Baarissa tanssiminen pettämistä?
Onko teidän mielestänne baarissa varattuna vieraan naisen/miehen kanssa tanssiminen pettämistä? Suuttuisitko itse kumppanillesi?
Kommentit (36)
Onkohan aloittaja kenties sama, joka kertoi miehelleni, että olin pettänyt häntä kun olin tanssinut toisen miehen kanssa?
Miten mä en voi muuta kuin sääliä....
Vierailija kirjoitti:
No just joo, kai mie oon sitten hirvee häntäheikki kun oon tanssinu kavereiden tyttöystävien kanssa. Käytännössä wanhojen tanssitkin pitäisi tolla logiikalla laskea pettämiseksi. M22
Ei sä oot vaan idiootti jos et näe eroa vaikka vanhojen tanssien valsseissa verrattuna johonkin baarin halailukädetperseellähitaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa lattaritanssiharrastuksen piiriin. Tuolla tavoin laskettuna ollaan kaikki hirveitä pettäjiä. Eilenkin petin naisystävääni yli kymmenen naisen kanssa. Osa niistäkin varattuja.
Et näe eroa siinä että oikeasti harrastaa tansseja verrattuna siihen että tanssii hitaita kännissä kolmelta aamuyöstä?
Ei ole pettämistä. Typerää nimittää pettämiseksi jotain vain koska itelle tuli paha mieli. Vieraan kanssa tanssiminen voi näyttää typerältä tai olla epäasiallista. Joku voi olla mustasukkainen tai surullinen tai vihainen kun puoliso tanssii toisen kanssa, mutta ei se silti ole pettämistä.
Meidän suhteessa ihan sallittua, kunhan ei mene hinkkaamiseksi.
Ei ole mutta suuttuisin silti. Väärin tehty.
Ne makeout siel myös joten sillä varmaan extra pano clubis.
No ei se ole pettämistä. Itse olen käynyt varattuna tanssimassa, myös näitä paheksuttuja hitaita. Ei ole ollut itselleni mikään seksuaalinen juttu, kunhan nyt olen nauttinut musiikista ja siitä hitaasta keinumisesta. Välillä on omakin mies nähnyt minut tanssimassa. Tanssin jälkeen olen kiittänyt ja poistunut.
Olen myös sinkkuna tanssinut varattujen miesten kanssa, jos ovat tulleet hakemaan. Seksi ei ole kuulut pakettiin eikä mikään kähmintä. Ymmärrän, että jotkut eivät hyväksy. Ajattelen niin, että jos minun omatunto ei kolkuta ja tanssi on täysin neutraali kokemus, niin en ole tilivelvollinen mielestäni kenellekään.
En tykkäis yhtään. Mitä mieheni sieltä baarista edes hakis???
Mulle olisi. Tässä parisuhteessa ainakin, kun mun mies ei oikein muuten tanssi, edes mun kanssa.
Riippuu. Onko se asiallista vai mies hinkkaa naista, tökkii ulokkeilla. Jos on varattu ei ole tarvetta mennä riiaustansseihin ja alkoholi-iltamiin, enemmän harrastusmuotona sitten vaan jossain harrastuspaikassa?
Ei ole jos olette tarpeeksi kaukana toisistanne eikä siinä ole mitään romanttis/seksuaalissävytteistä. Simple as that.
Taas on suurta draamaa Mäntyharjulla.
W e e T e e. Joko häälahjat lensi seinään, kävikö poliisi?
Kantsii ennen baari-iltaa valita se maailman rumin anopin Teneriffalta tuoma maljakko esille, niin on mitä heittää. Ja säästyy iittalat.
up