
Etkä vastannut kysymykseen.
Sinulle siis 70D = pieni, mutta 70A = oikea koko. :)
Onko nykyisin pieni - keskikokoinen - suuri -asteikko saanut uuden lisäyksen, eli "oikean koon". Eivätkö muut koot olekaan oikeita, vai etkö kehtaa sanoa, että 70A on sinusta minimaalinen tai olematon?
Vastasinhan. Useimmat naiset käyttävät väärää kokoa, joten 70A ei välttämättä sitä ole oikeasti. 70D on pienehkö keskikokoinen ja 70A on pieni ja melko litteä, jos oikeista kooista puhutaan.
17: Etkä vastannut :)
Mutta okei, mielestäsi sekä 70D että 70A on pieni. Omituista, ettet pysty näkemään eroja tuon kokoisissa rinnoissa.
Lisäksi olet aika lapsellinen, jos automaattisesti minkä tahansa koon kuullessasi ajattelet, että nainen käyttää väärän kokoisia liivejä. Halveksit selvästi niitä, joilla on oikeasti 70A (elleivät olet sanojesi mukaan urheilullisia) ja olet heti vänkäämässä, että heillä on väärät liivit, tai vaihtoehtoisesti et usko, että sellaisia naisia edes on olemassa.
70A-liivejä käyttävällä naisella saattaa tosiaan olla väärän kokoiset liivit. Joillekin heistä oikea koko voi olla vieläkin pienempi. Oletkos tullut sitä ajatelleeksi?
Joskus kaupassa törmäsin liiveihin joiden koko oli 90A. Se mielikuva että A on "tissittömien" (anteeksi! Olen kateellinen pienistä rinnoista!). No näihin olisi mahtunut aika isot melonit. Itsellä on 75E/F, kuppi oli aivan liian iso minulle.
Mua muutenki hämmentää koko rinnakkaiskoot, ikinä ei ole yksikään rinnakkaiskoista sopinut. Mutta toisaalta eipä näihin lolloihin löydy hyviä liivijä kuin liiviliikkeistä.
Eksällä taisi olla ihan väärän kokoiset. Aluksi se käytti A:ta, mutta minä sanoin että kokeiles vähän isompia. Otti sitten B:t ja sanoi, että nämä onkin paljon paremmat. Sellainen 46-kiloinen taskuraketti. Tuon mukaan varmaan F olisi ollut oikea :D http://kuppikuningatar.blogspot.fi/2013/04/rintaliivien-sovitusta-rinna…
Asia selvä. Kiitos!