Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autottoman ihmisen huonekalukuljetus HKI?

Ahkeroliisa
10.02.2016 |

Miten saisi yhden kirjoituslipaston siirrettyä asunnosta toiseen helsingissä? Muutto- ja kuljetuspalvelut puhuu tunneista ja satasista, vaikka siirtoon ja kuljetukseen menisi todellisuudessa varmaan 30min tällä välimatkalla. Opiskelijabudjetti ei oikein taivu noihin hintoihin. Tutuilla ja kavereilla ei ole autoja :(
Vinkkejä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talutat huonekalun vaikka pyörän päällä. Itse olen hakenut pyörällä mm. kirjahyllyn 10 km päässä olevasta ikeasta, kosketinsoittimen+jalustan kaatosateessa (pakkasin hyvin muoviin ennen sateeseen astumista), pyöreän 100 cm läpimitan nojatuolin (jalusta kehon ympärillä, nojatuoli kuin kilpikonnan kuorena itsellä) ja 2 kymmene litran maalitönkkää vuokratulla peräkärryllä. Keinot on monet.

Vierailija
22/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen ilmoitustaululla monesti ilmoituksia pakusta ja kuskista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se lipasto ole jo viidessä vuodessa siirtynyt 

Vierailija
24/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa invavarustettu taksi, siinähän onse pyörätuoliramppikin messissä, ja takana tilaa pyörätuolin verran.

Pistät pystyy sen sinne, ja jollain räikällä junttaat paikoilleen.

Tai, joku iso pulkka / eurolava suksilla mihin naru kiinni, ja eiku hinaamaan !

Vierailija
25/25 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Invataksit EIVÄT ota isoja tavaroita kyytiin! Jotkut Hki-taksit jopa ilmoittavat, että ehdottomasti ei 'muuttoon, isojen pakettien jne. kuljettamiseen*.

Itse samassa tilanteessa! Tarvitsen sängyn kotiin - ei onnistu. Myymälä rahastaa lähes runkopatjan hinnan siitä, että patja kulkeutuu ostajalle. Ei näin!

Olisin myös valmis maksamaan kuljetuksesta ja kantamisesta kotiin (en voi itse auttaa, koska reuma :( ). Ei ole löytynyt vielä ketään, joten vanha sänky edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän