Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOS haluat laihtua HELPOSTI, lue:

Vierailija
11.02.2016 |

Syö paljon kuituja ja paljon rasvaa. Ei ole kaloreilla väliä, kun kaikki ylimääräinen rasva tulee ulos toisesta päästä. TOIMII! Ei tarvitse nähdä nälkää..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö. Höpö

Vierailija
2/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Kyllä se rasva imeytyy sen verran tehokkaasti, ettei kuitukaan saa sitä kulkemaan suoliston läpi niin vikkelään ettei ehtisi imeytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos painaa 100+ kiloa. Seurasin vuosia sitten aika tarkkaan ravintokeakusteluja ja karppauksen menestystarinat oli käytännössä sitä että karppi laihdutti isosta ylipainosta sille rajalle joka minulla kasvissyöjänä on viimeinen piste aloittaa laihdutus ja kurinpalautus. Ja moni karppi myös jäi läskiksi.

Vierailija
4/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on pilttidietti.Pelkkää pilttiä ja 1000 kilokaloria per päivä!Kyä lähti!!

Vierailija
5/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras on pilttidietti.Pelkkää pilttiä ja 1000 kilokaloria per päivä!Kyä lähti!!

joo lihakset ainakin! 

Vierailija
6/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö. Höpö

Ei muuten ole! Jos syö ihan oikeasti PALJON kuitua, niin toimii. Hiilihydraatit ehtivät imeytyä mutta rasva ei.

Vierailija
7/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos painaa 100+ kiloa. Seurasin vuosia sitten aika tarkkaan ravintokeakusteluja ja karppauksen menestystarinat oli käytännössä sitä että karppi laihdutti isosta ylipainosta sille rajalle joka minulla kasvissyöjänä on viimeinen piste aloittaa laihdutus ja kurinpalautus. Ja moni karppi myös jäi läskiksi.

En puhunutkaan karppaamisesta, vaan kuitujen runsaasta syömisestä. Itse laihduin vahingossa liikaa tuon takia, heti kun vähensin kuituja, alkoi paino taas nousta ja nopeasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi