Kaunein osa vartalossasi?
Palsta, naistenlehdet ja koko maailma tuntuu keskittyvän lähinnä negatiivisuuteen ja ongelmakohtiin, joten mietitään ja puhutaan välillä niistä positiivisista ja kauniista asioista.
Eli mistä kehosi osasta olet ylpeä/mitä kehosi osaa pidät kauniina? Kerrankin saa nyt olla itselleen armollinen ja kehua kroppaansa :)
Kommentit (18)
Pitkät, hoikat jalat. Olen 177cm ja tuntuu että koko varsi on pelkkää säärtä.
Yläselkä. Miehen mielestä häpykumpu. Joku vieras mies kehu joskus mun nilkkoja:)
Olkapäät, kynnet, hiukset. Tykkään myös tumman sinisistä silmistäni. Kaikki muu onkin p**kaa.
Sääret, kasvot, tissit. Vaikka itse sanonkin, mulla on ihan loistavat 70D rinnat, pyöreät ja täyteläiset mutta kuitenkin sopusuhtaiset vartaloon nähden.
Mulla on tosi pitkät ja paksut, hyväkuntoiset hiukset mitä aina ihastellaan. Mulla on myös siro nenä ja kauniin vihreät silmät.
Silmät ja kasvot nyt ylipäätään on kauniit. Mies kehuu aina lantiota seksikkääksi, en sitten tiedä mitä seksikästä siinä näkee. :D
Luonnostaan punaiset ja täyteläiset huulet
Kädet. Mulla on pitkät ja hoikat sormet, ja vahvat, kauniin muotoiset kynnet.
Peppu ja sääret. Mutta tosiaan ihan kivat, kauniit jos pudottaisin vähän painoa. Varpaat on kyllä niin kauniit kun varpaat voi vaan olla, mutta tiedän, että mies vastais peppu tai sääret joten ne.
Isot rinnat suhteessa muuhun kroppaan, kauniin muotoiset kasvot, valkoiset hampaat.
Jalkaterät, ne on vielä kauniit. Muu osa on aika rupsahtanutta jo.
Selkä, sääret ja rinnat.