Nyt tämä av-mamma alapeukuttaa Roope Salmista
Ärsyttävä juippi. Wannabe nokkela. Ei mulla muuta.
Kommentit (32)
Piti ihan googlettaa, että kenestä on kyse. Nimen olen kuullut ja lärvinkin nähnyt jossakin kakkalehdessä, mutta muuten ei kyllä ole tuttu jannu tämä Toope.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä Salmisessa viehättää? Minusta hän on kömpelö pullanaama. Hänen äitinsä oli kyllä todella kaunis.
Pakko tulla kommentoimaan sen verran että kävin uteliaana googlaamassa hänen äitinsä. On oikeasti ollut superkaunis. Miten jollain voi olla noin upea kasvojen luusto?
Voitteko linkittää jonku kuvan sen superkauniista äidistä? jonkun missä pääsee oikeuksiinsa vaikka mainittu kasvojen luusto: )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä Salmisessa viehättää? Minusta hän on kömpelö pullanaama. Hänen äitinsä oli kyllä todella kaunis.
Jos tuon pullanaaman vanhemmat ja x määrä sukulaisia ei olisi julkkiksia, pullis ei olisi omilla avuillaan koskaan julkisuuteen päätynytkään.
Eiköhän tuo koske aika monia. Harva nyt mistään wt-slummista nousee maailmantähteyteen.
Suomessa ei ole tv-julkisuudessa yhtään erityisen lahjakasta tyyppiä. Se on vappujen, jaajojen, paasosten ja nyt roope salmisen alaa.
Missä on?
No kyl mä sanoisin että Jon Stewart oli Daily showssa aika helkkarin skarppi. Samoin se uus jamppa joka tuli Stewartin tilalle. Toki Suomen kokosessa maassa ei voikaan olla niin hyvä taso.
Sen äitihän on näyttelijä Minna Turunen.
Limaisen ja piilopirullisen oloinen kaveri. Taitaa esittää paljon miellyttävämpää kuin oikeasti onkaan?
Alapeukutat? Siis peukalolla berberiin?
Vierailija kirjoitti:
No huhhu, täällä kyllä lynkataan ihan jokainen ihminen, teki sit mitä vaan.
No jaa, Suomessa on varmaan 10 000 parempaa toimittajaa, ammattitaitoista sellaista, mutta tää valitaan toimittajaksi?
Voishan se olla joku taustasäheltäjä siellä jollottamassa niitä laulujaan, jos kerran se oli pakko valita ruutuun.
Minä en ollenkaan lynkkaa Maria Veitolaa enkä Tuomas Enbuskea, vaikken heidän suuri fani olekaan, mutta työnsä he osaavat tehdä, eli toimia toimittajina ja haastattelijoina. Tämä jannu herätti todellakin lähinnä myötähäpeää.
Miksi hänet muuten oli laitettu haastattelemaan Rinnettä? Kun ei ilmiselvästi ollut siis ollenkaan kartalla asiasta. En nähnyt ohjelmaa kokonaan, mutta kaipa hän olis sopinut paremmin haastattelemaan vaikka mitävittuanyt -Sannia. Se olisi voinut olla ihan ok lopputuloskin, jos siis Sannia haastateltiin, en nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuon pullanaaman vanhemmat ja x määrä sukulaisia ei olisi julkkiksia, pullis ei olisi omilla avuillaan koskaan julkisuuteen päätynytkään.
Eiköhän tuo koske aika monia. Harva nyt mistään wt-slummista nousee maailmantähteyteen.
Suomessa ei ole tv-julkisuudessa yhtään erityisen lahjakasta tyyppiä. Se on vappujen, jaajojen, paasosten ja nyt roope salmisen alaa.
Missä on?
No kyl mä sanoisin että Jon Stewart oli Daily showssa aika helkkarin skarppi. Samoin se uus jamppa joka tuli Stewartin tilalle. Toki Suomen kokosessa maassa ei voikaan olla niin hyvä taso.
Millä tavalla toi änkyttäjä on parempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on?
Millä tavalla toi änkyttäjä on parempi
Ei varmaankaan Soldiers of Onanin mielestä.
Missä on?