Minkä tuotteen valmistuksen lopetus harmittaa sinua?
Sain tänään kuulla, että käyttämäni Lorealin meikinpohjustusvoiteen tekeminen on lopetettu. Harmittaa, koska se oli todella hyvää ja sai meikin kestämään tässä mun rasvanaamassa.
Kommentit (354)
Kanankoipisipsit, minttu-Vesseli kaakaojuomajauhe, Spiderman-limu, karamelli-suklaa Nami Nami vanukas, minttu Jambo-suklaapatukka ja omena Pastirollit... Siinäpä ne tärkeimmät.
Saako hunajamuroja vielä?
Malaco truly ne vaahtomaiset eläimet :D sellaset puolikkaat mitä pystyi yhdistellä
Ja minäkin muistan kanasipsit :D
Ne aiemmin mainitut kanasipsit. Pussissa oli siis sekä kanankoiven että ranskalaisten muotoisia sipsejä.
Super-jäätelöt.
JA ne vanhat kunnon juustopaahtoleivät, joiden reunat olivat niin ihanan juustoiset. Oikeesti kerrankin sitä nautti leivän reunojen syömisestä.
Ja kun leipäpuolelle lähdetään niin sellainen valkosipulipatonkin missä oli sellaista ruskeaa valkosipulimurua päällä? En tiedä mitä se oli. Mutta nykyään ne on ihan normaaleja patonkeja missä on ehkä joku häivähdys valkosipulin makua taikinassa.
Sellainen disney mehujää, jonka tikun sisällä oli karkkia. Raketin mallinen
Tavallisen ripsivärin! Sellaisen, joka ei pidennä, tuuheuta, kiharra, hokkuspokkusta, eikä tee mitään muitakaan temppuja, vaan ois ihan tavallista mustaa mönjää tavallisella kierreharjalla varustettuna. Mulla on luonnostaan pitkät ja kaarevat, mutta vaaleat ripset, niin en tod haluais niitä liian pitkiksi ja rullalle luomivakoon, nii kuin nämä ihmeripsarit tekee :/ Tavis ripsari, tavis harja, onko liikaa pyydetty?!
Fanny vanukas kelpais mullekin ja ne myslipuikulat. Kuin myös vanhan ajan kestävät kännykät. Ainiin ja pakkasen kestävät autot vois tehdä comebackin.
Vierailija kirjoitti:
Malaco truly ne vaahtomaiset eläimet :D sellaset puolikkaat mitä pystyi yhdistellä
Ja minäkin muistan kanasipsit :D
Jos meinaat niitä malaco truly smoothly party animals karkkeja, niin ainakin minä oon nähny ja ostanut smarketin irtokarkkilaarista. En tiedä onko juuri malacon mutta ainakin näyttää täysin samalta
* Fazerin piparisuklaa
* Super-jäätelöt (erityisesti se toffeen makuinen)
* Max Factorin Experience -meikkivoide
* The Body Shopin Tea Tree -puuteripaperit
* Valion tiramisun makuinen rahka
* Fanta Tropical (guaranan makuinen)
Onhan näitä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karamelleista tällanen poru!! Hyvä että lopetettu, saisi lopettaa kaikki sokeripitoiset tuotteet. Suomalaiset on ihan liian läskejä. Hyi.
Siinä sitä on joku elämäänsä kyllästynyt ihminen. Sääliksi käy.
Väärin. HOIKKA ja urheilullinen. Ottako päähän läskit!
Vierailija kirjoitti:
Valion paprika- ja viherpippurijuustot.
Eikö koskenlaskijat ole käytännössä sama?
Paljon tulee mieleen, oon johonkin vastaavaan ketjuun joskus vastannutkin.
- Pitahaya-jaffa, oli aluksi nimellä kielletty hedelmä. Aivan täydellinen kesälimppari, sopi myös blandikseksi.
- Rekorderlig-granaattiomenasiideri. En makeista niin välitä, mutta tää oli hyvää!
- Fanny-vanilijavanukas. Jossain ketjussa luki, että Valion vanilla-kastike olis saman makuista. Ei ollu :(
- Myslipuikulat. En edes tiennyt, että ne on lopetettu ennen tätä ketjua :D
- My Little Pony-jäätelö. Oli sellainen ponin muotoinen. Pienenä aina halusin sen jätskilaarista, olis kiva maistaa näin aikuisiällä.
- Granaattiomena-Ed, tais olla ED GRL-niminen, ihan sairaan hyvää!
- Fazerin piparisuklaa. Ei oo joulu enää samanlainen ilman :(
PolyColor-hiusvärit ja PorvoonLankku. Halpoja ja jysähtivät hyvin ainakin meikäläisen päähän.
Ja semmonen tod. edullinen tuoksu kun MaySun oli aivan ihana.
Ruis Leipä kirjoitti:
Tavallisen ripsivärin! Sellaisen, joka ei pidennä, tuuheuta, kiharra, hokkuspokkusta, eikä tee mitään muitakaan temppuja, vaan ois ihan tavallista mustaa mönjää tavallisella kierreharjalla varustettuna. Mulla on luonnostaan pitkät ja kaarevat, mutta vaaleat ripset, niin en tod haluais niitä liian pitkiksi ja rullalle luomivakoon, nii kuin nämä ihmeripsarit tekee :/ Tavis ripsari, tavis harja, onko liikaa pyydetty?!
Minä etsin samaa koska olin kyllästynyt näihin kaiken maailman supermönjiin ja ihmeharjoihin jotka muka antavat tekoripset hujauksessa! Sitten kaveri toi minulle Almayn One Coat Multi-Benefit mascaran jenkeistä noin kk sitten. Oli nähnyt että American Idol ja kantritähti Carrie Underwood mainosti sitä telkkarissa ja ripsensä näytti siisteiltä eikä venytetyiltä. Hintakin oli naurettavan halpa, jotain 7+ dollaria plus muutaman prosentin vero.
http://4.bp.blogspot.com/-1cA9pSo48ho/VmIaq3m08RI/AAAAAAAARPQ/Qkql4dljv…
Siinä on perinteinen harja, normaali hylsy eikä mikään futuristinen viritelmä ja siinä on mukana aloe veraa ja B5-vitamiinia eli hoitaa samalla. Useimmat noista tämän päivän ripsareista kun lähinnä haurastuttavat ripsiä. Kannattaa pyytää jotain tuttua tuomaan tai lähettämään sellainen kokeeksi ja mielestäni noita Almayn tuotteita on ollut Amazon.co.uk:ssakin myynnissä.
Voi olla, että kuvittelen, mutta muistaako kukaan Monterey Jack -nimisiä juustoja? Muistaakseni aivan taivaallisia. Oli tarjolla 90-luvun puolivälissä. Saako niitä jostakin? Oman muistikuvani mukaan ostin niitä ihan sujuvasti Raksilan marketeista (Oulu).
- Mansikan makuiset Dominot! Näitä tuli monesti käytettyä eräissä leivoksissa, kunnes yhtäkkiä hävisivät kauppojen hyllyiltä. En ole löytänyt korviketta mansikkadominoille (nyt mammat vinkkejä), joten leivokset jääneet vähemmälle :(
- Lumene Gloss & Care Optical Nail Brightener. Ihan parasta mun kellertäville kynsille mutta Lumene meni ja lopetti kyseisen tuotteen valmistuksen!!!! Suututtaa vieläkin. Muilta merkeiltä testattu vastaavia tuotteita mutta ei oo Lumenea voittanutta.
- Mustapekka- ja Pikkusiskojuustot. Ensimmäinen ainakin lopetettiin mutta mites Pikkusisko? Sitäkään en ole enää löytänyt paikkakuntani kaupoista :(
Rainbow Creme Brulee-suklaapatukka.
Vierailija kirjoitti:
Ben&Jerry's Cherry Garciaa ei ole saanut kaupoista enää pitkään aikaan :(. Samoin kaipaan Katjesin suolakaloja.
Cherry Garciaa saa B&J-kioskeilta pallona ja kotipakkauksena, myös Woltin kautta pystyy tilata kotiin. Kioskeja ei tosin taida olla muualla kuin Helsingissä? En kyllä ymmärrä miksi tuota makua ei saa kaupasta, koska se on niitä suosituimpia maailmalla ja Suomen valikoimat ovat aika yksipuolisesti suklaapähkinäkeksi-voittoisia.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin Lontoon rae-suklaalevyt
Ei tätä olla lopetettu! Fazer on vaan muuttanut levyn nimeä, lontoonrae on nykyään samanlaisessa pakkauksessa nimellä 'lakritsirakeita ja maitosuklaata'.
Pariisin piirakka ja vanilla colden cap siideri.