Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävisköhän naiset "pitämässä hauskaa ja tanssimassa tyttöjenkaa" baarissa, jos siellä ei olisi ollenkaan miehiä?

Vierailija
11.02.2016 |

Mitä arvelette?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis mahtavaa! Tällä hetkellä sellainen on jäänyt tyttöporukalla yhden kaverin omakotitaloon juurikin noiden lääppivien ahdistelijoiden takia. Todella kivaa kotona omalla porukallakin ja omalla musalla, mutta vaihtelua ois käydä baarissakin, ei ois kaikilla niin pitkä matka ja enempi tilaa yms.

On kokeiltu homppelibaariakin, sinne ei vaan saatu isompaa porukkaa houkuteltua mukaan, tylsimykset :D.

Mitä nuo ns. naisten baarit ovat joista joku mainitsi?

Vierailija
22/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Jouduin lopettamaan baareissa käymisen, koska en jaksanut enää miesten lääppimistä, kourimista ja pahimmillaan kotiin seuraamista. Vastaavaa eivät ole naiset minulle koskaan tehneet.

Toisin sanoen sait mitä halusit - kokea olevasi haluttava. Päätit lopettaa baareilun, koska et tarvinnut enää egobuustia.

Olet takuulla sellainen ällö, joka katsoo oikeudekseen lääppiä naisia baareissa "koska naiset haluaa egobuustia". Hyi saatana.

Jokainen tietää mikä on homman nimi, naiset menevät hytkymään ykköset päällä tissit tyrkyllä "toisaan ja itseään varten". Miehet ovat fiksuja ottavat naisiin kontaktia eli vähän bus bus beibii :-) Ja ette halua kontaktia niin laittakaa lappu kaulaan. Muuten vapaa maailma ottaa kontaktia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävisin! Olen ihan siis heteronainen, mutta juuri miesten takia en käy tanssimassa. Haluaisin van irrotella ja tanssia vailla huomiota.

Miksi sinua kiinnostaa se että miehet huomioivat sinut? Mikä siinä huomion saamisessa on niin "kamalaa"?

Vierailija
24/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten ap olet naisvaltaisella foorumilla hakemassa huomiota itsellesi?

Kävisitkö täällä, jos täällä ei olisi naisia?

Oletko varma ettei kuvittelemasi naisten huomionhaku ole vain heijastus, koska olet itse niin huomionhakuinen?

Just saying, en minäkään kulje miesvaltaisilla foorumeilla kerjäämässä huomiota.

Mistä päättelet että olisin mies? Ap

Vierailija
25/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Jouduin lopettamaan baareissa käymisen, koska en jaksanut enää miesten lääppimistä, kourimista ja pahimmillaan kotiin seuraamista. Vastaavaa eivät ole naiset minulle koskaan tehneet.

Toisin sanoen sait mitä halusit - kokea olevasi haluttava. Päätit lopettaa baareilun, koska et tarvinnut enää egobuustia.

Olet takuulla sellainen ällö, joka katsoo oikeudekseen lääppiä naisia baareissa "koska naiset haluaa egobuustia". Hyi saatana.

Jokainen tietää mikä on homman nimi, naiset menevät hytkymään ykköset päällä tissit tyrkyllä "toisaan ja itseään varten". Miehet ovat fiksuja ottavat naisiin kontaktia eli vähän bus bus beibii :-) Ja ette halua kontaktia niin laittakaa lappu kaulaan. Muuten vapaa maailma ottaa kontaktia.

Toistan: hyi saatana.

Minun ei tarvitse tehdä mitään puolustusta sille, että käyn naisena yleisillä paikoilla. Se ei oikeuta ketään koskemaan minuun millään oikeudella tai tavalla. Jokainen mieleltään terve ymmärtää sen.

Vierailija
26/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävisin! Olen ihan siis heteronainen, mutta juuri miesten takia en käy tanssimassa. Haluaisin van irrotella ja tanssia vailla huomiota.

Miksi sinua kiinnostaa se että miehet huomioivat sinut? Mikä siinä huomion saamisessa on niin "kamalaa"?

Minua ei haittaa, jos miehet haluavat katsella. Ihan sama, siinähän toljottavat. Se on kuitenkin käsittämätöntä, että miehet katsovat oikeudekseen kosketella minua ihan vaan siksi, koska olen tanssilattialla/kuljen heidän ohi väentungoksessa/katson heitä päin jne. Pidä näpit itselläsi ja tule juttelemaan ensin, jos kiinnostaa. Silloin voin ihan sanoilla kertoa sinulle, että minua ei kiinnosta.

Vierailija
27/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen illassa tytöillä on aina vimpan päälle sotamaalaukset, antavat kaula-aukot ja persettä esittelevät kireät housut. Kai nekin on itseä varten.

Vierailija
28/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kiinnostunut miehistä. En kuitenkaan ole naiivi ja kuvittele etteivät baareissa juoksevat naiset olisi huomionkipeitä.

Vierailija
29/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloinhan siellä olis just parasta! Ei lääppiviä, kännisiä miehiä missään, ihanaa!

Miksi et käy ns. naisten baarissa?

Tai homobaarissa.

Vierailija
30/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kiinnostunut miehistä. En kuitenkaan ole naiivi ja kuvittele etteivät baareissa juoksevat naiset olisi huomionkipeitä.

Missä sanoin, että olisit mies? En missään. Kutsuin sinua vain ällöksi ja täysin aiheesta.

Mikään ei oikeuta koskettamaan ilman asianomaisen lupaa. Ei, vaikka yksilö voisi haluta huomiota.

Mikä sinusta on niin vaikea ymmärtää mitä perustuslaki ja rikoslaki kertovat yksilön oikeudesta ja koskemattomuudesta?

Vierailija
31/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, minäkin haluaisin tietää mikä siinä on niin kamalaa, että tuntemattomat tulevat luvatta kourimaan ja lääppimään?

Vierailija
32/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin. Voi niitten naistenkin kanssa flirttailla. On omanlaisensa jännitys vaikka pidemmälle en menisikään (parisuhde ja enemmä kallistun kuitenkin heteroksi). Mut kyllä siitä kiva kihelmöivä tunne jää ;)

Vierailija
33/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietää ettet ole nainen.

Vierailija
34/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loistava idea, lähtisin todellakin! 

Nyt ei tule käytyä kun liian usein saanut kurjia kommentteja miehiltä eli ulkonäköäni haukutaan usein kovaan ääneen ja arvioidaan, joku känninen erehtyy lääppimään kun on juonut mut kauniiksi, kaikki vaan kyttäilee eivätkä relaa. Jos puhut jollekin niin olet tietysti joko iskemässä tai sut pitää tyrmätä heti kun et ole tarpeeksi "tasokas" juttukumppani, oikeasti olisi vain kiva höpötellä jonkun kanssa juomaa odotellessa.

Eli vastaan siis KYLLÄ, palaisin takaisin baarikävijäksi jos "vain naisia"-baari pistettäisiin pystyyn. :)

Vierailija
35/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun haluan oikein kunnolla tanssia niin menen homobaareihin eli vastaus on: kävisin ja siis käyn.

Käyn myös "tavallisissa" baareissa enkä silti ole aikeissa pettää miestäni. Saatan jutella ja jopa flirttailla miesten kanssa, tanssiakin silloin kun sellaisessa paikassa olen, mutta eikös niihin useimmiten sen takia mennäkin? Silloin kun haluan vain jutella ystävättären/-ien kanssa niin menemme yleensä ensin syömään ja sitten johonkin "istuskelupaikkaan".

Vierailija
36/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sanoin, että olisit mies? En missään. Kutsuin sinua vain ällöksi ja täysin aiheesta.

Mikään ei oikeuta koskettamaan ilman asianomaisen lupaa. Ei, vaikka yksilö voisi haluta huomiota.

Mikä sinusta on niin vaikea ymmärtää mitä perustuslaki ja rikoslaki kertovat yksilön oikeudesta ja koskemattomuudesta?

Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, et minkähänlainen se tämä lupa on? Sanooko nainen jotain, osoittaako eleillään? 

Vierailija
37/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä taas valehdellaan päin näköä :D Niin naiset kuin miehetkin käy baareissa huomion takia (sitä tosin haetaan niin samaa kuin vastakkaista sukupuolta olevista, naiset ainakin kilpailee kuka on porukan kaunein) ja siksi niitä pettämisiäkin sattuu varatuille. Olen nähnyt vierestä monet kerrat. Turha sievistellä muuta. Nainen olen itsekin.

Vierailija
38/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävisin. Eipä ois kähmäkäpäliä ja iskuyrityksiä.

Vierailija
39/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, et minkähänlainen se tämä lupa on? Sanooko nainen jotain, osoittaako eleillään? 

Tyylistäsi huomaa että et kyseistä lupaa ole koskaan saanut.

Vierailija
40/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyylistäsi huomaa että et kyseistä lupaa ole koskaan saanut.

En ole saanut, siksi kysynkin.