Öö kiva. eilinen yhdenillan pano työnsi sormen mun peppuun
Tähänkö tää on menny. Siis joo ei siinä sinänsä mitään vikaa ole, mutta eikai noi peppujutut nykysin niin yleisiä ole, että oletetaan kaikkien nauttivan niistä?
Esim mun eksän kanssa peppujutut tuli kuvioihin vasta paljon myöhemmin ja mies halusi tietää mitä mieltä niistä olen ennen kuin työnteli mitään minnekään.
No onneks oli vaan yhden yön juttu mutta omituista silti.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siinä perseessä on niin pyhää on että ei voi yhdenillanjuttujen kanssa muka harrastaa?
Kaipa sitä voisi vaikka kysyä ensin.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn aina ensin, laitetaanko peukku pyllyyn, kun takaapäin laitan menemään. Se on kohteliasta.
Kysyn myös mitä tahtia ja montako työntöä.
Jos ei meinaa muuten saada naista laukeamaan niin varma konsti on pillua nuollessa, hyvin, hyvin varovasti ja hitaasti ujuttaa samalla pikkusormea anneliin. Muistaa vaan kostuttaa koko ajan tarpeeksi. Ei saa väkisin survoa, pitää sormea vaan kevyesti painettuna reikää vasten niin lopulta se sujahtaa sisään taaten orgasmin tulemisen.
Yleensä kun seustelunnyh naisten kanssa niin yllättävän moni oli peppuneitset jonka asian kyllä korjasin aika nopeaan heidän kanssaan
Aamulla astuin erästä yh naista ja latasin rectumiin Aimo annoksen siemennestettä ja sit illasta toiseen yh mamman anukseen runsaan määrän nesua ja koska väli oli vain muutamia tunteja huomasin että anuksissakin on eroja.mutta pääasia että muna ja minä tykättiin
Vierailija kirjoitti:
Jos ei meinaa muuten saada naista laukeamaan niin varma konsti on pillua nuollessa, hyvin, hyvin varovasti ja hitaasti ujuttaa samalla pikkusormea anneliin. Muistaa vaan kostuttaa koko ajan tarpeeksi. Ei saa väkisin survoa, pitää sormea vaan kevyesti painettuna reikää vasten niin lopulta se sujahtaa sisään taaten orgasmin tulemisen.
Tietäjät tietää ja osaajat osaa!
Vierailija kirjoitti:
Olden ollut kahdessa pitkässä suhteessa ja kertaakaan ei mitään panoja ollut p-aukkoon. Jos alan taas joskus seurustella, on ennen seksin aloitusta puhuttava nämä jutut selväksi. Jos miehelle tuo asia on niin tärkeää, olen sitten väärä kumppani.
Oikein. Jos miehelle ei naisessa riitä eturessu niin taitaa olla homosia taipumuksia ja fanttasioita.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin nuoret miehet kuvittelee, että se on normaalia. Jotkut naiset tykkääkin siitä, itseni mukaan lukien, mutta kyllä kysyä pitää ensin! Suoraan sanottua mun pitäisi varautua mihin tahansa peppuiluun etukäteen, pesu ym. Eikö miehet ajattele tuota? Tai sitten ei vaan kiinnosta, jos suoli ei olekaan tyhjä.
Mä kiellän nykyään jokaista yhdenyön tai muuta satunnaista miestä laittamasta mitään mun peppuun. Ei siksi, etten tykkäisi, mutta en voi enää luottaa miehiin ja että ne tajuaisi, ettei esim. pepussa ollutta sormea laiteta enää pilluun, argh.
Millä tyylillä kiellät? Jos miehelle jää se kuva että pyllyyn ei mitään nyt eikä koskaan muulloinkaan niin voi olla ettei hän halua enää tavata. Sillä vaan kysyin koska sanoit siitä kuitenkin pitäväsi.
Jos jostain kumman syystä joudun itse petipuuhiin naisen kanssa jonka kanssa ei olla mieltymyksistä puhuttu etukäteen, tuollaisesta ehdottomasta pyllykiellosta menee mielenkiinto koko hommaan. Nopea rynkytys pilluun ja poistuminen. Pyllyyn ottavalle nuolen orgasmin hyvin mielelläni
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku vastata et onko toi ihan normaalia? Olenko kukkahattutäti?
-ap
Ei ole normaalia. Vähintään pitää lupa kysyä. Tuo oli teknisesti ottaen raiskaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ei ole normaalia. Vähintään pitää lupa kysyä. Tuo oli teknisesti ottaen raiskaus.
Voisi sen sormen ainakin ottaa jo pois.
Ei ole ok, jos asiasta ei ole sovittu etukäteen. Puhukaa vaikka olisikin yhdeillan juttu! Ja miehet ei niitä sormia pyllyyn, ellei näin ole etukäteen sovittu! Pesut on kiva tehdä ennen sitä. Eikä samoja sormia/kullia pilluun, ikinä, yhtään!! Kukaan ei halua tulehduksia typerien miesten takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Voi hemmetti sentään että se onkin hyvää seksiä jos joka hiton asiaan pitää ensin lupa kysellä. Taidan seuraavalla kerralla soittaa heti ulinapuhelun poliisille jos yhden yön juttu esim. ottaa munani kysymättä suuhunsa
Miksi valitat täällä, jos se oli "ööö kiva"?
Poikien kesken sormitemppu ihan yleinen.