Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävisköhän naiset "pitämässä hauskaa ja tanssimassa tyttöjenkaa" baarissa, jos siellä ei olisi ollenkaan miehiä?

Vierailija
11.02.2016 |

Mitä arvelette?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö ole kauheaa, jos joku tulee harrastukseen sillä ajatuksella, että löytää sieltä kumppanin? Esimerkiksi juuri mies tulee hakemaan naista.

Naisten mielestähän esimerkiksi kuntosalilla mies ei saa katsoa päin, ei lähestyä, ei puhua, ei haista, ei pitää naurettavia salivaatteita. Ei vaikka näkisi, että toinen tekee liikkeet niin päin persettä, että on olemassa loukkaantumisen riski.

Tästä on ollut amerikassa saliharrastajien parissa paljon puhetta, teidän miesten "neuvot" eivät ole tervetulleita salilla, ihan oikeasti. 

Kuntosali ei ole iskupaikka, jostain miesten vaatteista ja haisemisesta en sano mitään, koska ei kiinnosta muiden vaatteet ja hien hajut.

En usko, että kovin moni mies on intohimoinen jonkun harrastuksen parissa pillun takia, esim. me rakennetaan pienoismalleja lentokoneista mun miehen kanssa, se ei tosiaankaan ole ollut sen harrastuksen parissa pimperon takia. 

Miten säälittävää ja miten paljon sä vihaat vihaat ja alennat miehiä laittamalla miesten kaikki kiinnostuksen kohteet jonkun pimpin syyksi, naurettavaa, maailma on täynnä miehiä, joilla on oikea persoona ja oikeita kiinnostuksen kohteita, joille pimpit ja parisuhteet on vain pieni osa niiden elämää, eikä joku elämäntarkoitus.

Olet tainnut impata liikaa sitä lentokoneliimaa, koska tekstissäni ei ollut mitään, mistä minua syytät. Odota, että pää selviää ja lue uudelleen.

Sulle on siis ok, että joku ihminen loukkaa itsensä vapailla painoilla, koska ei osaa tehdä liikkeitä - ja aivan turhaan. Oot varmaan tosi kiva kaveri. Siperia opettaa jne.

PT:t on sitä varten, että tekevät ohjelman ja opettavat tekemään liikkeet oikein. Se on heille elinkeino. Et sinä tarjoudu leikkaamaan muilta hiuksiakaan ilmaiseksi, jotta hänen ei tarvitse mennä parturiin, joten anna yhtä lailla pt:iden tehdä työtään.

Neuvotko muuten myös muita miehiä liikkeiden tekemisessä? Jos et, niin miksi?

Heh heh, ei niillä saleilla, millä minä olen käynyt, ole personal trainereita. :D Ne ovat old school -saleja, halpoja, vanhoja, vapaita painoja, kaiken ikäisiä tyyppejä, ei dieettiporukan näyttäytymispaikkoja. Elixia ja muut ovat aivan toisenlaisille ihmisille. Olen kyllä käynyt sielläkin, kun toiseen kaupunkiin muutettuani ei aluksi muusta tiennyt.

Totta kai opetan ja spottaan ihan niin kuin äijät vastavuoroisesti minulle. Hyvä henki ja läppä on yksi syy käydä salilla.

Minusta Elixia-nainen/mies menettää paljon, kun juoksee matolla kuulokkeet korvissa ja sitten siirtyy laitteisiin tekemään jotain sen näköisenä kuin paska haisisi nokkaan. Enempi vuorovaikutusta, kivempi paikka.

Vierailija
82/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei tiedetä jokaikisen ihmisen motiivia ja tarkoitusta tehdä asioita niin on turha itkeä jos itse tulkitsee väärin tai ei vain yksinkertaisesti onnista. Tai on sosiaalisesti kyvytön toimimaan normeeleissa tilanteissa.

Tai nainen antaa ristiriitaisia signaaleja tai se mikä käy yhdelle, onkin ehdoton no-no toiselle. Kerro, miten tällaisissa normaaleissa tilanteissa toimitaan. Kun nainen koskettaa miestä leikkisästi vaikka käteen, olkapäähän tai kylkeen, se on täysin eri asia kuin jos mies tekisi saman. Samaten joidenkin naisten humaltuessa, merkit muuttuvat taas ja sitä miettii, että mitä vittua.

Olen baaritiskillä juomia odotellussa kerran kysynyt tuntemattomalta naiselta "mikä meininki?" tämä toivotti painumaan vittuun. No, se oli ainakin selvä signaali. Ehkä hän oli sosiaalisesti kyvytön toimimaan normaaleissa tilanteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai nainen antaa ristiriitaisia signaaleja tai se mikä käy yhdelle, onkin ehdoton no-no toiselle. Kerro, miten tällaisissa normaaleissa tilanteissa toimitaan. Kun nainen koskettaa miestä leikkisästi vaikka käteen, olkapäähän tai kylkeen, se on täysin eri asia kuin jos mies tekisi saman. Samaten joidenkin naisten humaltuessa, merkit muuttuvat taas ja sitä miettii, että mitä vittua.
Olen baaritiskillä juomia odotellussa kerran kysynyt tuntemattomalta naiselta "mikä meininki?" tämä toivotti painumaan vittuun. No, se oli ainakin selvä signaali. Ehkä hän oli sosiaalisesti kyvytön toimimaan normaaleissa tilanteissa. 

Onhan tuo törkeää, oli se sitten nainen tai mies, joka käyttäytyy noin. Luulen tuon myös liittyvän suomalaiseen yleiseen käytöskulttuuriin, joka on sellaista uhittelua ja huonoa käytöstä usein.

Joskus muistan, kun oltiin mun siskon kanssa ulkona, niin meidän viereisessä pöydässä istui joukko nuoria miehiä, niillä oli joku juttu meneillään ja ne etsi kynää, ne kysyi meiltäkin kynää, mutta ei meillä ollut mukana, sitten ne kysyi siitä pöydän vierestä kävelevältä tytöltä kynää, se tyttö vain kääntyi ja sanoi haistakaa vittu....

Muistan tuon aina, kun me mun siskon kanssa jäätiin katsomaan ns. suu auki sen tytön käytöstä. Niillä pojilla oli tosiaan joku ihan oma juttu meneillään, eivät olleet iskemässä ketään siellä.

Vierailija
84/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei tiedetä jokaikisen ihmisen motiivia ja tarkoitusta tehdä asioita niin on turha itkeä jos itse tulkitsee väärin tai ei vain yksinkertaisesti onnista. Tai on sosiaalisesti kyvytön toimimaan normeeleissa tilanteissa.

Samahan se on miehilläkin. Sama ei käy kaikille. Tämän ei pitäisi olla mikään yllätys.

Ristiriitaisia signaaleja antavat naiset voi jättää omaan arvoonsa. siinähän ruikuttavat.

Lisäksi tökeröä käytöstä baaritiskillä tapaamaltasi naiselta. Hän oli kyvytön toimimaan normaaleissa tilanteissa. Keskinäinen kunnioitus on tärkeää molempiin suuntiin, joten en puolustele naisia jotka venkoilevat sekopäisesti tai alkavat heti huutamaan ystävällisestä jutustelusta.

Jos siis käyttäydyt ihan normaalisti eli et heti tartu perseeseen/tisseihin kiinni tai jää inttämään, niin mielestäni käytöksessäsi ei ole mitään väärää. Jatka samaan malliin ja pidä hauskaa, jos naiset alkavat itkemään jotain muuta niin varmaan sitten kannattaa jatkaa matkaa, ovat sitten muuten niin ikävää seuraa ettei kannata edes yrittää iskeä.

Vierailija
85/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen saanut ratkaistua tämän illanvietto-ongelman sillä, että veljeni lähtee mieluusti istumaan iltaa kanssani johonkin ja puhumaan puutaheinää (joskin viihdymme enemmän oluthuoneissa kuin yökerhoissa, mutta toimii hyvin esim. risteilyilläkin) Voidaan nauttia hyvistä juomista ja lähteä omaksi iloksemme ykköset yllä kaupungille. Kaikki antavat olla rauhassa, koska olettavat automaattisesti sen seurassani olevan miehen olevan miesystäväni. :D