Kävisköhän naiset "pitämässä hauskaa ja tanssimassa tyttöjenkaa" baarissa, jos siellä ei olisi ollenkaan miehiä?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa läppäää taas naisilta.
Yksi tanssii katse lattiassa, ettei ota silmäkontaktia kehenkään, koska hän on niin kuuma, että miehet tulevat heti iholle. Toinen filrttailee mielellään, vaikka ei olekaan sinkku. Kolmannelta kysytään, miten naista lähestytään, hän kieltäytyy vastaamasta ja aloittaa haukkumisen.
Sitten kun mies reagoi näihin ristiriitaisiin signaaleihin, kaikki naiset haukkuvat miehen aivan paskaksi, yökötys ja oksennus näppiksillä, miten miehet ovat sikoja.
Ilmeisesti palstan naiset ovat kaikki iskeneet itse miehensä, koska toisinpäin se on mahdottomuus.
Mä olen tutustunut mun mieheen yhteisen harrastuksen parissa, me siis tutustuttiin ensin sen harrastuksen kautta, tiesin sitä kautta millainen se on suunnilleen ja uskalsin alkaa tapailla sitä.
Jostain baarista en ole ikinä, koskaan lähtenyt kenenkään miehen mukaan, tai ollut kiinnostunut kenestäkään.
Mä en tunne ketään muuta kuin yhden kaukaisen lapsuudenkaverin, joka olisi alkanut seurustella baaritapaamisen kautta, en usko sen olevan yleistä. Yhden illan jutut on naisillakin erikseen, jos joku nainen hakee yhden illan juttua, niin ei se yleensä pidä sitä panoa hyvänä seurustelukumppanina.
Minä ainakin nimenomaan kävisin. Nykyään en käy, koska lääppiminen on niin sairaan ahdistavaa. Miksi luulette, että likkaporukat menevät bilettämään homobaareihin? Eivät varmaankaan ole aikeissa käännyttää kantiksia heteroiksi?
Olen miehen kanssa seurusteleva nainen ja käyn homokaverien kanssa homobaareissa. Sinkkuheterotyttökaverien kanssa kun käyn jossakin bilettämässä, niin sitten ihan perus bilemestaan jos ne haluaa. Vaikka sinkkukaverini eivät ikinä hae yhden illan seuraa, niin ei käydä homobaareissa porukalla koska homot ei oikein tykkää siitä jos heteronaiset valtaa niiden tanssilattian :D Suodaan se siis heille.
Suurimmaksi osaksi tykkään kaverieni, edusti ne sitten mitä sukupuolta tahansa, käydä jossain istumispaikoissa jossa voidaan jutella. Oli kyse sitten tanssilattiasta tai ei, niin jos joku tarraa luvatta kiinni niin kerron pokelle ja tällöin kähmijä lentää ulos. Useimmiten kuitenkin kaikki osaa käyttäytyä ihan siivosti, näitä baarikähmijöitä on onneksi vain muutaman kerran käynyt elämäni aikana. Iskemisen yrittäminen normaalilla juttelulla on paljon yleisempää ja ihan fine, kunhan ymmärtää kerrottuani poikaystävästä etten lähde mukaan. Joskus porukkaan eksyy tuntemattomia ja puolituttuja miehiä tai naisia, jotka on uskottua useammin ihan vaan viattomassa rupattelumielessä liikkeellä. Tanssilattialla varmaan sitten vähän eri juttu, sen takia jos joku mies lyöttäytyy seuraan tanssimaan niin kipitetään koko porukka karkuun.
Ts minua ei henkilökohtaisesti kauhean usein kiinnosta tanssilattia, mutta muita se tuntuu kiinnostavan, haki ne seuraa tai ei. Suodaan se siis heille. Itse näen istumakuppiloissa todella paljon vetoa ei-iskemismielessä ja olen näin nähnyt sinkkuaikoinakin, varsinkin kun illan aikana saadaan hyvät jutut ja keskustelut aikaiseksi.
Ja tässä pikku jippo on se, että olen bi-seksuaali ja vaikka käynkin ulkona kaikennäköisissä baareissa, en hae koskaan seuraa tai huomiota. Mä en edes flirttaile muille koska en halua enkä edes osaisi, vaikka haluaisinkin. Kävisin ihan mielelläni baarissa, jossa on pelkkiä heteronaisia, kunhan ne vaan on hauskaa seuraa tai eivät ainakaan ärsyttäviä kuunnella, mikä taas sitten riippuu yksilöstä itsessään, ei sen sukupuolesta.
nyt jäin miettimään että minkälainen tanssi on tyttöjenka (tyttöjenkka)?
En kävisi, koska puolet kaveriporukastani jäisi silloin ulkopuolelle. Käyn baarissa pitämässä hauskaa ystävieni kanssa, en etsimässä miesten seuraa ja ihailua, tai vain naisporukassa hengatakseni. Joskus tyttöjen illat tulevat tarpeeseen, mutta ei aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kävisin. En sinne miehiä oo menossa katsomaan vaan tanssimaan ja pitämään hauskaa.
Miksi ette "tanssi ja pidä hauskaa" kotonanne edullisien juomien kanssa? Menette meluisaan baariin huutamaan toisillenne?
Me tehdään mun kaverien kanssa itse asiassa useinkin näin, silloin kun on mahdollisuus olla paikassa, jossa naapurit eivät häiriinny.
Yökerhoissa käyn harvoin ja silloin yleensä naisista kiinnostuneiden kaverieni kanssa, joten käymme sateenkaariväen paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tanssii katse lattiassa, ettei ota silmäkontaktia kehenkään, koska hän on niin kuuma, että miehet tulevat heti iholle. Toinen filrttailee mielellään, vaikka ei olekaan sinkku. Kolmannelta kysytään, miten naista lähestytään, hän kieltäytyy vastaamasta ja aloittaa haukkumisen.
Sitten kun mies reagoi näihin ristiriitaisiin signaaleihin, kaikki naiset haukkuvat miehen aivan paskaksi, yökötys ja oksennus näppiksillä, miten miehet ovat sikoja.
Ilmeisesti palstan naiset ovat kaikki iskeneet itse miehensä, koska toisinpäin se on mahdottomuus.Mä olen tutustunut mun mieheen yhteisen harrastuksen parissa, me siis tutustuttiin ensin sen harrastuksen kautta, tiesin sitä kautta millainen se on suunnilleen ja uskalsin alkaa tapailla sitä.
Jostain baarista en ole ikinä, koskaan lähtenyt kenenkään miehen mukaan, tai ollut kiinnostunut kenestäkään.
Mä en tunne ketään muuta kuin yhden kaukaisen lapsuudenkaverin, joka olisi alkanut seurustella baaritapaamisen kautta, en usko sen olevan yleistä. Yhden illan jutut on naisillakin erikseen, jos joku nainen hakee yhden illan juttua, niin ei se yleensä pidä sitä panoa hyvänä seurustelukumppanina.
Mutta eikö ole kauheaa, jos joku tulee harrastukseen sillä ajatuksella, että löytää sieltä kumppanin? Esimerkiksi juuri mies tulee hakemaan naista.
Naisten mielestähän esimerkiksi kuntosalilla mies ei saa katsoa päin, ei lähestyä, ei puhua, ei haista, ei pitää naurettavia salivaatteita. Ei vaikka näkisi, että toinen tekee liikkeet niin päin persettä, että on olemassa loukkaantumisen riski.
Jos mulla olis tyttökavereita niin joo. Nyt käyn jätkäporukassa baarissa. :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette "tanssi ja pidä hauskaa" kotonanne edullisien juomien kanssa? Menette meluisaan baariin huutamaan toisillenne?
Tää on ihan järkyttävää, että suomalaisetkin miehet (ja ap. olet mies, turha yrittää esittää muuta), ovat sitä mieltä, että naiset eivät saa liikkua ulkona.
Tässä on esitetty miesten taholta sellaisiakin mielipiteitä, että naisiin saa käydä käsiksi, koska ne ovat kodin ulkopuolella vapaaehtoisesti.
En ollut tiennyt, että monet suomalaisetkin miehet allekirjoittavat tiettyjen maiden tavat siitä, että naiset liikkuvat kodin ulkopuolella turvallisuutensa ja fyysisen koskemattomuuden uhalla. Väkisin mietin millaisessa kodissa tuollaiset miehet ovat kasvaneet, onko teidän äidit, mummot, tädit tai siskot liikkuneet ulkona, mistä olette saaneet niin naisvihaisen käsityksen, että teidän mielestä naiset eivät saa liikkua julkisissa tiloissa, haluasitteko oikeasti, että kaikki julkinen tila on miesten tilaa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö ole kauheaa, jos joku tulee harrastukseen sillä ajatuksella, että löytää sieltä kumppanin? Esimerkiksi juuri mies tulee hakemaan naista.
Naisten mielestähän esimerkiksi kuntosalilla mies ei saa katsoa päin, ei lähestyä, ei puhua, ei haista, ei pitää naurettavia salivaatteita. Ei vaikka näkisi, että toinen tekee liikkeet niin päin persettä, että on olemassa loukkaantumisen riski.
Tästä on ollut amerikassa saliharrastajien parissa paljon puhetta, teidän miesten "neuvot" eivät ole tervetulleita salilla, ihan oikeasti.
Kuntosali ei ole iskupaikka, jostain miesten vaatteista ja haisemisesta en sano mitään, koska ei kiinnosta muiden vaatteet ja hien hajut.
En usko, että kovin moni mies on intohimoinen jonkun harrastuksen parissa pillun takia, esim. me rakennetaan pienoismalleja lentokoneista mun miehen kanssa, se ei tosiaankaan ole ollut sen harrastuksen parissa pimperon takia.
Miten säälittävää ja miten paljon sä vihaat vihaat ja alennat miehiä laittamalla miesten kaikki kiinnostuksen kohteet jonkun pimpin syyksi, naurettavaa, maailma on täynnä miehiä, joilla on oikea persoona ja oikeita kiinnostuksen kohteita, joille pimpit ja parisuhteet on vain pieni osa niiden elämää, eikä joku elämäntarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti palstan naiset ovat kaikki iskeneet itse miehensä, koska toisinpäin se on mahdottomuus.
1.Älä lähesty naista joka aktiivisesti katsoo/vilkuilee sinusta poispäin tai kääntyy selin sinuun.
2.Älä lähesty naista joka liikkuu kauemmaksi sinusta kun yrität lähestyä tai selkeästi ilmaisee stop-merkkiä näyttämällä että ei kiinnosta.
3.Jos nainen sanoo "anteeksi, olen varattu/en etsi seuraa/voisitko poistua" älä jää inttämään. Jos nainen leikkii "vaikeasti tavoiteltavaa", niin lähde silti. Älä palkitse ristiriitaisesta käyttäytymisestä.
4.Älä käy heti käsiksi. Esittele ensin itsesi, kysy hänen nimeään, juttele.
5.Tämän jälkeen riippuu täysin yksilöstä miten edetään.
Lähesty:
-Naisia jotka katsovat sinuun pitkään, hymyillen ja mahdollisesti viittovat sinua paikalle.
-Naisia jotka lähestyvät sinua
-Minun mielestäni miehillä on myös lähestyä ihan ketä tahansa kiinnostavaa, ongelma on yleensä enemmän se että a) tartutaan heti kiinni tai b) ei ymmärretä stop-käsimerkkiä tai sanaa "ei"
Ristiriitaiset naiset eivät tarvitse puolustelua. Mutta jos on selkeästi kommunikoinut mitä haluaa/ei halua niin vika on tahmanäpissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestähän esimerkiksi kuntosalilla mies ei saa katsoa päin, ei lähestyä, ei puhua, ei haista, ei pitää naurettavia salivaatteita. Ei vaikka näkisi, että toinen tekee liikkeet niin päin persettä, että on olemassa loukkaantumisen riski.Tästä on ollut amerikassa saliharrastajien parissa paljon puhetta, teidän miesten "neuvot" eivät ole tervetulleita salilla, ihan oikeasti.
Kuntosali ei ole iskupaikka, jostain miesten vaatteista ja haisemisesta en sano mitään, koska ei kiinnosta muiden vaatteet ja hien hajut.
En usko, että kovin moni mies on intohimoinen jonkun harrastuksen parissa pillun takia, esim. me rakennetaan pienoismalleja lentokoneista mun miehen kanssa, se ei tosiaankaan ole ollut sen harrastuksen parissa pimperon takia.
Miten säälittävää ja miten paljon sä vihaat vihaat ja alennat miehiä laittamalla miesten kaikki kiinnostuksen kohteet jonkun pimpin syyksi, naurettavaa, maailma on täynnä miehiä, joilla on oikea persoona ja oikeita kiinnostuksen kohteita, joille pimpit ja parisuhteet on vain pieni osa niiden elämää, eikä joku elämäntarkoitus.
Olet tainnut impata liikaa sitä lentokoneliimaa, koska tekstissäni ei ollut mitään, mistä minua syytät. Odota, että pää selviää ja lue uudelleen.
Sulle on siis ok, että joku ihminen loukkaa itsensä vapailla painoilla, koska ei osaa tehdä liikkeitä - ja aivan turhaan. Oot varmaan tosi kiva kaveri. Siperia opettaa jne.
Kävisin useammin. En oikein uskalla liikkua kaupungilla yöllä pikkupäissään. Jos miehet olisi kotonaan nukkumassa käyttäytyisin paljon vapaammin.
Vierailija kirjoitti:
Sulle on siis ok, että joku ihminen loukkaa itsensä vapailla painoilla, koska ei osaa tehdä liikkeitä - ja aivan turhaan. Oot varmaan tosi kiva kaveri. Siperia opettaa jne.
Mä en itse käy salilla, vaan harrastan muunlaista liikuntaa.
Mutta tiedän miksi naiset inhoaa noita "auttajamiehiä" vapaiden painojen kanssa, olen lukenut ties kuinka monen naisen kokemuksia siitä miten se mies tulee auttelemaan ns. painojen kanssa ja neuvomaan, vaikka se nainen olisi ammattilainen ja sillä miehellä vähemmän kokemusta.
Teillä miehillä on sellainen harha, että osaatte vähän kaiken omasta mielestänne, esim. miehet osaavat omasta mielestään kaiken vapaiden painojen nostelusta harrastettuaan sitä puolisen vuotta ja luettuaan netistä vähän brosciencea asiasta. Miesten mielestä naiset taas ei osaa mitään missään asiassa, siitä on mielenkiintoisia tutkimuksiakin, jotka todistaa tuon.
Sen takia monilla vapaita painoja nostelevilla naisilla saattaa olla yhden salikerran aikana useampia broscience bodaajia "neuvomassa", ettei se pikkuinen nainen loukkaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestähän esimerkiksi kuntosalilla mies ei saa katsoa päin, ei lähestyä, ei puhua, ei haista, ei pitää naurettavia salivaatteita. Ei vaikka näkisi, että toinen tekee liikkeet niin päin persettä, että on olemassa loukkaantumisen riski.Tästä on ollut amerikassa saliharrastajien parissa paljon puhetta, teidän miesten "neuvot" eivät ole tervetulleita salilla, ihan oikeasti.
Olet tainnut impata liikaa sitä lentokoneliimaa, koska tekstissäni ei ollut mitään, mistä minua syytät. Odota, että pää selviää ja lue uudelleen.
PT:t on sitä varten, että tekevät ohjelman ja opettavat tekemään liikkeet oikein. Se on heille elinkeino. Et sinä tarjoudu leikkaamaan muilta hiuksiakaan ilmaiseksi, jotta hänen ei tarvitse mennä parturiin, joten anna yhtä lailla pt:iden tehdä työtään.
Neuvotko muuten myös muita miehiä liikkeiden tekemisessä? Jos et, niin miksi?
Mikäköhän ongelma joillekkin miehille on että varatut naiset käy baareissa? Enkö siis voi sinkkukaverin kanssa lähteä juomaan ilman et oon ite kiinnostunu kenestäkää? Tietty hakeehan suurin osa miehistä seuraa mut ei kaikki sinkutkaa oo kiinnostunu just Hänestä tai halua mitään ni pitäis mennä lesbobaariin? Baareissa voi olla ihan tosi naisia ja miehiä pitämässä hauskaa kavereineen ilman jatkuvaa alapäällä ajatelua vaik vast.sukupuolia näkyiski.
Tottakai! Joskus ei edes päästä sinne baariin asti kun on niin hauskaa. Useimmilla on myös poikaystävät joten tanssimme, juttelemme pöydässä, laulamme karaokea, tilailemme shotteja... sit pizzerian kautta kotiin.
Minun kaveriporukkaan kuuluu myös miehiä, joten aika harvoin tulee lähdettyä "tyttöjen kanssa" pitämään hauskaa. Mutta olisihan se mukavaa, jos tuntemattomat eivät kävisi tanssilattialla perseeseen kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän ongelma joillekkin miehille on että varatut naiset käy baareissa? Enkö siis voi sinkkukaverin kanssa lähteä juomaan ilman et oon ite kiinnostunu kenestäkää? Tietty hakeehan suurin osa miehistä seuraa mut ei kaikki sinkutkaa oo kiinnostunu just Hänestä tai halua mitään ni pitäis mennä lesbobaariin? Baareissa voi olla ihan tosi naisia ja miehiä pitämässä hauskaa kavereineen ilman jatkuvaa alapäällä ajatelua vaik vast.sukupuolia näkyiski.
Ei ne kestä torjutuksi tulemista. Tai pettymyksiä. Tuollaiset ruinaajat ovatkin keskenkasvuisia mieslapsia. Koska jokainen järkevä ja itseään sekä muita kunnioittava mies ei pahoita mieltään siitä ettei saa heti ensimmäistä pillua jolle menee juttelemaan.
"Mutta kun se hämää niin kauheasti kun nainen sanoo ei vaikka on julkisella paikalla ja minun oikeuteni miehenä on kähmiä häntä koska haluan yhyy" Tässä tapauksessa suosittelen nettideittailua. Siellä ei kauhean paljon arvaamisen varaan jää mitä ihmiset etsivät.
Kun ei tiedetä jokaikisen ihmisen motiivia ja tarkoitusta tehdä asioita niin on turha itkeä jos itse tulkitsee väärin tai ei vain yksinkertaisesti onnista. Tai on sosiaalisesti kyvytön toimimaan normeeleissa tilanteissa.
No minulla on unelmaprinssi löytynyt (ihan muualta kuin baarista) mutta en ymmärrä miksi toisten tissit ja perseet minun elämääni haittaisivat.