Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit, jos koko viestihistoriasi AV:lla julkaistaisiin nimen kera?

Vierailija
11.02.2016 |

Ja tietenkin niin, että joutuisit vastaamaan viesteistä myös esim. ystävillesi, perheellesi tai työnantajallesi?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis mullakaan mitään salattavaa. Mutta olen palstaillut ainakin 12v vaikka aloituksia teenkin harvoin, niin olis siinä lukemista.

Vierailija
22/39 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ihminen olen rehellinen niin täälläkin kuin normielämässä, joten ei ole mitään salattavaa. Epäilen tosin, että ei kovin moni ole edes kiinnostunut lukemaan mun juttuja, koska mitään kovin pervoa tai kieroa en ole kirjoitellut. Yleensä vaan sellaista hyvää päivää, sataa vettä kolmatta päivää, meri on vielä jäässä läppää. Saahan tuostakin tulkittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hävettäisi siinä mielessä, että usein vähän (ja joskus vähän enemmänkin:D) väritän juttuja jottei mua vois niistä mitenkään tunnistaa.. jos kaikki läväytettäis tuttujen silmille niin varmaan vaikuttaisin joltain persoonallisuushäiriöiseltä :D

Vierailija
24/39 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nolottaisi että oon palkkani mennyt kertomaan sitä kysyvässä ketjussa. Suurin osa kommenteista on ollut ihan ok, parhaimmillaan jopa hauskoja tai ajattelua osoittavia ;) Mutta ainakin kerran olen todella raadollisesti avautunut kokemuksistani ja tunteistani ja sitä en ikinä kehtaisi myöntää omakseni, liikaa tuskaa ja häpeää.

Vierailija
25/39 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaisin operaattorilta lisää kaistaa, jotta saisin perille ne kaikki mukavien sinkkunaisten viestit, kun tajuaisivat kuinka hyvä tyyppi minä olen.

Vierailija
26/39 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama.

Vierailija
27/39 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha hah, meinaako ap tehdä aavee leaksit ;-)

Vierailija
28/39 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua nolottaisi tosi paljon. Ei välttämättä mikään, mitä olen sanonut, vaan se, miten into piukalla täällä vaahtoan. En ole haukkunut täällä kuin exääni ja entistä esimiestäni ja kaikki sekin on ihan perusteltua ja he käsittääkseni tietävät mielipiteeni. Kyllä minä ehkä voisin nämä palstalla kirjoittamani asiat sanoa ihan julkisestikin, mutta olisi jotenkin noloa, jos kaikki tietäisivät, miten paljon minä jaksan jauhaa jostain pikkujutusta.

29/39 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi erityistä syytä hävetä tai selitellä. Läheiseni tietävät suurin piirtein muutenkin, miten ajattelen. Kyllähän siinä sellainen perusnolouden elementti olisi, kun olen kirjoittanut nimimerkin takaa eikä viestejä ole tarkoitettu läheisilleni. Toisaalta, jos joku tuntemani ihminen on osannut profiloida minut viestieni perusteella jo nyt, sekään ei liiemmin haittaa :D

Netissä anonyymisti kirjoittelu on niitä nyky-yhteiskunnan areenoita, joilla valheellisuus ja viha lähimmäistä kohtaan kukoistavat. Jumala silti näkee kaiken, mitä kirjoitamme.

Vierailija
30/39 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäästi olen vastaillut, mutta kärkäs olen IRLkin, joten kukaan ei vissiin hämmästelisi muuta kuin tätä www.osoitetta.

Proivoissanikaan ei ole mitään hävettävää.

Vierailija
31/39 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisin, tekisin rikosilmoituksen ja haastaisin palveluntarjoajan oikeuteen.

Vierailija
32/39 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
33/39 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.

Vierailija
34/39 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin välittömästi lakimiehelleni koska toisten henkilötietoja ei saa julkaista netissä, siksi koska on olemassa sellainen kuin henkilösuojalaki.

Vierailija
35/39 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakenisin vuorille.

Vierailija
36/39 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi, ei pystyisi naamaansa näyttämään enää tässä maassa. Sen verran on tullut "päästettyä höyryjä". Varmaan ystäväpiiri tervaisi ja höyhentäisi, ovat aika suvaitsevaisia minuun verrattuna. Häpeäisin syvästi ja harkitsisin omatoimieutanasiaa.

Vierailija
37/39 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, no hävettäisi kyllä. Vaikka olenkin ollut kärkevä ja fiksu kirjoittelija ja yläpeukkua sataa usein. Mutta ehkä oon joskus vähän vääristellyt totuutta/liioitellut/ jne... Ja vastaillut seksiketjuihin intiimiasioita. Arvostellut sukulaisia.

38/39 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin yhteys Vauva.fi ylläpitoon, sitten rikosilmoitus ja myöhemmin tilanteen mukaan tarvittaessa Googleen pyyntö nimeeni liitetyjen tietojen unohtamisesta. Jos joku tuttu tulisi asiasta kyselemään niin kertoisin joutuneeni kiusanteon uhriksi ja mainitsisin että samanlaista julkisuutta lienee odotettavissa myös jatkossakin. 

Pelkkä nimen julkaiseminen ei enää tänä päivänä osoita mitään. IP - numeroa ei pysty liittämään henkilöllisyyteen uskottavasti kuin viranomainen oikeuden pöytäkirjoissa ja samanlaista kiusantekoa on harrastettu jo iän päivät jopa tällä palstalla.

Anonyyminä nimimerkkinäkään ei pidä kirjoitella siten, että viestien sisältämät yksityiskohdat olisivat nimen paljastuessa lisätodisteita henkilöllisyydestä. Ei siis kerrota liikaa omasta elämästä tai sukulaisista tai työstä keskustelunaiheen ulkopuolelta.

Vierailija
39/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä miehelläni oli suhteemme alkuvaiheessa erektio-ongelmia (joista tein ketjun), joten kai raskainta olisi, että minun nimeni paljastumisen myötä, paljastuisi myös hänen asioitaan. Ja itseasiassa parin muunkin läheisten yksityisiä asioita, ihmissuhdeasioita.

Puhumattakaan minusta, muutaman arkaluontoisemman aiheen saisi myös yhdistettyä yhteen persoonaan. Mutta olisihan toisaalta hauskaa katsella, mitä kaikkea on vuosien varrella kirjoitellut, koska itse vastailen aika erityyppisiinkin ketjuihin. Itse seison sanojeni takana, mutta samalla tavoin kuin normaalielämässä en pidä itse tärkeänä, että tiedän henkilöistä hyvin yksityisiä tai arkaluontoisia asioita, ei minusta olisi mitään hienoa siinä, että minun pitäisi niitä omalla nimelläni käsitellä tai että odottaisin, että muiden pitäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä