Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen elikkoparvi asuu mun kännykkäni sisällä? Apua!

Vierailija
11.02.2016 |

Nyt alkaa huumori loppua. En tosiaan tiedä, asuuko joku hullu hyönteisryhmittymä mun puhelimeni sisällä mutta jotain outoa tässä on. Huomasin joskus vuosi sitten, että aina hämärässä tai pimeässä mun puhelimen ruudulle tulee jostain ykskaks sellainen todella, todella pieni hyönteinen, jolla (tämänpäiväisen tarkemman tarkastelun jälkeen) on tuntosarvet, kroppa on hyvin vaaleanbeige, jopa harmahtava ja sillä on monta jalkaa. Se menee tuhotonta vauhtia ja on tosiaan niin pieni, ettei meinaa heittää veivejään edes sormen alla pyörittämällä. Tämä on toistunut nyt kymmeniä kertoja kotona ja päiväsaikaan päivänvalossa myös töissä sekä työmatkalla hotellissa eli kyse ei todnäk ole meidän kodin massiivisesta tuholaisongelmasta tai muusta sellaisesta. Mikä toi elikko on ja voiko oikeasti olla, että asuvat mun vesitiiviissä puhelimessani? Hyi hitto, kun alkaa jo tosiaan olla vitsit vähissä, kun miltei joka aamu aamukahvia juodessa hyvin hämärässä huoneessa noita veikkosia hyppää tai lentää tai ryömii ruudulle. HRRRR.

Auttakaa. Mikä toi on? Koko on siis ehkä 1/4 nuppineulanpäästä. Ehkä jopa 1/6. Apuva.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä erikoiselta

Vierailija
2/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa huumori loppua. En tosiaan tiedä, asuuko joku hullu hyönteisryhmittymä mun puhelimeni sisällä mutta jotain outoa tässä on. Huomasin joskus vuosi sitten, että aina hämärässä tai pimeässä mun puhelimen ruudulle tulee jostain ykskaks sellainen todella, todella pieni hyönteinen, jolla (tämänpäiväisen tarkemman tarkastelun jälkeen) on tuntosarvet, kroppa on hyvin vaaleanbeige, jopa harmahtava ja sillä on monta jalkaa. Se menee tuhotonta vauhtia ja on tosiaan niin pieni, ettei meinaa heittää veivejään edes sormen alla pyörittämällä. Tämä on toistunut nyt kymmeniä kertoja kotona ja päiväsaikaan päivänvalossa myös töissä sekä työmatkalla hotellissa eli kyse ei todnäk ole meidän kodin massiivisesta tuholaisongelmasta tai muusta sellaisesta. Mikä toi elikko on ja voiko oikeasti olla, että asuvat mun vesitiiviissä puhelimessani? Hyi hitto, kun alkaa jo tosiaan olla vitsit vähissä, kun miltei joka aamu aamukahvia juodessa hyvin hämärässä huoneessa noita veikkosia hyppää tai lentää tai ryömii ruudulle. HRRRR.

Auttakaa. Mikä toi on? Koko on siis ehkä 1/4 nuppineulanpäästä. Ehkä jopa 1/6. Apuva.

Puhelin minigrip-pussiin  ja perään Raid Superia. Sitten pussi kiinni vaikka tunniksi ja lopuksi tuuletat känsyn kunnolla ja pyyhit kostealla. Ei 100% varmuudella elä siellä enää mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainkysymys: Onko kukaan muu ikinä nähnyt noita sun puhelimen ötököitä?

Vierailija
4/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö käydä tarkistuttamassa näkö?Tai mielenterveys,kohta siitä puhelimesta tulee kaasua tai jotain signaaleja tuonpuoleisesta..

Vierailija
5/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii hyönteisen "kroppa":)

Vierailija
6/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun sen puhelimen pitäisi olla täysin vesitiivis, niin ei mene jakeluun että sieltä voisi työntää jatkuvalla syötöllä jotain elukoita ulos. Ensin luulin että pimeässä valo houkuttaa niitä mutta juuri äsken yksi kipitti näytöllä täydessä halogeenivalaistuksessa.

Nuo näyttävät hieman joskus kukissa näkemiltäni kukkaöttiäisiltä mutta ovat pienempiä. Iljettää ajatuskin että nuo ryömivät ties minne ruumiinaukkoihin kun näköjään niitä on riittämiin...

Vierailija
7/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tutun iholla pesi aikanaan näitä ihan pieniä ötököitä. Kävi useamman kerran lääkärillä eikä niitä ikinä löytynyt. Fiksu lääkäri sitten antoi sille sellasen pienen labrapurkin ja pyysi keräämään niitä ötököitä siihen seuraavaa käyntiä varten. Purkki pysyi tyhjänä ja kaveri ymmärsi tarvitsevansa psykiatrista apua. 

Vierailija
8/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kännyköissä eläviä ötököitä on olemassa.

http://techhamlet.com/2012/05/scientists-have-found-dangerous-insects-l…

Vierailija
9/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun sen puhelimen pitäisi olla täysin vesitiivis, niin ei mene jakeluun että sieltä voisi työntää jatkuvalla syötöllä jotain elukoita ulos. Ensin luulin että pimeässä valo houkuttaa niitä mutta juuri äsken yksi kipitti näytöllä täydessä halogeenivalaistuksessa.

Nuo näyttävät hieman joskus kukissa näkemiltäni kukkaöttiäisiltä mutta ovat pienempiä. Iljettää ajatuskin että nuo ryömivät ties minne ruumiinaukkoihin kun näköjään niitä on riittämiin...

Avainkysymyksiä:

Onko kukaan muu ikinä nähnyt noita sun puhelimen ötököitä?

Pystykö keräämään niitä talteen vaikka johonkin purkkiin?

Saako niistä otettua kuvaa?

Vierailija
10/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, hyvä avainkysymys,sillä onhan tässä omaa mielenterveyttäkin tullut epäiltyä. Mutta äsken tosiaan sain yhden veitikan paperin päälle ja houkuttelin työkaverinkin sitä ihmettelemään, joten todistajia on. Jollen nyt ole hallusinoinut tuota työkaverinkin... Sekin on tietysti mahdollista.

Vierailija
11/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun puhelin haisee tussulta ja se kerää sen vuoksi kärpäsiä. Pese "se"

Vierailija
12/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hihii hyönteisen "kroppa":)

Hyönteisen kiinteä ja hyvin treenattu kroppa. :)

Vierailija
13/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa pölytäi/jäytiäinen. Ne on niin pieniä ja vaaleita, että luultavasti siksi vain näet ne puhelinta vasten. Eivät ole vaarallisia, mutta voivat kertoa asunnon kosteusongelmista.

Vierailija
14/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa se puhelin on valmistettu? 8 jalkaiset on hämähäkkieläimiä, siis jos sillä on enemmän kuin neljä jalkaa.

Vierailija
15/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hyi yök. Mä en nyt kuitenkaan suostu uskomaan, että joko kolonni asuu tuolla puhelimessa. Mistä mä löydän kuvia jostain superminipienistä huonehyönteisistä? Oon yrittänyt googlettaa vaikka mitä mutten löydä sopivaa kuvaa joka vastaisi noita solttuja.

Vierailija
16/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa jäytiäiseltä. Kerroit että puhelimesi on vesitiivis, onko se koskaan tipahtanut veteen tms? Jäytiäiset käyttävät ravinnokseen homerihmastoa, jota puhelimen sisään on saattanut muodostua jos se on joskus kastunut. Joten jos puhelimessasi on sisällä vähänkin hometta, on siellä todennäköisesti näitä veijareita myös. Ovat vaarattomia, mutta inhottavia.

Vierailija
17/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, hyvä avainkysymys,sillä onhan tässä omaa mielenterveyttäkin tullut epäiltyä. Mutta äsken tosiaan sain yhden veitikan paperin päälle ja houkuttelin työkaverinkin sitä ihmettelemään, joten todistajia on. Jollen nyt ole hallusinoinut tuota työkaverinkin... Sekin on tietysti mahdollista.

No sitten vaan ötöstä kuvaa. 100% varmuudella se tunnistetaan jos sellaisen saat aikaiseksi.

Näin aluksi veikkaan etteivät nänä ötöt asu puhelimessa vaan siirtyvät siihen sun hiuksista/vaatteista/petivaatteista. Vesitiiviiseen laitteeseen kun eivät sisään pääse.

Vierailija
18/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pölytäi tai jäytiäinen, se on ihan pyöreä, todella pieni, monta jalkaa joita ei silmä erota ja väri on just sellainen harmaanbeige. Tai greige, jos trendikkäästi sanotaan.

Vierailija
19/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva siitä minkä sait kiinni?

Vierailija
20/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä olet sietänyt niitä ötököitä vuoden ajan? Itse olisin listinyt ne heti kun huomasin, tai heittänyt koko kännyn mäkeen. Nehän voivat kätevästi kulkeutua korvaasi ja kasvattaa sinne uuden yhteisön. Yäh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan