Kuinka moni aikoo TÄNÄÄN ottaa alkoholia?
Torstai-illan kalsarikänni päälle? Pikku hiprakka edes? Itse lähden kohta kaljaostoksille ja sitten nousuhumalaan.
Kommentit (24)
Olen kipannut koko päivän. Kukaan ei huomannut töissä mitään!
En ajatellut koska lämmitettiinkin sauna eilen eikä tänään niin kuin yleensä.
Minä! Opiskelijabileet illalla, hanajuomat 2 e klo 00 asti ;)
Tuli eilen juotua niin paljon, että täytyy pitää välipäivä. Perjantaina ja lauantaina on kuitenkin pakko juoda.
Työttömänä olisi aikaa, mutta kun rahaa ei ole. :(
En todellakaan. Olen niiiin iloinen, ettei alkoholi ole osa elämääni paljoa. Joskus pubissa pari, en ikinä juo kotona. Ihan tarpeekseni sain siitä teininä ja olen kärsinyt niin paljon muiden juomisesta.
N23
Vierailija kirjoitti:
Missä sä oot töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sä oot töissä?
Öööö.... No se on siinä samassa talossa kuin se baari... Tiätsä, se missä on ne sellaset ovet missä on ne jutut, siinä Arskan kämpän lähellä, nääs...
Otin jo viinaa xanorin päälle. :) Nyt tarvitaan enää halukas mies villien himojeni kohteeksi. :):)
Ei pysty tänään, vaikka alkossa kävin 2 litraa viiniä ostamassakin. On nähkääs oltava ajokunnossa puoleen 9 asti ja huomenna onkin työpäivä, jotta turha enää silloin aloittaa. Huomenna ehdottomasti!
Siis minulla on pitkä viikonloppu edessäkin että ei tarvii ollakaan huomenna työkunnossa :) eipä sillä kyllä otan aika usein vaikka ois töitäkin, kunhan ei niin paljoa että tulisi krapulaa. Just korkkasin ja kyllä tekee hyvää!
ap
Todellakin! 8 päivän työputki takana niin janottaa ja kovin.
Kyllä kieltämättä janottaa ja tekisi mieli sihauttaa oluttölkki auki, mutta mies ei siitä tykkäisi ja siksi ei tänään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kieltämättä janottaa ja tekisi mieli sihauttaa oluttölkki auki, mutta mies ei siitä tykkäisi ja siksi ei tänään.
Miksi sun miestä haittaa jos yhden tai pari korkkaat?? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun miestä haittaa jos yhden tai pari korkkaat?? ap
Vaikea selittää, mutta hän vaan on sellainen, että sitten hänenkin pitää.
missä av:n kännikalat? :(