Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävisköhän naiset "pitämässä hauskaa ja tanssimassa tyttöjenkaa" baarissa, jos siellä ei olisi ollenkaan miehiä?

Vierailija
11.02.2016 |

Mitä arvelette?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kävis! Vaikka siis seurustelen. Pieni flirtti on kivaa.. en siis menossa pettämään.

Vierailija
2/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan siellä olis just parasta! Ei lääppiviä, kännisiä miehiä missään, ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lesbot, eeehhheheheheeeehhheeee!

Kyllä minä (hetero) ainakin kävisin.

Vierailija
4/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Jouduin lopettamaan baareissa käymisen, koska en jaksanut enää miesten lääppimistä, kourimista ja pahimmillaan kotiin seuraamista. Vastaavaa eivät ole naiset minulle koskaan tehneet.

Vierailija
5/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kävisin. En sinne miehiä oo menossa katsomaan vaan tanssimaan ja pitämään hauskaa.

Vierailija
6/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloinhan siellä olis just parasta! Ei lääppiviä, kännisiä miehiä missään, ihanaa!

Miksi et käy ns. naisten baarissa?

Vierailija
7/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Jouduin lopettamaan baareissa käymisen, koska en jaksanut enää miesten lääppimistä, kourimista ja pahimmillaan kotiin seuraamista. Vastaavaa eivät ole naiset minulle koskaan tehneet.

Toisin sanoen sait mitä halusit - kokea olevasi haluttava. Päätit lopettaa baareilun, koska et tarvinnut enää egobuustia.

Vierailija
8/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kävisin. En sinne miehiä oo menossa katsomaan vaan tanssimaan ja pitämään hauskaa.

Miksi ette "tanssi ja pidä hauskaa" kotonanne edullisien juomien kanssa? Menette meluisaan baariin huutamaan toisillenne?

Vierailija
9/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasta kärsineenä mutten aiempi jolle vastasit: ei sellaisia baareja ole täällä missä asun.

Vierailija
10/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn vaan homobaareissa, juuri tuon takia etten halua olla heteromiesten lähellä.

Vierailija
11/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska siellä on lääppiviä, kännisiä naisia. 

Eiku.

Vierailija
12/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin et sinä ole menossa katsomaan miehiä, vaan toivot että miehet katsovat sinua.

Vierailija
13/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein olen ollut naisporukassa bilettämässä ilman yhtään minkäänlaista kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, käyn sellaisissa paikoissa joissa noita lääppiviä äijiä ole, vaan ihan tavallisia kaveriporukoita pitämässä hauskaa. Kuulun muutenkin niihin, joille ei mitään seksiehdotuksia yleensäkään juuri putoile, ei myöskään treffikutsuja eikä puhelinnumeroita tai muutakaan kontaktinottoa. Itse asiassa kuntosali on ainoa paikka, jossa olen saanut saman ikäluokan miehiltä jotain lievästi flirttaavaa kommenttia. 

Eli ei kuulu siis ollenkaan omiin illanviettoihini estoton flirttailu, vaan pointti on nähdä ystäviä ja viettää aikaa yhdessä. Voisin ihan hyvin käydä pelkästään naisille tarkoitetussa paikassa. Toisaalta aika usein olen myös sekaporukassa, ja olisi tylsää jos kaikki eivät pääsisi mukaan. 

Vierailija
14/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette "tanssi ja pidä hauskaa" kotonanne edullisien juomien kanssa? Menette meluisaan baariin huutamaan toisillenne?

Naapurit tykkäis.

Vierailija
15/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sellaisia on?

Mä uskon, että kävisivät. Väitän tätä siksi, että me pidämme usein "omia diskoja" privatiloissa, joissa ei ole muita kuin oma kaveriporukka.

Vierailija
16/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa on hiljaisuus klo 22 lähtien. On noita koti-iltoja joutunutkin pitämään ja kyllästymiseen asti kun ei enää baareissa halua käydä.

Vierailija
17/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen sait mitä halusit - kokea olevasi haluttava. Päätit lopettaa baareilun, koska et tarvinnut enää egobuustia.

Olet takuulla sellainen ällö, joka katsoo oikeudekseen lääppiä naisia baareissa "koska naiset haluaa egobuustia". Hyi saatana.

Vierailija
18/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi niin ihanaa! Nyt ei voi tanssia kunnolla koska täytyy pitää kokoajan katse lattiassa. Jos vahingossa erehtyy katsomaan miestä silmiin ja vahingossa jopa hymyilee päälle niin tulevat heti lääppimään eivätkä usko sanomalla. Olisi kiva myös käydä yksin baarissa, mutta silloin vasta onkin helppo saalis kaiken maailman läähättäjille.

Tosin voihan sitä tanssia kotonakin. Baarissa vain on se tunnelma kun kaikki saapuvat sinne pitämään hauskaa, on diskovaloja ja hyvä dj vielä kaupan päälle.. Mutta joutuu jatkuvasti olemaan varuillaan ettei lähetä mitään signaaleja kellekään jos haluaa olla rauhassa. Eikä silloinkaan aina onnistu.

Vierailija
19/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävisin! Olen ihan siis heteronainen, mutta juuri miesten takia en käy tanssimassa. Haluaisin van irrotella ja tanssia vailla huomiota.

Vierailija
20/85 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten ap olet naisvaltaisella foorumilla hakemassa huomiota itsellesi?

Kävisitkö täällä, jos täällä ei olisi naisia?

Oletko varma ettei kuvittelemasi naisten huomionhaku ole vain heijastus, koska olet itse niin huomionhakuinen?

Just saying, en minäkään kulje miesvaltaisilla foorumeilla kerjäämässä huomiota.