Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annanko miehelle tänään vai en?

Vierailija
11.02.2016 |

No toi antaminen on todella huono termi, koska enemmän mä seksistä irti saan, tai vähintään yhtä paljon kuin mieskin..

Panettaa tosi paljon, mutta on myös stressiä ja kiireitä, mikä vie halut siihen mennessä kun otollinen hetki tulis.

Lyhyesti:
Mä töissä, tällä hetkellä työnkuva muutosten alla, mukavuusalueeni ulkopuolelle joten stressiä on vaikka lyhyttä päivää teen.

Mies on koti-isänä, 2- ja 4-vuotiaat lapset.

Mies ei ole viime aikoina tehnyt juuri lainkaan kotitöitä. Mun pitäis siis jaksaa ne hoitaa työpäivää ennen tai sen jälkeen. Hoidan myös lasten asiat pääosin, en nyt ala selittämään tarkemmin mutta isänsä ne juuri ja juuri pitää hengissä sillä välin kun oon töissä, muu jää mulle. Onneksi leikkivät keskenään paljon.

Lisäksi äitini on vakavasti sairas. Tämä myös stressaa ja ahdistaa paljon, olemme läheisiä.

Mies valittaa ettei saa multa seksiä ja läheisyyttä tarpeeksi. Mikä on ihan tottakin, mutta mielestäni on häneltä lapsellista "protestoida" asiaa näin.

Kotona odottaa nytkin hirveä sotku. Siellä ois tiskivuori ja isot kasat pyykkiä, sekalaista tavaraa sikin sokin pitkin taloa, lastenhuone on kaoottiaessa kunnossa, ja jotain pitäis tänään syödäkin..

Eli kun meen kotiin niin ryhdynkö siivoamaan vai petipuuhiin? Vituttaa jo valmiiksi molemmat vaihtoehdot. Ahdistaa ja stressaa sotkuinen koti ja vätys mies joka ei mitään tee.

Olen yrittänyt kertoa miehelle, että kodin siivottomuus on suoraan verrannollinen seksihaluihini. Eipä ole vissiin mennyt jakeluun.. en voi millään jaksaa kaikkea yksin!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarat auki vaan! Eikö susta oo kivaa saada melaa mekkoon?! Pistät sen nuolemaan sun tussua.

Vierailija
2/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Pistät sen tyydyttämään sut.. sama joka päivä, älä siivoo. Jos mies kommentoi niin sano et se on joko tai. Se saa seksiä jos siivoo, muuten ei. Helppoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vastenmielinen.

Vierailija
4/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi aikuista ihmistä joilla sama äidinkieli, mutta eivät kykene selkeästi kommunikoimaan toisilleen selvää asiaa..

Vierailija
5/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille ennakkoon viesti, että voisiko tänää siivota, että jäisi illalla teille aikaa.

Vierailija
6/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi aikuista ihmistä joilla sama äidinkieli, mutta eivät kykene selkeästi kommunikoimaan toisilleen selvää asiaa..

No kyllä tästä on kommunikoitu jo aika paljon. Ongelmana se, että kun mies ei tee kotona asioita, ne jää mulle jolloin mun energiat menee niiden hoitoon eikä jää fiilistä seksiin ja läheisyyteen. Mies taasen masentelee eikä jaksa tehdä niitä juttuja KOSKA ei saa multa seksiä ja läheisyyttä.

Kysymys kuuluukin, kumman pitäis lähteä purkamaan tota ongelmapyörylää?

Vierailija
7/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 siis ap.

En myöskään halua, että mies alkaa "ostamaan" multa seksiä ja läheisyyttä tekemällä kotitöitä. Ne pitäis tehdä muutenkin. Toki läheisyyttäkin pitäis olla muutenkin, mutta ei vaan nappaa kun stressi vaan nousee kotiin mennessä...